- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Op zijn neus en lelijk gebouwde lichaam na, is Jan best een mooie man. Helaas weet Jan dat zelf ook maar al te goed. Kwal eersteklas.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Ik vind het juist een sympathieke gast. Het is tenminste iemand die wat te zeggen heeft en niet dom is en dat kun je lang niet over iedere BN'er zeggen. Daarnaast vind ik zijn lichaam zeker niet lelijk. Wat mij betreft zijn dansers (zowel mannen als vrouwen) over het algemeen goed gebouwd.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ieder zijn smaak natuurlijk. Ik vind zijn lichaam niet mooi gespierd maar dat heb ik al eens eerder aangegeven in dit topic. En dat hij wat te zeggen heeft is erg leuk voor hem, maar sympathiek? Echt niet. Maar ook dat is persoonsgebonden natuurlijk.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Hij heeft een mooi buikje en fijne schouders waar je in weg kunt kruipen. En volgens mij is hij juist vrij down to earth. In WIDM en Ranking The Stars erg leuk, en ook in andere shows valt hij me reuze mee. Al dacht ik in het begin ook wel dat het een mooiboy was die zichzelf erg lekker vond, maar wanneer je 'meer' van hem ziet verdwijnt dat idee snel. Bij mij althans.
Zag zijn vriendin laatst, had een blonde, slanke bimbo verwacht maar hij gaat blijkbaar al jaren met een klein Aziaatje. Zo oppervlakkig lijkt hij me niet.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Ik ben langzaam ook wel een beetje Jan fan geworden, eigenlijk sinds hij zelf danste bij So you think. Maar ik denk idd niet dat ik hem in het echt een leuke vent zou vinden.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Zag zijn vriendin laatst.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen

Jake heeft een schattig lachje. Jammer dat Love & Other Drugs zo ontzettend tegenviel.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Ieder zijn smaak natuurlijk. Ik vind zijn lichaam niet mooi gespierd maar dat heb ik al eens eerder aangegeven in dit topic. En dat hij wat te zeggen heeft is erg leuk voor hem, maar sympathiek? Echt niet. Maar ook dat is persoonsgebonden natuurlijk.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Jij snapt het 
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Over gladjakkers gesproken,
Colin..

TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1622 stemmen
Colin
Ik vond hem eerst echt super leuk
Nu ben ik daar wel over heen, dus vind hem eigenlijk niet meer dan dan gewoon een hottie.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Qua uiterlijk is het geen gladjakker inderdaad, maar volgens mij wel in zijn doen en laten 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als ik hem met James in het openbaar zie denk ik toch echt dat het alleen een image is. Wat een held alleen al wat ie allemaal opoffert voor James.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen

Hij blijft voor mij toch het meest yummie!
Vooral op beeld 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Je foto doet het niet, maar Wentworth is cute ja.
l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
(afbeelding)
Jake heeft een schattig lachje. Jammer dat Love & Other Drugs zo ontzettend tegenviel.
I love Jake! film viel inderdaad een beetje tegen, al vond ik het wel genieten om de hele tijd naar dat lichaam te kijken...niks te dun..precies goed
!
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ik was haast vergeten waarom ik in een poosje niet meer in dit topic ben gekomen 
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1622 stemmen
Je kan zelf ook een mooie foto plaatsen?! 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Ik was haast vergeten waarom ik in een poosje niet meer in dit topic ben gekomen
Blijft een zeer vunzig topic inderdaad.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Met dank aan Lanudromat heb ik een oude liefde terug gevonden, Mr.Darcy!!!!!

laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Mr. Darcy!!!! Sugt! 
Die bovenste...die blik....kom maar bij mij hoor.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Ik geloof dat hij het begin was van mijn liefde voor mannen met facial hair 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Hij kijkt alleen een beetje als een geslagen puppy.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Mja op die foto's wel, maar in de serie kijkt ie natuurlijk heel stoer 
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1622 stemmen
Vind hem op deze foto's op Colin Firth lijken, ik weet niet waarom 
Elineloves
-