- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Mager is ze op die foto zeker, maar wil dat meteen zeggen dat ze anorexia heeft? Misschien had ze destijds iets onder de leden. Zo ziet ze er namelijk niet altijd uit, wel?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Wat ik heb gezien in de media (ja, daar noem je ook wat) is ze een flinke tijd zó dun geweest. Zelfs Brad zou bij haar weg gaan als ze niet eens ging eten, omdat ze geen goed voorbeeld was voor die 20 kids van dr. Maargoed, dat kunnen roddels zijn. Dit was wel érg extreem, dat lijkt me geen gevalletje ''vier kilo afvallen door een griepje.''
En nee, het hoeft geen anorexia te zijn, maar volgens mij wel een eetstoornis in het algemeen.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Tja, de media. Er zijn tijden geweest dat ze elke dag wel in het 'nieuws' waren met iets. Vaak eigenlijk dus niets. Dat ''goede vrienden'' of iets dergelijks Brad quoten zou ik nooit zo maar aannemen als je celebrities volgt...
Nou is Jolie al enigszins dun gebouwd, dus is het dunne effect al erg snel zichtbaar bij een aandoening, virus, ziekte etc.
Maar goed, het punt is dat het stempel 'anorexia' zo snel gegeven wordt.
Veel mensen begrijpen niet wat het is. Wat me soms frustreert is dat sommige mensen denken, ''eet gewoon net als iedereen'' maar zo werkt het niet. Twee op de drie de mensen met anorexia komen er eigenlijk nooit helemaal van af, het blijft in hun hoofd zitten.
Het is dus heel wat anders dan een actrice die er in een paar gossips een maandje wat dun en bleekjes uit ziet.
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Ze was niet altijd zo skinny nee, maar since 2008 is ze toch erg aan de dunne kant. En ik heb in die 2 Jaar erna nog geen verandering gezien. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen

(afbeelding)
Ik heb niet veel met tattoo's, vind ik deze (van Megan Fox) toch wel érrug stoer..
(afbeelding)
(afbeelding)
Getver, vind dat dus helemaal niks he, vrouwen met grote tattoos
1 of 2 kleine tattoos kunnen nog wel sexy zijn maar daar houdt het voor Madecineman wel echt mee op.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Waarschijnlijk is het meer omdat het Megan is, bij ieder ander had ik het niks gevonden.
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Juist omdat het Megan is vind ik het nogal zonde eigenlijk...
GuyB
-
- 1299 berichten
- 0 stemmen
@foto Megan Fox: Jammer, schoonheid zo verknoeien.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Het is jammer dat het permanent is ja. Ik heb wel eens zo'n tijdelijke tattoo laten zetten op mijn buik om te kijken hoe het me beviel, ik was er helemaal verliefd op... maar toch nooit de stap genomen om hem echt te laten zetten. Tot nu toe ook nog geen spijt van.
Maar oh boy, ik vond hem mooi.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik vind het heel mooi bij haar passen, die op d'r zij. Ze kan het hebben
.
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Geen een vrouw kan zoiets hebben, alsof je een krant openslaat.
Ik snap best dat mensen een tatoo nemen hoor en daar ook erg gehecht aan zijn (een goede maat van me heeft ook enkele flinke tattoos) maar persoonlijk hoeft het van mij niet zo.
M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
Ik zou nog een tattoo willen zetten, op mijn onderarm, maar of het ervan zou komen, denk het niet.
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Zou ik ooit een tattoo laten zetten moet ik er een heel persoonlijke reden voor hebben zou het zeker niet uit esthetische overwegingen doen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Ik zou het niet op een plek zetten waar iedereen het kan zien. Die op mijn buik was voor mij bijzonder en speciaal, en meestal niet zichtbaar voor anderen. Zou ook niet uitzien als ik volgetatoeëerd voor de klas zou staan.
Leland Palmer
-
- 23786 berichten
- 4902 stemmen
Hé, die is wel leuk inderdaad. Wel jammer dat ze vaak bij een zwangerschap wat minder mooi worden - uitrekken o.i.d.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Precies, dat is één van de reden waarom ik het nooit gedaan heb. Als ik hem echt zou laten zetten zou hij wel kleiner worden, maar aangezien ik later kindjes wil..
Al moet ik wel zeggen dat ik twee vrouwen ken die ook op die plek ongeveer een tattoo hebben, en die ziet er na meerdere zwangerschappen nog hetzelfde uit als op dag 1.
Dit zou wel de enige zijn die ik ooit zou willen. Geen tribals of een hertengewei boven mijn kont..
Brix
-
- 19693 berichten
- 5129 stemmen
Ik begrijp helemaal niet waarom actrices tattoos laten zetten.
Dat brengt toch beperkingen met zich mee, of op z'n minst extra make-up toestanden om die dingen onzichtbaar te maken.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
In Zuid-Afrika is een voetballer zonder tattoo een rariteit. Dan mogen actrices dat ook.
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Het heeft ook niets met mogen te maken, het is gewoon vaak lelijk.
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1387 stemmen
Dit zou wel de enige zijn die ik ooit zou willen. Geen tribals of een hertengewei boven mijn kont..
Die zet je ook niet voor jezelf maar voor degene die achter je zit 
Brix
-
- 19693 berichten
- 5129 stemmen
In Zuid-Afrika is een voetballer zonder tattoo een rariteit. Dan mogen actrices dat ook.
Ik bedoel eigenlijk dat tattoos vaak helemaal niet bij een rol passen, en dat actrices daardoor ook niet gecast zouden kunnen worden voor dergelijke rollen.
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1387 stemmen
Tattoos kun je weg schmincken hoor. Been there, Done that.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Die zet je ook niet voor jezelf maar voor degene die achter je zit
Daarom vind ik er ook niks aan.
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2650 stemmen
Ik vind het altijd wel een leuk gezicht
. Maargoed voor jezelf heb je er niks aan.
wenna89
-
- 186 berichten
- 46 stemmen
ff weer wat plaatjes hoor,
Rosamund Pike, bekend van An education, fracture en pride and prejudice, moooooie vrouw 

![]()
Mena Suvari, niet mijn favoriet, beetje domme uitstraling maar volgens mij wel in trek bij de mannen

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Mena.. tsja. Beetje saai inderdaad.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Wat een negatief gedoe over tattoos
Ik hou er van, en ik wil er nog veeeel meer. Helaas laat mn salaris het niet toe. Ik vind dat het heel mooi kan zijn, bijvoorbeeld bij deze dame:

Kat von D, ok het is geen actrice maar ze heeft wel haar eigen reality serie. 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5986 stemmen
Bah. Onsmakelijk gewoon. 
Net een vent trouwens.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Soms wel een leuke verschijning qua gezicht, maar als d'r mond opengaat.. in elke zin 'dude' enzo
Dat klinkt zo dom, vooral bij een dame.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.