- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Brix
-
- 19691 berichten
- 5127 stemmen
Die serie is in de trant van Xena en Hercules: veel mooie mannen en vrouwen in strakke pakjes die quasi-Crusoeisch over een eiland huppelen. Ik vond hem wel grappig om een keer gezien te hebben, maar het niveau is dus heel laag, je moet er van houden.
Weer bedankt.
Niet kopen dan maar, maar pindakazen. 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Latina bedoelde ik
. Dat is alweer 10 jaar geleden en net de bladen waar de mannelijke lezers maar één eis hebben; als het maar een gat heeft. Welke positie stond ze in die bladen in 2009?
Ze kan mij in elk geval wel bekoren. Tot nu toe hoeven we alleen nog maar te vechten om Yvonne! Over haar gesproken, ben jij niet vorige maand naar de Chuck conventie geweest?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ga naar de conventie in Londen, die is pas in juni. Wat kleinere opkomst ook.
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Meisjes moeten lief, schattig en bang voor spinnen zijn
En een tikje verlegen
in zomerjurkjes, met bloemen in het lange haar
. Met zo'n meisje wil ik trouwen
. PS. En als ze gaan slapen moeten ze een te groot pyjamahemd (of T-shirt) dragen, zonder broek of rok.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. Ik wist niet eens dat die mannen bestonden.
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Wat bedoel je sterke en stoere mannen en ....bang voor spinnen?
Ajax&Filmfreak
-
- 3372 berichten
- 3736 stemmen

Heb gister weer eg genoten van Keira, in Atonement. zou r wel eerst een paar keer mee uit eten nemen.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Sowieso zijn degene waar je mee wil trouwen en waarmee je je hotelkamer wil verbouwen meestal twee verschillende.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
(afbeelding)
Heb gister weer eg genoten van Keira, in Atonement. zou r wel eerst een paar keer mee uit eten nemen.
Links of rechts? Ze hebben beetje zelfde vormen.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou niet te ver gaan he riesma. Ze is zelf al een olijf(je)
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Ze lijkt op mijn ex schoonzus.
Niet al te bijzonder i.m.o.
Nog contact met haar? 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Nee. Moet er wel bij vertellen dat ze oranje/roze/rood haar had, een lippiercing, en nog wat ander metaal in dr gezicht.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Amy in haar eerste clip leek mij ook wel leuk toen ja. Totdat er meer clips kwamen en toen dacht ik soms best een beetje bah. Ze maakt wel goede muziek.
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Nou ze wil er wel wat aan doen lees ik. Fast food blijft ook een betaalbare date.
O ze heeft al een friend, Rubert Friend
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ze is niet mooi en al helemaal niet leuk.. ow wacht, ik zie het al.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zit totaal geen leven in
. Nee, nooit wat aan gevonden. Uitstraling van een vaat doek, en ziet er niet beter uit dan de average heroinehoer.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Nee. Moet er wel bij vertellen dat ze oranje/roze/rood haar had, een lippiercing, en nog wat ander metaal in dr gezicht.
En het is een negerin 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen

goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
. Ik wist niet eens dat die mannen bestonden.
.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
In het land waar ze in slo-mo op witte eenhoorns rijden, toch?
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Maar zoals Kos al zei: "Sowieso zijn degene waar je mee wil trouwen en waarmee je je hotelkamer wil verbouwen meestal twee verschillende.", daar zit wel wat in.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als je met een saaie doos trouwt wel ja.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
. Met zo'n meisje wil ik trouwen
. PS. En als ze gaan slapen moeten ze een te groot pyjamahemd (of T-shirt) dragen, zonder broek of rok.

Ze moet ook van hedendaagse folk houden, geen oorbellen dragen, 2 katten hebben en houden van wandelingen in het park.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Grappig. Ben altijd al giga gek geweest op rood haar en ook met piercings heb ik totaal geen problemen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.