- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Interessant is ie zeker, maar knap kan ik hem niet noemen. Geldt trouwens ook voor Johnny Depp. Heel interessant persoon, maar volgens mij ben ik een van de weinige die hem niet knap vind.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Op foto niet geweldig, maar op beeld zó schattig. (En zijn accent.... smelt!)
Benjamin Stone

En collega-acteur Grey Damon mag er ook zijn

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik eerst ook, maar nu twijfel ik weer. Ze zijn allebei zo lief. God, wat is het toch lastig, kiezen tussen al die knappe kerels uit al die series die ik volg. 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Oh nee hoor. Kiezen vind ik niet zo moeilijk. Paul Wesley en Ian Somerhalder steken met kop en schouders boven de rest uit. Kan dan ook niet meer wachten tot TVD begint! 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik heb na True Blood en mijn andere series eigenlijk niet écht meer zin in TVD. Zit er ook totaal niet meer in en bij seizoen 2 ook telkens wisselend. We zijn nu klaar met True Blood inhalen, vriend wou graag nog TVD of Prison Break zien, dus van het weekend geven we een van deze series weer een kans.
Nogmaals Stefan en Damon, of toch maar Michael Scofield en Sucre... Lastig, lastig. 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
TVD blijf ik geweldig vinden, maar heb gewoon een zwak voor zulk soort series denk ik. Ik zie ook wel dat True Blood kwalitatief vele malen beter is, maar vind het allebei net zo leuk. De keuze Prison Break of TVD vind ik gemakkelijk. TVD heeft meerdere hotties (Matt bijvoorbeeld ook
) en Prison Break heeft er maar eentje (Michael Scofield). 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen

Sinds Drive heb ik echt een enorme crush op deze heerlijke man. Wat is hij toch sexy en mysterieus op zijn manier. Enorm veel uitstraling en daarnaast ook nog een geweldig acteur. Ryan Gosling 
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Op de foto met die vrouw (Michelle Williams?!) herken ik hem niet! Die vind ik verrassend genoeg het leukst
Hij heeft iets niet standaards wat een goed ding is, maar ik vind 'm...nee...niet leuk genoeg 
Ik vond 'm vooral leuk door The Notebook. Niet lekker of heel leuk ofzo. Maar ik vond Rachel McAdams daar ook het leukst. Dus ligt meer aan de film. Ze acteerden top en de chemie spatte van het scherm. Jij had toch ook een tijd avatar van de film?
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Die foto met Williams vind ik ook erg mooi. Misschien kan je hem wel waarderen in Drive
Ik vond hem ook nooit echt bijzonder, wel erg charmant in The Notebook, maar niet zo leuk dat ik echt een crush op hem had. Maar na Drive dus wel (ook mede door zijn rol denk ik) Hij is niet perfect maar hij heeft een bepaalde uitstraling wat me aantrekt.
Ja klopt, The Notebook staat bij mij op één, en heb er dus ook een tijdje een avatar van gehad 
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Dat jij die al gezien hebt
Ben groot fan van Carey Mulligan dus die gaat op mijn 'to see-lijst'
Perfectie is overigens geen pre, sterker nog. Juist bepaalde flaws kan een man aantrekkelijk maken. Bepaald litteken ofzo.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dat jij die al gezien hebt
Ben groot fan van Carey Mulligan dus die gaat op mijn 'to see-lijst'
Vond ik ook een erg leuke vrouw trouwens! Ook veel uitstraling en enorm schattig
Die film kan ik je zeker aanraden dan!
Helemaal mee eens! 
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
[Off-topic] Als je Mulligan kan waarderen ga dan ook Never let me go checken (geen trailer kijken btw. Zo weinig mogelijk informatie inwinnen)! Heb film ook meteen in mijn top10 gegooid. Ongelofelijke film! Ik koop nooit films (krijg ze op verjaardag wel), maar deze heb ik meteen gekocht!
Zie overigens dat Drive al in je top10 staat!
[Off-topic]
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Toevallig heb ik laatst nog met die film in mijn handen gestaan. Leek me wel wat, maar toen zei de naam Mulligan me nog niet veel. Maar na Drive ben ik wel geïnteresseerd in haar als actrice, dus ik ga de film snel eens kijken! Bedankt voor de tip! 
Klopt Drive heeft zoveel indruk gemaakt, ook bij de herziening dus ja ik kon niks anders doen dan hem in mijn top 10 zetten
Is een film die heel lang in je hoofd blijft hangen. Ben benieuwd wat jij ervan gaat vinden!
l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
Ryan Gosling is zeker leuk! Ieder jaar dat hij ouder word, word hij ook gewoon knapper..
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Omdat The Vampire Diaries weer is begonnen en omdat de mannen daar gewoon heerlijk zijn 
Matt Davis:

