- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
Nee ik vind Renée Zellweger niet leuk en niet knap!
nummervlinder
-
- 1463 berichten
- 365 stemmen
Ja, die heeft zo'n raar pruilmondje.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Ik vind Renee echt een leuke, knappe actrice, kan er echt niets aan doen. 
pfan
-
- 262 berichten
- 172 stemmen
Ik vind Renee echt een leuke, knappe actrice, kan er echt niets aan doen. 
En daarbij ook nog eens een goede actrice. 
nummervlinder
-
- 1463 berichten
- 365 stemmen
Keira Knightley, hoewel:

t.o.v.

Maar, de bovenste is nu (voor een tijdje, toch) verleden tijd, niet?
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen

Angelina Jolie is ook wel een mooie vrouw, erg knap, en tenminste niet zo'n standaard look als de meeste actrices.
kos
-
- 46692 berichten
- 8850 stemmen
Keira Knightley, hoewel:
(afbeelding)
t.o.v.
(afbeelding)
ril .
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Erg nare foto van Keira Knightley zeg! En dan nog durven beweren dat ze geen anorexia heeft! 
Nee, dan zie ik toch liever Kate Winslet. Leuk mens met een normaal figuur en bovendien een ontzettend goede actrice.

Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
Kate Winslet. Leuk mens met een normaal figuur en bovendien een ontzettend goede actrice.

nummervlinder
-
- 1463 berichten
- 365 stemmen
Maar, had of heeft Keira Knightley anorexia? Want die bovenste foto is toch al een tijd geleden niet? Kate Winslet is een leuke en goede actrice, ja (alleen haar kledingstijl is soms een beetje 'raar' zie Joepie!).
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Kate Winslet is bescheiden, niet erg ijdel (ze verscheen zelfs een keer met babykots in een tijdschrift) en in een interview las ik ook dat ze zichzelf helemaal geen filmster vindt.. niets mis mee, ze blijft knap en leuk.
sangha
-
- 605 berichten
- 517 stemmen
Maar, had of heeft Keira Knightley anorexia? Want die bovenste foto is toch al een tijd geleden niet?
de foto is van de premiere van POTC 2, dus is idd al een tijdje terug.
ik denk wel dat ze anorexia heeft ook al ontkent ze het. mensen kunnen mager zijn maar dit is toch echt niet meer gezond...
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Jane Wyman (The Lost Weekend; ex van Ronald Regan) wordt 93 vandaag, gefeliciteerd!

Koos
-
- 308 berichten
- 2255 stemmen
Met stip op een Claudia Cardinale! Of toch Sofia Loren? Scarlett Johansson? Ik weet het ook niet, te veel mooi om op te noemen...
hinie
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Keira Knightley, hoewel:
(afbeelding)
t.o.v.
(afbeelding)
Jeetje wat is zij dun op die bovenste foto....eng bijna...
Maar wat heeft ze een geweldige mooie jurk aan op het onderste plaatje, prachtig!
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
Hilary Duff, zij is voor mij de mooiste en leukste actrice.
bebdn
-
- 1884 berichten
- 1148 stemmen
Erg nare foto van Keira Knightley zeg! En dan nog durven beweren dat ze geen anorexia heeft! 
Nee, dan zie ik toch liever Kate Winslet. Leuk mens met een normaal figuur en bovendien een ontzettend goede actrice.
(afbeelding)

nummervlinder
-
- 1463 berichten
- 365 stemmen
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen

Ik vind Amanda Bynes ook altijd erg leuk en ze speelt haar rollen wel op een goede manier.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
** Gloria Grahame **
(In a lonely Place, Human Desire, Crossfire, Naked Alibi, The big Heat, Song of the tin Man, The greatest Show on Earth, enz., enz.)

Gloria in periode "Song of the tin Man" en "Crossfire"
(...thumbnail)
Promo-shot "In a lonely Place": Bogey & Gloria
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
8 januari j.l. overleden actrice en zanges Yvonne de Carlo

Met Burt Lancaster in Criss Cross

Tony Curtis' debuut: dansend met Yvonne in CRISS CROSS:

(Jazz-) zangeres Yvonne de Carlo

BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Was zeker een mooie vrouw, Dogie.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Was zeker een mooie vrouw, Dogie.
Niet alleen erg mooi, maar ook prima actrice.Je kunt haar nog bewonderen in Film-Noir thriller CRISS CROSS, nu in de MM-Pakketservice.
Op 30 jan. a.s zou -eindelijk- haar Band of Angels op DVD uitkomen, met co-star Clark Gable....

quote:
"I humbly recommend you check out her Film-Noir film "Criss Cross," a terrific and underrated movie she did with Burt Lancaster, where she plays an amoral and vulnerable femme-fatale. It's one of the best and most underrated Noir flicks out there, and chiefly because of her!
She was also absolutely beautiful - and more than a match for Rock Hudson - in several Universal color films like "Scarlet Angel". If you've only seen her in black and white, I hope you'll catch her in color!"
Bron: Messaboard IMDB.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Tenslotte, uit CRISS CROSS, Rumba dansend met Tony Curtis (en een gebiologeerde Burt Lancaster op achtergrond):
-0-0-0-0-

~1 September 1922 - 8 January 2007~
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.