• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.105 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.517 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.432 stemmen

Mooiste / leukste actrice

zoeken in:

Stephan

• 7895 berichten
  • 1387 stemmen

(afbeelding)

Angelina dus...

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Spirou schreef:

(quote)

Anorexia en lelijke tatoeages.

En zo is het maar net.

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2650 stemmen

Ik vind haar zeker niet lelijk, en altijd een plezier om naar te kijken . En over die tattoeages, zo lelijk vind ik ze niet. Spreekt me altijd wel aan. Maar het moeten er natuurlijk niet teveel worden natuurlijk.

Spirou

• 254 berichten
  • 0 stemmen

Ik werd misselijk van haar naaktscene in Wanted.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Ze heeft er gelukkig maar 10+ ofzo.

wenna89

• 186 berichten
  • 46 stemmen

Ze heeft een aparte uiterlijk, ik vind haar wel mooi, niet vanwege die dikke lippen want dat ziet er een beetje raar uit maar vanwege haar ogen en gezichtstructuur.

(afbeelding)

Vooral in Taking lives vond ik haar sexy

(afbeelding)

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2650 stemmen

Elineloves schreef:

Ze heeft er gelukkig maar 10+ ofzo.

Inderdaad, valt reuze mee .

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Heel erg overrated, ze heeft haar momenten maar die worden steeds minder. Maar misschien kan Salt mij overtuigen.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

Spirou schreef:

Anorexia en lelijke tatoeages.

Als zij anorexia heeft, heeft de helft van de vrouwen het. Af en toe is ze misschien wat aan de dunne kant maar het begrip 'anorexia' verliest hiermee z'n betekenins.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Wie is die heerlijke dame Stephan?

Brix

• 19693 berichten
  • 5129 stemmen

Je ziet het echt niet speranza?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Monica Bellucci

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Angelina Jolie

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Ik vind het een vogelverschrikker, kan er niks anders van maken.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

ik wil graag een paar van die vogelverschrikkers dan.

Brix

• 19693 berichten
  • 5129 stemmen

Een paar nog wel mmk

Spirou

• 254 berichten
  • 0 stemmen

Bartt88 schreef:

(quote)
Als zij anorexia heeft, heeft de helft van de vrouwen het. Af en toe is ze misschien wat aan de dunne kant maar het begrip 'anorexia' verliest hiermee z'n betekenins.

Muggenzifter.

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Niks muggenziften aan, anorexia is een ziekte die zonder behandeling dodelijk kan zijn. Angelina Jolie heeft overigens ook geen anorexia, google maar eens en kijk dan naar bijbehorende foto's.

Ik kan me ook zo ergeren aan mensen en vooral pubers die maar om het minste of geringste et diverse ziektes rondstrooien, al dan niet in de vorm van afkortingen als "kk"! Denk eerst een na voor je maar wat roept!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Ken je iemand die het wel heeft, Thorak? Je lijkt het nogal persoonlijk op te vatten.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

Spirou schreef:

Muggenzifter.

Je praat wel anders als je écht weet wat het is.

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Nee hoor niet persoonlijk, maar ik woon helaas bij een school waar ik met grote regelmaat het complete medischwoordenboek hoor langs komen.

Afgezien van dat heb ik recentelijk een aantal berichten gehad van iemand (niet hier op MM) waar in ik voor vanalles werd uitgemaakt en waaronder ik ook weer de nodige ziektes verwenst kreeg, waarvan een waaraan ik in korte tijd een oom en zeer goede vriend ben verloren. Dit heeft er dus inderdaad voor gezorgd dat ik me steeds meer erger aan dergelijk taal gebruik. Meest lullieg was dat ik die persoon niet eens kende en geen flauw idee heb war die berichten uberhaupt op sloegen...

M.Goodkat

• 1290 berichten
  • 1463 stemmen

In de 21ste eeuw is alles meteen anorexia, sebiet gaat iemand nog zeggen dat Oprah Winfrey anorexie heeft, of beyoncé =')

Zelf vind ik het ook erg dat iemand zomaar met het woord anorexia zomaar te koop loopt. Angelina Jolie is mss niet en al te 'wow' dame maar anorexia??? komaan mensen. Ze heeft een perfecte lichaamsbouw =/ Ken een paar mensen die al genoeg worden beïnvloed door roddelbladen en de media en ook al hebben ze de perfecte maat, denken ze dat ze anorexia hebben. Een vrouw mag ook een maatje 40 hebben hoor. Ipv de beruchte 36 ofzo... =/

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Klopt. Ik kan begrijpen dat sommige mensen dat zo ervaren. Schelden met kanker kan ik absoluut niet tegen, maar een opmerking over iemand die wel of niet een eetstoornis heeft raakt me niet. Vreemd, omdat ik van dichtbij heb meegemaakt wat het is.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

M.Goodkat schreef:

Een vrouw mag ook een maatje 40 hebben hoor. Ipv de beruchte 36 ofzo... =/

Dat horen de vrouwen natuurlijk graag. Ik wel tenminste. Ik was vroeger één van de meisjes die dacht dat ik zo slank mogelijk moest zijn om mooi te zijn. Gelukkig heb ik vaak genoeg het tegendeel gezien.

De media helpt er niet aan mee. Als je ... Next Top Model ziet, of gewoon de standaard ''modellen'', dan schept dat wel de indruk dat je een hele dag moet teren op een blaadje sla en dat dat een prima levensstijl is. Plus, sommige actrices vragen er zelf om. Kijk een Nicole Richie, de Olsen Twins.. allemaal meisjes die er wél last van hebben gehad en zelf regelmatig dit besproken hebben in de media.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Angelina is geen Hilton. Ik blijf dr mooi vinden.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

Say no more.

(afbeelding)

Hot stuff.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Lekker maan!

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

Dat dacht ik toch!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Beter dan dit:

(afbeelding)

Klik Anorexia? Neeee joh.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

wyatt earp schreef:

(quote)
Inderdaad, valt reuze mee .

(afbeelding)

Ik heb niet veel met tattoo's, vind ik deze (van Megan Fox) toch wel érrug stoer..

(afbeelding)

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.