- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Heerlijk, wel wat ouder denk ik. Ook leuk die krulletjes [ 
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1917 stemmen
Ze kijkt wel behoorlijk dom
Een heel mager 6'je Moviemafketel 
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen

Chloe Sevigny, gisteren gezien in American Psycho en wat was ze toch lief 
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Bij Chloe (2009):

Wat een vissenkop heeft dat mens zeg, dat is toch niet geloofwaardig?
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Wat heeft Jennifer Love Hewitt met haar billen gedaan? De laatste keren dat ik haar zag had ze een komatsu van een achterkant, nu ziet ze er weer zeer appetijtelijk uit. Klasse van deze dame.

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Ze ziet er precies hetzelfde uit maar nu heeft ze een erg strak rokje aan en dan zie je dat vel natuurlijk niet.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Thank god, dacht al dat ik de enige was die zich hier aan stoorde. Voorafgaand de film Valentine's Day kwam deze trailer in beeld, en ik hoorde de mannelijke bezoekers: 'Oehh!' roepen. Ik keek mijn vriendin aan en dacht echt: 'WTF?' Heb nog eens goed om me heen gekeken, maar ze werden echt enthousiast bij haar verschijning. Apart.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Als je goed kijkt zie je dat ook haar benen strakker in het vel zitten, haar boobies een stuk kleiner zijn, de billen een mooi houvast-formaat hebben en er geen kipfilet meer onder haar bovenarmen hangt. Ik zeg kudos voor Jennifer, die heeft hard gewerkt met een goed resultaat! 
Ze is altijd al een favoriet van mij geweest, ik was helemaal verliefd op haar in Can't Hardly Wait (1998). Die pretoogjes doen het hem vooral.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haar gezicht zit constructief toch wel erg slecht in elkaar.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Blijft een van mijn favo's die Jennifer 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die dikke billen-foto kan toch ook gewoon van Bertina de Vries bij Bussloo zijn gemaakt.
Jennifer is hot! (zit hem in de naam denk ik)
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen

Ali Larter

Spencer Locke
Beide uit Resident Evil, maar Spencer Locke (onderste foto) ziet er in de film toch wat beter uit dan in t echt. Daarom maar deze foto. Als je haar naam even verder googled valt het al gauw 'tegen'.
Miron
-
- 744 berichten
- 74 stemmen
Een heel mager 6'je Moviemafketel
Dat is een grap neem ik aan?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een belachelijk hoog cijfer inderdaad.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Die dikke billen-foto kan toch ook gewoon van Bertina de Vries bij Bussloo zijn gemaakt.
Jennifer is hot! (zit hem in de naam denk ik)
Jenni is hot, maar kom je wel is bij Bussloo dan Moviemafketel 
Miron
-
- 744 berichten
- 74 stemmen
Wat een belachelijk hoog cijfer inderdaad.
Moviemeter users zijn zulke playboys dat ze zo'n mooie vrouw overslaan. Nee die hebben elk weekend Scarlett's en Angelina's in bed liggen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je zou maar eisen hebben zeg.. Er zijn natuurlijk ook users die wel wat te eisen hebben, dat jij met minder genoegen neemt, prima. Je moet spelen naar je opties.
Miron
-
- 744 berichten
- 74 stemmen
Er zijn natuurlijk ook users die wel wat te eisen hebben, dat jij met minder genoegen neemt, prima.
Gaat ie het over eisen hebben (terwijl ik net een Jessica Alba foto gepost heb) in een topic vol met mooie, onbereikbare actrices
Maarja, jullie zijn zulke playboys dat ik eigenlijk niet verrast hoef te zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb inderdaad nog nooit een blauwtje gelopen
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.