Zach Roerig:

Paul Wesley:

Michael Trevino:

En last but not least, the lovely Steven R. McQueen:

Geweldig gekozen cast natuurlijk, voor iedereen wat wils, en toevallig vind ik ze allemaal erg leuk dus dat is mooi meegenomen. En NEE Smolderhalder hoort daar niet bij.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Haha.
Team Stelena dus! 
Was gisteren begonnen met TVD kijken samen met mijn vriend, eerste 2 episodes gekeken en ik moest me inhouden om niet telkens té verlekkerd naar de mannen te kijken, haha.
Hij vond Elena wel knap, maar beetje te dunnig. (Zegtie natuurlijk voor mij, de slimmerd
) Was hem ook aan het uitleggen over Twitter enzo, en de eeuwige strijd tussen Delena en Stelena fans, hij vond het maar raar vrouwengedoe. 
Maar het is wel weer heerlijk om die mannen te zien ja. Al ben ik toch ook wel voor Ian.
Team StelenaDa ofzo 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Stefan vond ik vanaf het begin al erg leuk, maar die andere jongens begonnen pas later leuk te worden. Vooral Matt, Tyler en Jeremy zijn nu in het derde seizoen erg vooruit gegaan.
En ja die armen van Zach, noem mij raar maar die aders vind ik zo sexy 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Daar krijg ik dan weer de bibbers van.
Al vond ik hem in ATWT al ontzettend cute.
l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
Zeker voor Ian hier....kan niet wachten op de komende episodes, I got a feeling...;)
En dan die Steven R. McQueen, heel cute! de rest kan me gestolen worden eigenlijk..:D
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Daar krijg ik dan weer de bibbers van.
Al vond ik hem in ATWT al ontzettend cute.
Casey! Toen hij eruit ging ben ik gestopt met ATWT
Hij is wel cliché 'pretty boy'. But I like! Volg TVD overigens (nog) niet.
l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
Seth Gabel (iedere keer dat ik Fringe kijk, denk ik..zooo)

brigittedam
-
- 78 berichten
- 504 stemmen
Misschien beetje (hehe) gay, maar dat joch is wel knap.
James Maslow
(afbeelding)
Zag ook nog deze foto
, maar dat is hem niet, toch?
(afbeelding)
Oef het lijkt net alsof er een vrouwenhoofd op dat mannenlichaam geplakt is. Vind dit een hele enge jongen om te zien. Ze hadden echt geen rouge en mascara op hem moeten smeren, hij is al vrouwelijk genoeg:S
brigittedam
-
- 78 berichten
- 504 stemmen
Allerlekkerste acteur, pff dat hangt ook heel erg af van wat voor rollen hij speelt of waarmee ik hem associeer. Even denken, Leonardo is sowieso nummero 1:P
- Leonardo Dicaprio (elke film, droomman)
- Tom Welling (perfect)
- Johnny Depp (heel interessant)
- Tom Cruise (duhhh)
- Matt Lanter (beetje jong maar erg mooi)
Weet er nog wel heel veel meer te noemen hahah maar Leonardo en Tom Welling schieten er toch wel ver bovenuit:)
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Toch blijven 't heerlijke 'broertjes'.

herder
-
- 425 berichten
- 0 stemmen
Johnny Depp en John Abraham (daarna kom ik aan de beurt).
sangha
-
- 605 berichten
- 517 stemmen
Ter ere van zijn pas aangekondigde vaderschap:
Jared Padalecki

Vind hem altijd wel errug leuk als ie lacht
. Ik kan ook heel eerlijk zeggen dat ik hem in het echt veeeel beter uit vindt zien.
En ja, dat lichaam he...

En als we dan toch bezig zijn, plak ik hier ook maar meteen een paar foto's van Jensen Ackles
.