- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
Mila Kunis! En dan heeft ze zo´n gast (onderste plaatje).

]
Is dat niet die gast van Richie Rich?
Ja man,zo een gast =s
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind Kunis anders ook wel in de categorie 'Horseface problem' passen.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Hebben jullie in dit topic ook foto's van mensen die wél hun kleren aan hebben?
Steve-a
-
- 328 berichten
- 0 stemmen
Heb je dat dan liever????????????????????
Steve-a
-
- 328 berichten
- 0 stemmen
Die zullen alleen niet snel in dit topic komen denk ik.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Het is toch het Mooiste / leukste actrice topic en niet het blote wijven die ook soms op tv komen topic.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Heb je dat dan liever????????????????????
Ik vind de meeste foto's waar de vrouwen enigszins bedekt zijn een stuk spannender dan die open en bloot foto's ja.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het is toch het Mooiste / leukste actrice topic en niet het blote wijven die ook soms op tv komen topic.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nee speranza, van mij mogen er zoveel borsten komen als je wil. Het was gewoon een reactie op Steve-a omdat hij zei dat mensen met kleren hier niet snel zullen komen.
Borsten of geen borsten, mij is het om het even. In dit topic bedoel ik dan.
Steve-a
-
- 328 berichten
- 0 stemmen
Ik bedoelde dat er niet zo snel mensen komen die je liever niet naakt ziet.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Als je het zo zegt, dan begrijp ik je. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Krijg wel jeuk van deze korte discussie. Als je sexappeal hebt of sexy fotosessies doet ben je opeens geen actrice meer?! Dat we in de 21e eeuw nog moord en brand gaan roepen om een vrouw die met haar "assets" pronkt (misschien moeten jullie eens kijken op het forum van de EO). Vraag me af in welk gereformeerde gemeente hun zijn opgegroeid. 
Ieder zijn smaak maar die "preutse-vrouwen-verheffen-boven-de-fysiekaantrekkelijke vrouwen-posts" komen me wel een beetje de neus uit.
Je kan natuurlijk zelf ook gaan posten als je zonodig vrouwen wil zien in een coltrui.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Krijg wel jeuk van deze korte discussie. Als je sexappeal hebt of sexy fotosessies doet ben je opeens geen actrice meer?!
Dus een vrouw met de kleren aan heeft geen sexappeal?
Sexappeal heeft ten eerste al niets met blote borsten en naaktheid te maken. Sexappeal heeft te maken met de uitstraling van een persoon.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dus een vrouw met de kleren aan heeft geen sexappeal?¨
Jawel, kleding die het het één en ander onthullen wel. De meeste vrouwen die ik aantrekkelijk vind staan niet echt bekend dat ze altijd overclothed zijn nee. Sprak ook puur voor mezelf.
Niet altijd. Heb het ook nooit alleen over naakt gehad, ik had het over naakt en schaars/sexy gekleed.
Ik voel me niet echt seksueel(!) aangetrokken tot uitstraling, maar ieder zijn ding. Heeft voor mij vooral te maken met fysieke attributen, de accenten goed leggen en attitude. Uitstraling is een fenomeen verzonnen voor en door lelijke mensen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik voel me niet echt seksueel(!) aangetrokken tot uitstraling, maar ieder zijn ding. Heeft voor mij vooral te maken met fysieke attributen, de accenten goed leggen en attitude. Uitstraling is een fenomeen verzonnen voor en door lelijke mensen.
Ik voel me daarentegen helemaal niet aangetrokken tot een sletje dat met haar blote borsten mij probeert geil te maken. Dat werkt niet.
Uitstraling is belangrijk, je moet het gevoel hebben dat die vrouw moeilijk te krijgen is. De manier waarop een vrouw zich kleedt, praat, loopt en doet, dat is belangrijk.
Het moet een beetje moeilijk blijven. Zo een vrouw met de borsten bloot is makkelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik begrijp je, ik sprak dan ook puur voor mezelf.
Ik pleit gewoon voor de rechten van de bimbo's. Word al te snel neerbuigend gedaan tegenover ze.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Van mij mogen die vrouwen ook wel hun kleren aanhouden. Vind het niet echt passend op moviemeter. Heeft tenslotte niks te maken met films etc, en als het een 'gewone' actrice is dan zullen er vast ook wel leuke foto's zijn met wat kleding aan. Een vrouw hoeft niet persé naakt of schaars gekleed te zijn om sexy over te komen. Pure onzin. Ik vind gewoon dat je genoeg leuke foto's kan plaatsen met kleding aan, en hou die naaktfoto's lekker voor jezelf als je vrouw of vriendin weer eens hoofdpijn heeft.
En ja bimbo's zijn meestal ook makkelijke vrouwen, die denken dat ze sexy zijn zonder of met weinig kleding, maar dat werkt bij mij persoonlijk alleen maar averechts.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad Rianneke!

@Naomi Watts
Vind je het vreemd dat er neerbuigend tegenover die bimbo's wordt gedaan? Ze zoeken het toch zelf. Wie zich als slet gedraagt moet niet klagen dat ze zodanig bekeken en behandeld worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die naakt foto's zoals hierboven daar sta ik ook totaal niet achter, ik vind ook dat ze beter iets aan moeten hebben. Ik pleit alleen maar voor het feit dat er niet overdreven gereageerd moet worden op cleavage shots of een pikante photoshoot.
Je mag je mening hebben maar jezelf of andere mensen boven hun verheffen vindt ik niet terecht. Vind het zelf weinig zeggen over hun karakter. Veel van die semi nude models zijn meer down-to-earth en wars van arrogantie dan veel actrices. Wat mij betreft bewonderenswaardiger en er zitten echt schatten van vrouwen tussen. Vind ik het dus gek dat ze vaak respectloos behandeld worden? Ja. Maar vooroordelen maakt nou eenmaal deel uit van deze maatschappij. Snap nog steeds niet wat het rechtvaardigt neerbuigend te doen over een individu als die veel skin showt maar ala; ik zal wel gek aan het worden zijn.
Maar we dwalen wat af. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Van mij mogen die vrouwen ook wel hun kleren aanhouden. Vind het niet echt passend op moviemeter. Heeft tenslotte niks te maken met films etc, en als het een 'gewone' actrice is dan zullen er vast ook wel leuke foto's zijn met wat kleding aan. Een vrouw hoeft niet persé naakt of schaars gekleed te zijn om sexy over te komen. Pure onzin. Ik vind gewoon dat je genoeg leuke foto's kan plaatsen met kleding aan, en hou die naaktfoto's lekker voor jezelf als je vrouw of vriendin weer eens hoofdpijn heeft.
Precies. Naaktfoto's horen niet thuis op MovieMeter daar zijn zat andere sites voor. Ga die foto's dan ook verwijderen.
pfan
-
- 262 berichten
- 172 stemmen
Kijk, zo kan het ook.
Michelle Pfeiffer als Lamia in 'Stardust'. Aantrekkelijk en sexy!

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Uitstraling is een fenomeen verzonnen voor en door lelijke mensen.
Wat een onzin.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Eén van mijn favoriete actrice's. Prachtige vrouw, vind ik 

Eva Green
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.