- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En dan moet de lekkerste man nog komen
.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Paul Wesley die overtroffen wordt? Dat kan bijna niet. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wesley is zonder twijfel de hunk van de serie, al vind ik Joseph Morgan erg veel charisma hebben. En dan ook echt veel. Ik weet wat jullie dames denken nu: die NW heeft 0,0 knowhow als het om knappe mannen gaat
.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Veel charisma inderdaad en toch ook wel een bepaald soort klasse gecombineerd met iets 'jongetjesachtig'. Joseph is een knappe vent maar valt niet echt op wat hunk gehalte betreft bij TVD.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen

Op deze foto is ie inderdaad niet verkeerd, maar er zitten foto's tussen... 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Vind hem zowel onschuldig als ondeugend. Best leuk, twee van die kanten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Veel charisma inderdaad en toch ook wel een bepaald soort klasse gecombineerd met iets 'jongetjesachtig'. Joseph is een knappe vent maar valt niet echt op wat hunk gehalte betreft bij TVD.
Eens hoor, Wesley is toch wat gepolijster. Moest wel erg aan 'm wennen in het begin maar toch wel een erg knappe kerel.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ben benieuwd wanneer hij eens tevoorschijn komt dan. Ik zit al steeds kwijlend voor de televisie als ik TVD kijk en moet ook niet veel erger worden. Dan heb ik straks nog een kwijl-bakje nodig, of een slabbertje.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen

Zo voel ik me dus bij PLL, ik ben niet de enige weirdo bij series dus.
Pfjoew, ik kan de therapie afbellen.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Bij PLL blijf ik de meiden 100x zo knap vinden als de jongens. Niet echt mijn smaak denk ik (al vind ik Jason wel hot, maar die heeft zo weinig screentime). De meiden zijn daar wel echt de moeite waard, alleen daar ga ik niet zo van kwijlen. 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Het houdt maar niet op. Taylor Kinney (speelt Mason Lockwood) is ook al zo'n hottie!

Jummy! 
l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
Wat vinden we van langharige kerels? (Ja,komt ze weer met PLL) Misschien voor de mensen die NIET kijken? 
(afbeelding)
(afbeelding)
JAJAJA...ik ben weer helemaal blij

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Misschien beetje (hehe) gay, maar dat joch is wel knap.
James Maslow

Zag ook nog deze foto
, maar dat is hem niet, toch?

TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1621 stemmen
Die bovenste foto is wel echt heel erg hoor.
Hij lijkt net op Ken van Barbie. Zijn tanden zijn wel weer heel mooi.
Tja, een bezoekje aan de tandarts doet wonderen.
En de onderste foto vind ik dan wel weer erg heerlijk, maar dat is Justin Gaston 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ha! Nu zie ik het. 
James en Justin, ik zeg geen nee. 
Beetje blij kop, maar ook niet mis hoor.

TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1621 stemmen
Zijn lichaam is prima, maar zijn hoofd. Nee dankje. 
Geef mij Justin maar! 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Op die eerste foto heeft 'ie echt de ogen en blik van mijn vriend. Alleen is 'ie jaloers als we True Blood kijken en ik half kwijlend naar Jason kijk, haha. Tsja, hij mag best naar Tara of Sookie kijken hoor... 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Maar Tara en Sookie zijn nou ook weer niet zo leuk om erbij te gaan zitten kwijlen.
Ik heb op het moment Paul Wesley als achtergrond op mijn laptop en mijn vriend blijft steeds vragen wie het is. Waarop mijn antwoord steeds is: 'Mijn nieuwe liefde'
Hij heeft gisteren op zijn laptop nu ineens een foto van Tara Reid gezet en toen riep ie: 'Kom es kijken naar mijn nieuwe liefde!'
Haha.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Haha leuk is dat he! Dan denken ze echt: 'Zo, nu heb ik dr!' terwijl wij alleen maar er om lachen, hehe.
Sookie en Tara zijn inderdaad niet zo knap, daarom mag het van me. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Normaal gesproken niet echt mijn 'type' maar ik heb hem in The Lost Valentine gezien en daar was hij zo ontzettend schattig 

Sean Faris.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Jaaa, ik vond hem ook erg leuk in The Lost Valentine! 
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Kwanten is leuk!
Faris ook, maar die onderste van Faris is wel heel gay!
Ste*
-
- 2070 berichten
- 1386 stemmen
De lekkerste acteur is en blijft voorlopig toch gewoon Johnny Depp, hoe cliché dat misschien ook is.
Vooral omdat hij in werkelijke élke gedaante aantrekkelijk is, als Jack Sparrow, zelfs als slons in Secret Window.
Overigens vind ik Michael Pitt in The Dreamers, die ik laatst weer eens gekeken heb, ook een enorme knapperd.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Faris is natuurlijk op zijn best als MMA fighter in Never Back Down. Bovendien mag ie daar tenminste nog op Amber Heard klimmen, in Lost Valentine heeft ie het wat minder goed voor elkaar. Maar knappe vent ja.
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 berichten
- 5070 stemmen
En voor Michael Pitt ook al een enorm zwak. Omdat ie imperfect mooi is en tegelijk een beetje eng, een tikje gevaarlijk ofzo. En dat zit 'm niet alleen in de rollen die hij vaak speelt, maar ook in zijn kop.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Inderdaad een man met twee kanten. Aan de ene kant heel onschuldig en lief, en anderzijds creepy en disturbing. Erg interessante vent.