- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Brix
-
- 19693 berichten
- 5127 stemmen
Puntig gedoe hier 

'Zeta'

Maar toch vooral (en alles) Sophietje

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nooit gezien wat ze nou in Jolie zagen maar na Wanted ben ik om. Al is het wel een vrouw met twee gezichten maar toch wel een erg leuke vrouwen. Die ordinaire uitstraling, haar stijl, haar in-shape lichaam en die prachtige tattoos.

Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Al vond ik Wanted een ongelooflijke bagger film, Angelina blijft leuk om te zien.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wanted (met afstand 1 v.d betere actiefilms van het laatste decennium, samen met Gamer & Crank/2)
Bekmambetov sowieso
Angelina ook een 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wanted vond ik ook wel een frisse actie film, en met erg speciale visuele kenmerken. Dingen die je, zoals Jeroen terecht opmerkt, vooral tegenkomt bij Neveldine & Taylor en Tony Scott.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Vind al die tattoo's ook niet mooi, een paar subtielen oké. Maar dit is gewoon te! Jolie verneukt haar lichaam 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ouwe lullen
. Tattoo's zijn prachtig, die van haar vind ik ook erg mooi. Kan wel een tikkeltje minder misschien maar toch vind ik vrouwen en tattoos een erg fijne combo.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Heb zelf ook een tattoo hoor NW, raad is wat voor 1.
Maar ik vind het ook mooi hoor, alleen je hoeft niet je hele rug eronder te kalken. Als je het toch wel doet moet je er ook een mooi geheel van maken en die rug van Jolie is gewoon een dikke chaos. Ene tekst staat horizontaal, de andere weer verticaal. Lelijk man 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Raden. Hmm, een jodenster?
.
Dan heb je nog wat te lezen
. Ben he ter mee eens, een paar tattoos is mooi. Bij Jolie wel chaos, het mag wel minder op een kunstwerk lijken maar ik vind vrouwen met een tattoo wel een pluspunt.
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Ik gok op een duivel?
Ik vind Jolie de laatste jaren op een skelet lijken.. 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Het oude Ajaxlogo he
Prachtig hoor! NW zat er het dichtste bij.
http://ajax.nieuwslog.nl/data/subdomain/32/article/20080912202841_ajax_logo_oud_225.jpg
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, ik had het goed
. Is dat dat logo die jullie al jaren op de hedendaagse shirts proberen te krijgen?
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Ik vind Agelina haar tattoo's zeer zekr niet lelijk. Het zijn ook allemaal stuk voor stuk tattoo's met een persoonlijke betekenis, dat kun je bij de meeste mensen niet zeggen!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, en qua design erg mooie tattoos. En ze plaatst ze inderdaad zoals tattoos bedoeld zijn, om een sleutel gebeurtenis in je leven te symboliseren.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Nee, ik had het goed
. Is dat dat logo die jullie al jaren op de hedendaagse shirts proberen te krijgen?
Klopt, het echte logo. Het zou volgens de club marketingtechnisch niet goed zijn of zo. Blablabla 
Vind dat Jolie wel goed doet dat ze tattoo's met een betekenis neemt, bijvoorbeeld tribals zijn verschrikkelijk. Alleen een hele tekst op dr arm hoeft ook weer niet, vind dat een tattoo niet al teveel tekst moet bevatten. Misschien een datum, een naam o.i.d. maar een halve pagina gaat me ook weer te ver 
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Dat zijn meerdere tattoos naast elkaar niet 1 grote van een halve pagina. Het zijn de locaties van de geboorteplek van haar kinderen in graden en minuten aangegeven zoals op een gps locator.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Gaat het alweer over tattoos hier? Wel een stukje positiever gelukkig 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Vrouwen met veel tattoos
Angelina Jolie? 
wenna89
-
- 186 berichten
- 46 stemmen
Teveel tattoos over je lichaam vind ik zonde maar sommige vrouwen kunnen het hebben en ookal kalkt Angelina haar lichaam er vol mee, ze blijft sexy
Wanted is echt een bagger film, haar nieuwe film Salt wil ik wel graag zien,

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Vrouwen met veel tattoos
Angelina Jolie?
Mee eens. Waarom jezelf zo verpesten?
Leuk als je 20/30 bent, maar straks ben je een vies, afgeleeft oud vrouwtje vol met schilderijen op dr slappe lichaam. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een tattoo zetten met betekenis, en vooral als het in verbinding staat met je kinderen is nooit zonde. Liever een saggy lichaam met tattoos dan een saggy lichaam waar de huidstructuur veel te gedetailleerd is.
Salt
. Ik heb er zin in.
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Als je tattoo's nodig hebt om te laten zien dat je van je kinderen houdt ben je volgens mij ook een waardeloze moeder. Die mama-papa tattoo's zijn ook bullshit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als je tattoo's nodig hebt om te laten zien dat je van je kinderen houdt ben je volgens mij ook een waardeloze moeder. Die mama-papa tattoo's zijn ook bullshit.
Wat is dat nou weer voor een redenering. Je blijft je elke dag verbazen hier
.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Ik vind een tattoo bij een vrouw soms ook best wel goed te pruimen eigenlijk.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Een tattoo zetten met betekenis, en vooral als het in verbinding staat met je kinderen is nooit zonde..
Daar heb ik ook geen moeite mee, als het maar in een normaal formaat is. Een subtiele tattoo is niet lelijk, maar zo'n lichaam vol 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar heb ik ook geen moeite mee, als het maar in een normaal formaat is. Een subtiele tattoo is niet lelijk, maar zo'n lichaam vol
Dat is qua smaak verschillend, vind het ook wel too much. Maar bij een verzakt lichaam lijkt me vooral de toestand van je lichaam het lelijkst, niet omdat er plaatjes opstaan
.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Ze doen het ook niet omdat dat nodig is lijkt me. Alleen maar om te tonen hoeveel ze van ze houden. Gaat toch wel iets verder dan wanneer iemand het tegen je zegt, niet?
Al zou ik het zelf ook nooit doen hoor, maar het gebaar vind ik mooi. Al houd je niet minder van iemand wanneer je geen tattoo hebt natuurlijk, voordat je daarmee komt.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dat is qua smaak verschillend, vind het ook wel too much. Maar bij een verzakt lichaam lijkt me vooral de toestand van je lichaam het lelijkst, niet omdat er plaatjes opstaan
.
Dat is ook wel zo, maar vaak word het er niet mooier op. Zo ook bij een tattoo tijdens je zwangerschap, die verschuift ook helemaal en word zelfs soms een grote vlek of krijgt breuken. En dat is toch jammer
Een kleine tattoo vind ik leuk, gewoon iets liefs op een plek die je ook makkelijk kan bedekken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.