- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
Rascal
-
- 537 berichten
- 792 stemmen
Ik had ff gekeken bij z'n pro bij imdb. Ik had hem in de 40 geschat ergens. Maar 36 is zekers niet oud. Maar hij is wel een mooie uitzondering op al die jonge gastjes van in de 20 
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Er zijn ook wel jongere die de moeite van het kijken waard zijn, maar ik val ook wat op de oudere...Ook niet gek natuurlijk als je zelf al oud bent. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Niks mis met oudere mannen hoor, kan daar zelf ook nog wel van genieten, zeker als ze eruit zien zoals Martin 
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Ik ga eens even kijken in welke films dat lekkere ding allemaal speelt...
Rascal
-
- 537 berichten
- 792 stemmen
Ja moet je doen.. Als je een rijke verbeeldingsvermogen hebt en easy kunt loslaten waarom geen look-a-likes naar je toe 'wensen'. Je zal dan zien dat er best wat mannen ziin waarin je hem zou kunnen herkennen. Maar dan wel cool blijven (met knikkende knieën) - hoewel die combi vaak nooit opgaat -
als je 'hem' gaat ontmoeten.
Val zelf op jonger. Die Hunter Parrish, op zich best een standaard type, maar er zijn veel jongemannen die op hem lijken. Ik kom er steeds meer tegen 
Wel leuke gewaarwording.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Even vals spelen, mag wel met The Voice USA toch? 
Voor de Adam Levine liefhebbers:

TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1622 stemmen
Nouja
Jij weet de afbeeldingen wel uit te kiezen zeg. 
Maar ik vind hem zelf niet zo'n leuke persoon + artiest maar hij ziet er wel heerlijk uit. Zelfs de tattoos vind ik leuk
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Oeh la la nice
Nooit geweten dat hij zo'n lekker lichaam heeft, alleen zo jammer van al die tattoos
Maar ja die blik op de tweede foto is gewoon om op te vreten. Benieuwd van wie die hand is trouwens *kuch Christina kuch*
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Benieuwd van wie die hand is trouwens *kuch Christina kuch*
Lol.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Oeh la la nice
Nooit geweten dat hij zo'n lekker lichaam heeft, alleen zo jammer van al die tattoos
Maar ja die blik op de tweede foto is gewoon om op te vreten. Benieuwd van wie die hand is trouwens *kuch Christina kuch*
Die blik op de tweede foto ja.
. De eerste foto vind ik zijn hoofd wat minder.
Leuke foto Eline! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Benieuwd van wie die hand is trouwens *kuch Christina kuch*
In that case: lucky bastard!
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bijna klaar met Blood & Sand, en dat betekent dus Gods of the Arena. Dus bij deze om die periode even in te luiden. Mijn vriendin was er helemaal weg van in McLeod's, vond het maar een wussy eerste klas. Daar moet ik dan toch op terug komen. Mannelijker kan het bijna niet
.

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Néé is dat Dustin Clare?
Nou ja zeg dat is raar om hem zo te zien, wat is hij anders zeg 

Ik ken hem alleen zo, haha wat een verschil, moet zeggen dat ik hem in McLoud's Daughters leuker vind (denk ik) al heeft dit ook wel wat, misschien die serie maar eens kijken dan 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik moest ook even denken toen ik ze naam zag staan. Zijn naam kwam al zo bekend voor, omdat ik 'm al duizend maal gehoord had. Echt een groot verschil met toen hij Riley nog vertolkte. Wel een flink bos haar nu, en is oo kwat gespierder. Die eerste twee foto's lijkt ie een enorme ruwe bolster. Maar gewoon op beeld (zoals op de derde foto) vind je het toch wel heel goed te doen denk ik
.
Ik ben nog niet begonnen aan Gods of the Arena, je kan nog meeliften
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Heb er net even wat van gekeken op youtube en ik denk dat ik maar oversla
Maar hij is wel ontzettend leuk in die serie, heerlijke billen ook zag ik al haha. (sorry kon het niet laten) Maar nee ik laat het genieten wel aan jou over, die serie is verder niks voor mij. Maar wel leuk voor hem dat hij nu in een andere serie speelt, is hij een van de weinige die het wel een beetje gemaakt heeft na McLeod's 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik was al bang dat je af zou haken na wat beeldmateriaal gezien te hebben
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Haha ja dat is echt totaal niet mijn ding, wel jammer want in zoveel series/films speelt hij niet. Maar wel leuk dat ik hem hier via jou tegenkom, je begint eindelijk wat smaak te ontwikkelen

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit is ook maar 6 afleveringen hoor, maar wel de hoofdrol
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ja maar toch leuk voor hem. Ben wel benieuwd of je hem ook een goed acteur gaat vinden na het zien van deze serie 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Kijken of ik hier ook verstand van heb
Nicholas Hoult.

melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Nee. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zie 'm liever blauw
.
@ Rianneke: Daar zal ik nog op terug komen tegen die tijd
.
Rascal
-
- 537 berichten
- 792 stemmen
Die Hault is wel ok:D. Weird dat ie toen in About a Boy speelde, toen was ie net aant puberen:P
En op youtube een scène van Skins gezien (nooit de serie gezien) dat ie aant zoenen was met een andere dudestar. Damn sexy
CherryCORE
-
- 66 berichten
- 261 stemmen
Definitely Robert Pattinson. Hij is zo sexy.
CherryCORE
-
- 66 berichten
- 261 stemmen
and Johhny Depp , Brad Pitt , Tom Cruise
CherryCORE
-
- 66 berichten
- 261 stemmen
JAMMY 8D
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
and Johhny Depp , Brad Pitt , Tom Cruise
Grote namen, maar alles wat je hier noemt zit al rond de 50 jaar intussen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Nee.
Eerder een HELL NO.