- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Mijn god, die Tricia is echt super!
cinema.rex
-
- 307 berichten
- 232 stemmen
Volgens mij wordt hier mooi of leuk nog weleens verward met "wie is de cheapest bimbo?" Vooral de 1e foto van die Jennifer Allison is in dit verband prijswinnend.
(en ja hoor, ze heeft natuurlijk ook weer zo'n overbodige navelpiercing).
Aapje81
-
- 2227 berichten
- 5190 stemmen
De weinig subtiele foto's van Tricia Helfer en vooral Jennifer Allison doen mij heel weinig. Ordinair is niet hetzelfde als sexy.
Nee, dan heb ik liever een smaakvolle foto van een mooie vrouw met uitstraling.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Erg ongelukkig gekozen foto's van Helfer inderdaad, nadruk ligt iets teveel op haar lichaam terwijl ze ook een erg mooi gezicht en uitstraling heeft.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Die tweede foto van Elizabeth is echt smaakloos. Zoiets hoort naar mijn mening in een privé collectie thuis, maar niet hier. Lopen ook jonge(re) kinderen rond he.
En nou niet gaan zeuren dat ik preuts ben:
Post met halve naaktfoto's verwijderd. Houdt het topic een beetje op niveau heren svp...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mee eens. En er zijn al foto's voor minder verwijdert. Helfer is ook op het randje imo.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Volgens mij wordt hier mooi of leuk nog weleens verward met "wie is de cheapest bimbo?" Vooral de 1e foto van die Jennifer Allison is in dit verband prijswinnend.
(en ja hoor, ze heeft natuurlijk ook weer zo'n overbodige navelpiercing).
Dat is wannabe sexy ofzo, ik vraag me serieus af wat voor een soort mannen hier ''turned on'' van worden. Als ik een vent was zou mijn pielemuis naar binnen kruipen van dit soort goedkope en sletterige foto's.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mooi naakt is niet lelijk natuurlijk, maar het moet gewoon smaakvol gebeuren. Een naakte Connelly of Bellucci word ik als man nog wel opgewonden van, maar die blonde bimbo's doen mij sowieso weinig.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1917 stemmen
Hier zit ik goed! Jennifer Connelly zeker weten op de 1e plaats.... 
Brix
-
- 19689 berichten
- 5125 stemmen
Als ik een vent was zou mijn pielemuis naar binnen kruipen van dit soort goedkope en sletterige foto's. [/quote]
En aan een winterslaap beginnen 
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1917 stemmen
Ik weet trouwens nog een hele mooie actrice, maar ik kan totaal niet op d'r naam komen en een film schiet mij ook niet te binnen.... Ze is blond, van middelmatige leeftijd (30-45) en de naam is iets van "Russo, rosso, ruffalo...." DAMN! wat irritant.....iemand een idee?
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1917 stemmen
Nope...Maria BELLO!!!!!
Stijlvol..... 
starbright boy (moderator films)
-
- 22425 berichten
- 5130 stemmen
Enkele foto's verwijderd. Een beetje niveau mag wel. Voor dat soort foto's zijn andere sites.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1917 stemmen

Deze mag toch wel....brrrrrrrrr 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Maria Bello vind ik ook erg smaakvol.

boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1917 stemmen
Deze erbij:

Casual & classy.... 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
User met smaak erbij, mooi, topic begint weer ergens op te lijken. 
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1917 stemmen
We maken er een mooie gallerij van Moviemafketel 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Enkele foto's verwijderd. Een beetje niveau mag wel. Voor dat soort foto's zijn andere sites.
Blijf het vreemd vinden dat die halve topless foto van Taylor dan wel mag (waar je de tepels goed kunt zien), maar vooruit, jullie zullen het wel beter weten.
Brix
-
- 19689 berichten
- 5125 stemmen
Ik heb zelf niks met, maar ook niks tegen Maria Bello, maar dit is wel een mooi, passend, plaatje (of moet het naar 't weer-topic?)

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Blijf het vreemd vinden dat die halve topless foto van Taylor dan wel mag (waar je de tepels goed kunt zien), maar vooruit, jullie zullen het wel beter weten.
Inderdaad star, haal die lelijke foto's van Taylor ook meteen even weg. 
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Ik heb zelf niks met, maar ook niks tegen Maria Bello, maar dit is wel een mooi, passend, plaatje (of moet het naar 't weer-topic?)
(afbeelding)
Is dit niet een beetje de goden verzoeken Brix? Jij moest toch morgen ook naar Limburg 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Christine Lakin, mooie en spontane verschijning i.m.o. (Naturel en 'hollywood-look')

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ken dr niet, maar in die groene ogen kan ik wel verdrinken ja.
Brix
-
- 19689 berichten
- 5125 stemmen
@Amity:
Met die warme gloedvolle uitstraling van je smiley erbij voel ik mij gewapend tegen de kou. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.