- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Jules15
-
- 403 berichten
- 710 stemmen
Ikzelf vind haar ook een mooie actrice;) en zoals Aapje81 al zei heeft ze iets aparts.
Deze film lijkt me wel de moeite in ieder geval.
Mon
-
- 28 berichten
- 89 stemmen
Thank god, dacht al dat ik de enige was die zich hier aan stoorde. Voorafgaand de film Valentine's Day kwam deze trailer in beeld, en ik hoorde de mannelijke bezoekers: 'Oehh!' roepen. Ik keek mijn vriendin aan en dacht echt: 'WTF?' Heb nog eens goed om me heen gekeken, maar ze werden echt enthousiast bij haar verschijning. Apart.
Lol. Helemaal mee eens. Ik heb vanaf t moment van het zien van de trailer gezegd dat ze beter een Megan Fox voor die rol hadden moeten strikken. Fox is 1000x sexier. En bij Seyfried moet ik het Mamma Mia verhaal nog verwerken. Geen behoefte aan om die schaars gekleed te zien.
Dat gezegd ga ik deze film wel bewaren voor een dvd avondje. Trailer kon me totaal niet boeien.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Nadine heb ik laatst ook gepost vrij onbekende latina!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nadine heb ik laatst ook gepost vrij onbekende latina!
Komt dan ook omdat ze uit de caribbean (Puerto Rico)komt
. [/mierenneukmode]
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ken dr ook alleen van my name is Earl. Daar is ze lekker.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Laura Harring is het tripje naar Mulholland Drive wel waard

en met Olivia Munn (Insanitarium) wil ik ook weleens in een krankzinnigengesticht opgesloten worden 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Erg opvallend dat ze nu bijna al drie jaar niet genoemd is. Eén van de 'grootste' actrices out there en een waar plaatje. Naomi Watts.

chebby
-
- 118 berichten
- 244 stemmen
Lol. Helemaal mee eens. Ik heb vanaf t moment van het zien van de trailer gezegd dat ze beter een Megan Fox voor die rol hadden moeten strikken. Fox is 1000x sexier. En bij Seyfried moet ik het Mamma Mia verhaal nog verwerken. Geen behoefte aan om die schaars gekleed te zien.
Dat gezegd ga ik deze film wel bewaren voor een dvd avondje. Trailer kon me totaal niet boeien.
Megan Fox vind ik zo'n konijnenbek hebben zonde want als ze dat niet had was ze best mooi geweest.
Doe mij maar een echte beauty zoals Catherine zeta Jones ofso.
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Wow, wat is het thema nu. Mooie oudjes? 
Cleo Moore (1928-1973)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mijn moeder heeft ook zo'n schort. Gelukkig draagt zij er wat onder.
Mooi vrouwtje die Watling !
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Haha! Tsja, ik zou daar ook niet echt blij van worden in mijn geval..
Dit is beter inderdaad!
kaholiic
-
- 169 berichten
- 1574 stemmen
My name is Earl.. 
kramersietse
-
- 356 berichten
- 0 stemmen
Had het niet op bed gekund, zonder kleren aan. En iets langer dan veertig seconden. Dit schiet voor mij niet op, ik geniet en het is voorbij. Zend het dan niet uit.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Maar als ze meteen uit de kleren gaan is het ook niet meer leuk het moet wel spannend blijven he.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik wist niet dat zij Actrice was! Wat heeft die Ashley Cole toch een geluk zeg.
Hoe heet die film eigenlijk (waar Scarlett Johanson kust met Penelope Cruz).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

.