- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Dat was ongeveer ook mijn reactie inderdaad, met een blik als 
Het ergste vind ik dan ook nog dat er echt mensen zijn die dit heel normaal vinden en totaal niet mager ofzo...
Ooit een programma gezien over "size zero" modellen, die vinden het zelfs compleet normaal om op een dag 1 boterham en 1 appel te eten. Dat ze regelmatig flauw vallen is ook heel normaal volgens hun, "dat heeft iedereen toch wel eens?"......

Brix
-
- 19692 berichten
- 5127 stemmen

(afbeelding)
Die benen alleen al!
Sympathiek zal ik haar (Halle Berry) wel nooit vinden, maar aan haar uiterlijk mankeert niks.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Probleem is dat het nogal verslavend schijnt te werken. Niets mis met een borstvergroting of een nosejob maar heel veel vrouwen gaan gebukt aan het schoonheidsideaal, het is nooit goed genoeg (dat zie je nu ook met Heidi Montag bvb). En lippen opvullen, de boel straktrekken etc. dat zijn toch wel risky operaties. Tuurlijk kunnen borstvergrotingen ook desastreus uitpakken, maar die kans is minimaal en als het lukt is het resultaat er ook naar. Daar heb je je hele leven profijt van.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Tara Reid wtf
ze ziet er niet uit meer op die foto's, vond haar normaal altijd erg knap.
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Maar ze is nu toch weer aangekomen of niet
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Sympathiek zal ik haar (Halle Berry) wel nooit vinden, maar aan haar uiterlijk mankeert niks.
idd niks mis mee

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
In Monster's Ball is afgezien van een zwaar beroerde film een paar lekkere sex-scenes van haar te zien. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuke vrouw, die eigenlijk steeds mooier was. Gelukkig nu niet meer met dat onaantrekkelijke korte kapsel. Het mooiste vond ik haar in haar zwangere periode, en met name tijdens de Things We Lost in the Fire premiere
.

Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Hahaha ja dat is idd een mooie jurk
. Zij wordt trouwens net als Jennifer Aniston knapper met haat leeftijd

Dit is een foto van haar nieuwste film
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Jennifer Aniston begrijp ik echt niks van wat daar nou zo bijzonder aan is.
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Haar uitstraling en ze ziet er nog erg lekker uit vind ik voor haar 40 jaar
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik zou 't ook moeilijk uit kunnen leggen waarom precies, maar Jennifer Aniston blijft in m'n top5. Verder niets te maken met 'goed voor haar leeftijd'. Dat is natuurlijk wel zo, maar ze heeft altijd al iets gehad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind Aniston ook totaal niet bijzonder, ik snap ook niet wat veel kerels erin zien. Dat schijn ik wel bij meer Brad Pitt sweethearts te hebben.
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Nou ik vind Angelina Jolie wel echt super lekker en gewoon weg de mooiste vrouw op aarde, Daar heeft Pitt een verstandige keuze mee gemaakt
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wist niet dat ze zulke joekels had. Respect.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vraag me af of je haar dan wel eens gezien hebt zonder je ogen dicht. Lijkt me moeilijk over het hoofd te zien.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik zie haar niet vaak, denk dat het hem daarin zit.
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Ik kom haar elke dag tegen op straat
haha was het maar waar. Maar je kan er idd niet echt om heen kijken je kan gerust wat meer films van haar kijken want de meeste zijn wel goed of vermakelijk
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Vraag me af of je haar dan wel eens gezien hebt zonder je ogen dicht. Lijkt me moeilijk over het hoofd te zien.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Wist niet dat ze zulke joekels had.
Don toch.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik weet het, ik schijn het geweten te moeten hebben. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Leuke vrouw, die eigenlijk steeds mooier was. Gelukkig nu niet meer met dat onaantrekkelijke korte kapsel. Het mooiste vond ik haar in haar zwangere periode, en met name tijdens de Things We Lost in the Fire premiere
.
(afbeelding)
Erg mooie borsten. Zou menig vrouw jaloers op worden.
Reinoir
-
- 682 berichten
- 449 stemmen
Vahina Giocante vond ik verdomt aantrekkelijk in Lila Dit Ca. Mooie pure vrouw.

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Geen betere foto's van haar, Reinoir?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.