- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
constant op zoek is naar foutjes waarover ze kan zeuren.
Dat komt me bekend voor.
deft0nes
-
- 1071 berichten
- 1456 stemmen
In een film zie niet een, maar veel meer gezichtsuitdrukkingen. Door een foto kun je iemands uitstraling niet goed beoordelen, daarvoor moet je er meer zien.
Hoe ze kijkt en lacht in TTTW, daar kan geen foto tegen op...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ze is dan ook wel meer dan eens *ahum* voorbij gekomen hier, en telkens is er niet te zien wat zo 'bijzonder' is.
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Dat Rachel McAdams mooi is, wisten we allemaal al.
Ik niet. (Het gaat, maar echt mooi
.)
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Dat komt me bekend voor.

deft0nes
-
- 1071 berichten
- 1456 stemmen
Ik niet. (Het gaat, maar echt mooi
.)
Heel erg mooi 
Maar goed, dat is subjectief uiteraard 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dus omdat ze standaard is, is ze mooi? Zou ik d'r eerder inwisselbaar noemen. Maar goed, ik zie 't wellicht ooit nog, als ik een film van d'r aan wil zetten bij gebrek aan beter
.
Mwah, haar uitstraling komt goed tot zijn recht in bewegend materiaal. Ik vind haar niet zo 'standaard', er zijn er niet veel als haar. Het is pure klasse wat die dame uitstraalt. Mar als je gewoon een 'lekker wijf' zoekt dan kom je wel bedrogen uit ja. Daar heeft ze iets te veel klasse voor.
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Mwah, haar uitstraling komt goed tot zijn recht in bewegend materiaal. Ik vind haar niet zo 'standaard', er zijn er niet veel als haar.
Dat is natuurlijk wel een beperking bij dit topic. Er worden foto's geplaatst en that's it. Dus wel zo goed mogelijke foto plaatsen. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
. M'n favorietje is ook niet zo'n 'lekker wijf', ook een classy type met een ''brave'' uitstraling. Dus daar kan het niet aan liggen. Maar Zooey komt ook nooit op foto's helemaal goed naar voren, daar had ik ook (500) days of summer voor nodig om het te ontdekken. Dus ik denk dat me nog wel een verassing te wachten staat.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Ik heb zelf Rachel McAdams ook nooit speciaal gevonden. Ze is niet lelijk en in The Notebook ben ik wel 'naar haar toe gegroeid' maar of ik nou kan zeggen dat ik haar echt erg knap vind.. ijzersterke actrice dat wel!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. M'n favorietje is ook niet zo'n 'lekker wijf', ook een classy type met een ''brave'' uitstraling. Dus daar kan het niet aan liggen. Maar Zooey komt ook nooit op foto's helemaal goed naar voren, daar had ik ook (500) days of summer voor nodig om het te ontdekken. Dus ik denk dat me nog wel een verassing te wachten staat. Dan zou je dit wel kunnen diggen (al vind ik Deschanel niet zo), probeer eens een filmpje met 'r. Is op bewegend beeld echt veel mooier, op foto's komt ze niet helemaal over.
Dan zou ik Red Eye proberen, daar is ze behoorlijk mooi en hoef je ook niet zo'n klef romantisch filmpje te kijken
.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die heb ik al gezien, is ze me dus helemaal niet in opgevallen..
Wellicht dan toch een romantisch werkje aanzetten (een keer...ooit)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. Bummer. Probeer the Notebook dan maar. Goede film en daar is ze ook enorm adorable.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Rachel is gewoon de meest schattige en mooiste vrouw die ik ooit heb gezien. De puurheid straat er gewoon vanaf, en ze is zo lekker gewoon nog in haar doen en laten en ook nog eens lief en relaxed zo ook weer in dit interview. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
.
Edit: Ze zat ook in wedding crashers...?? ook al niet opgevallen
begint kansloos te worden.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Het helpt niet
Dan kan je maar beter ook niet The Notebook kijken, scheelt de film weer een halve ster erbij
Ach het was goed geprobeerd om je over te halen, maar als je het niet ziet kan dat natuurlijk, iedereen zijn eigen smaak.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Oh oh The wedding crashers. Dat was voor mij zo crasher. En die Owen Wilson 
Rachel McAdams, mooiste, .... 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Lastig geval!
Kijk dan, wat een poppetje!
(afbeelding)
, ik vind haar met blond haar leuker blijkbaar.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Jeej!
En dan vooral zoals ze het op bovenstaande foto heeft.
DIT:

...vind ik ook minder.
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Vind ik niet, maar die moedervlekjes op d'r hals vallen trouwens wel erg op.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Heb ook nooit geweten dat zij in Wedding Crashers speelde, ondanks dat ik die al drie keer heb gezien
Maarja toen kende ik haar ook nog niet, inmiddels een ander verhaal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Viel in Wedding Crashers al behoorlijk op. snap niet dat iemand die haar nu leuk vind haar toen gemist heeft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.