• 15.775 nieuwsartikelen
  • 178.124 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.155 acteurs
  • 199.035 gebruikers
  • 9.373.416 stemmen

Mooiste / leukste actrice

zoeken in:

Artifact

• 229 berichten
  • 0 stemmen

Grappig ik blader nét door Filmvalley en denk hmm zal ik Nikki Reed maar eens posten in dit topic, want ze ziet er toch niet verkeerd uit hoor. Voldoet toch niet helemaal aan de eisen, maar ze mag er uiteraard wezen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat zal je net zien. Mijn excuses.

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

(afbeelding)

Cameron Diaz. Geweldige actrice, en zeker een mooie vrouw. Als er een mannelijke vorm van Cameron Diaz zou bestaan, dan wil ik die best wel leren kennen! Cameron Diaz is namelijk, in mannelijke vorm, dan, wat ik knap vind!

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Jessica Simpson, de mooiste vrouw in mijn ogen!

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11904 berichten
  • 5310 stemmen

Erg mooi, helaas een beetje gemaakt. Denk ik.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Dat moet een Paril Hilton fan zeggen

Nee het valt reuze mee, het kan natuurlijk zo overkomen en het is je persoonlijke mening.

Maar ik vind juist Jessica een vrouw die eens niet zo gemaakt is zoals de rest in Hollywood.

Ze heeft bijna niks aan haar lichaam gedaan, het maakt haar weinig uit wat mensen van haar denken, kijk maar naar de serie Newly Weds.

Ze doet heerlijk waar ze zelf zin in heeft, en doet zich niet slimmer voor dan dat ze is.

En dan heb ik het nog niet over haar natuurlijke uitstraling, ze is gewoon puur op de meeste foto's.

Ja ook Jessica heeft slechte foto's, maar dat heeft iedereen wel.

Ook is ze een hele sterke vrouw, met een geweldige persoonlijkheid (laat bijvoorbeeld berichtjes achter op haar fansites)

Ze heeft een moeilijke tijd gehad door de scheiding met Nick Lachey, maar met de hulp van haar familie en haar vrienden is ze er bovenop gekomen, terwijl ze juist een hele emotionele vrouw is en het dus voor haar extra moeilijk was.

Nee ik vind haar dus totaal niet gemaakt, ik bewonder haar voor wie ze is

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2234 stemmen

Nee ik vind Jessica Simpson ook niet gemaakt, als er iemand gemaakt is is het wel die barbiepop van een Paris Hilton.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Evan Rachel Wood staat bij mij nog bovenaan. Ze schijnt nu een relatie te hebben met Marilyn Manson, wat mij erg tegenstaat, maar aan haar uitstraling doet dat verder niet veel af.

Verder scoren Claudia Cardinale en Emily Blunt hoog op mijn lijst.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ik vind Jessica Simpson helemaal niets. Ze doet me denken aan Big Brother Kelly. Mannelijke kaaklijn, (mannelijke) kuil in de kin en een beetje een 'Michael Jackson'-neus. Combineer dat met een teveel aan make-up en blondeer en je hebt een nachtmerrie, het spijt me voor de fans

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Knisper schreef:

Evan Rachel Wood staat bij mij nog bovenaan. Ze schijnt nu een relatie te hebben met Marilyn Manson, wat mij erg tegenstaat

En waarom staat dat je tegen. Hartstikke lieve, intelligente en attente man. Dat is toch wat telt?

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Knisper schreef:

Evan Rachel Wood staat bij mij nog bovenaan. Ze schijnt nu een relatie te hebben met Marilyn Manson, wat mij erg tegenstaat, maar aan haar uitstraling doet dat verder niet veel af.

Ook al? Lindsay Lohan schijnt ook met hem gespot te zijn Hoe doet ie dat toch? Zo'n creep en toch wel leuke, jonge meisjes kunnen versieren. Of zullen ze op iets monsterlijks kicken? Dan weet ik tenminste wat ik moet doen als ik de volgende keer aandacht wil van de vrouwtjes

• 11904 berichten
  • 5310 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Dat moet een Paril Hilton fan zeggen

Nee het valt reuze mee, het kan natuurlijk zo overkomen en het is je persoonlijke mening.

Maar ik vind juist Jessica een vrouw die eens niet zo gemaakt is zoals de rest in Hollywood.

Ze heeft bijna niks aan haar lichaam gedaan

,

Daar heb jij weer gelijk in.

het maakt haar weinig uit wat mensen van haar denken

Paris ook niet, kijk maar naar The Simple Life

Ze doet heerlijk waar ze zelf zin in heeft, en doet zich niet slimmer voor dan dat ze is.

Paris ook!

RealMovieFan

• 96 berichten
  • 19 stemmen

soom schreef:

(afbeelding)

Cameron Diaz. Geweldige actrice, en zeker een mooie vrouw. Als er een mannelijke vorm van Cameron Diaz zou bestaan, dan wil ik die best wel leren kennen! Cameron Diaz is namelijk, in mannelijke vorm, dan, wat ik knap vind!

Heb je haar wel es zonder make-up gezien. Da's eng!

Maar met make-up is ze inderdaad een schoonheid.

Ik vind persoonlijk Carice van Houten heel mooi:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Ze ziet er altijd heel natuurlijk uit, en ze heeft ook nog stijl.

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Ik heb Cameron nog nooit zonder make-up gezien, nee.. Dat hoef ik ook niet te zien, want het maakt me niet uit hoe ze eruitziet. Ik vind haar gewoon knap, ze heeft een leuke uitstraling. Dat heeft in wezen niets met haar uiterlijke schoonheid te maken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

soom schreef:

ze heeft een leuke uitstraling. Dat heeft in wezen niets met haar uiterlijk te maken.

Uitstraling zie je toch, dat heeft toch alles met uiterlijk te maken.

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Carice van Houten! O, wat vind ik dat een mooie vrouw!

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Naomi Watts schreef:

Uitstraling zie je toch, dat heeft toch alles met uiterlijk te maken.

Bovenstaande bericht wat aangepast....

• 11904 berichten
  • 5310 stemmen

Heb zondag een glimp van haar opgevangen bij de premiere van Das Leben des Anderen en ze is in het echt nog mooier dan in de films!

RealMovieFan

• 96 berichten
  • 19 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

Heb zondag een glimp van haar opgevangen bij de premiere van Das Leben des Anderen en ze is in het echt nog mooier dan in de films!

Ik ben jaloers! Ik wil haar ook zo graag in het echt zien

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

~ Lauren Bacall (19)

(afbeelding)

~ Lauren Bacall (25)

(afbeelding)

• 11904 berichten
  • 5310 stemmen

RealMovieFan schreef:

(quote)

Ik ben jaloers! Ik wil haar ook zo graag in het echt zien

Ook echt maar een glimp he, niet te opgewonden raken

kort0235

• 605 berichten
  • 480 stemmen

Dobie_Hogan, ik meen me te herinneren dat je Lauren Bacall niet zo'n bijzondere mooie vrouw vond. Of heb ik het mis? Gene Tierney is toch veel mooier, sexier en sensueler?

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

kort0235 schreef:

Dobie_Hogan, ik meen me te herinneren dat je Lauren Bacall niet zo'n bijzondere mooie vrouw vond. Of heb ik het mis? Gene Tierney is toch veel mooier, sexier en sensueler?

Dat klopt, maar ze staat nog wel in mijn favoriete Glamorous-actresses Top-10:

1. Veronica Lake, 2. Rita Hayworth, 3. Gene Tierney, 4. Yvonne de Carlo, 5. Gloria Grahame, 6. Scarlett Johansson, 7. Hazel Brooks, 8. Lauren Bacall, 9. Gina Bellman, 10. Jean Harlow

Inderdaad, Gene scoort hoger....

By-the-way, op 11 staat met *(femme-fatale) Leslie Brooks:

(afbeelding)

(afbeelding)

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Vind Lana niet zo leuk... Dat was me pas een sloerie zeg! Dat waren bijna al die diva's natuurlijk, maar zij spande echt de kroon!

Diva Ava Gardner kon er ook wat van, Ava's bio Love Is Nothing .

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Dogie Hogan schreef:

9. Gina Bellman

Verrassende naam in je lijst! Jane uit Coupling!

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

BenicioDelToro schreef:

(quote)

Verrassende naam in je lijst! Jane uit Coupling!

Apart mens, aangename verrassing. Beweegt zich erg makkelijk voor de camera's; acteren gaat haar makkelijk af. Uiteraard moeten we Gina maar niet ver-1-zelvigen met haar rol in Coupling (waar ik maar stukjes van gezien heb trouwens...)

Nog maar een "aangename verrassing": Leslie Brooks, reprise

(afbeelding)

2 glamourgirls: Leslie Brooks (li.) met fav #2 Rita Hayworth:

(afbeelding)

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Deze Britse Judy Geeson mocht ook best gezien worden. Ze wordt dit jaar 59. Deze namiddag nog een keertje bekeken in Brannigan uit 1975 met John Wayne en Richard Attenborough.

(afbeelding)

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

speedy23 schreef:

Deze Britse Judy Geeson mocht ook best gezien worden. Ze wordt dit jaar 59. Deze namiddag nog een keertje bekeken in Brannigan uit 1975 met John Wayne en Richard Attenborough.

(afbeelding)

Poisonthewell

• 4939 berichten
  • 13404 stemmen

Een van s'werelds mooiste vrouwen, maar pas sinds kort (Smokin' Aces) dus ook actrice:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Alicia Keys

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Poisonthewell schreef:

Een van s'werelds mooiste vrouwen, maar pas sinds kort (Smokin' Aces) dus ook actrice: Alicia Keys

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.