- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Tjah soms is ze wel knap, maar ik vind dat altijd wel eng om te zeggen, heb idd wel eens een hij idee bij haar
.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Kijk, nu ben je weer braaf. 
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2313 stemmen
Bwa nee, blijf het een mannenwijf vinden...
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1626 stemmen
Michelle Rodriguez vind ik ook erg leuk !
Ze is zeker niet de knapste maar wel aangenaam genoeg om leuk gevonden te worden 
De top 10 van de vorige users hier kan ik me volledig in vinden
Heb zelf niet echt een top 10, vind het nogal moeilijk haha.
l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
01. Vanessa Hudgens.
(afbeelding)
02. Kate Beckinsale.
(afbeelding)
03. Nina Dobrev.
(afbeelding)
04. Sophia Bush.
(afbeelding)
05. Jennifer Aniston.
(afbeelding)
06. Emma Watson.
(afbeelding)
07. Evangeline Lilly.
(afbeelding)
08. Bethany Joy Lenz.
(afbeelding)
09. Rachel McAdams.
(afbeelding)
10. Amanda Seyfried.
(afbeelding)
Je bekent in ieder geval wel kleur, vind het allemaal beetje dezelfde type vrouwen (op amanda na)..wel heel mooi..zou mijn smaak als ik een man was geweest ook echt zijn! vooral kate, evangeline en rachel 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Binnenkort ook maar eens een top 10 maken. Vanessa Hudgens staat in ieder geval op 1.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
1. Megan Fox

2. Eva Longoria

3. Rachel McAdams

4. Michelle Rodriguez

5. Evangeline Lilly

6. Julie Benz

7. Candice Accola

8. Hilary Duff

9. Elisha Cuthbert

10. Taylor Cole

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Hilary Duff is inderdaad ook erg knap
Moet alleen dan meteen nog steeds aan het kinderlijke Lizzy McGuire denken, wat destijds wel erg leuk was 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Dat heb ik af en toe ook nog wel inderdaad, maar omdat ze toen al leuk was kan ik het wel hebben. Gelukkig is ze nu stukken vrouwelijker en sexy, zeker met haar donkere lokken.
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1626 stemmen
Idd erg leuk om Hilary Duff een keer voorbij te zien komen, vind haar ook echt heel leuk ! 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Die Julie Benz staat wel erg in contrast met de rest van je top 10 Eline...
(iig op die foto)
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Vond haar ook vooral erg leuk in de videoclip van haar eerste singel waarvan ik de naam niet meer weet. In 'Come Clean' of zo was ze ook erg sexy. En daarna verdween ze uit beeld bij me.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Die Julie Benz staat wel erg in contrast met de rest van je top 10 Eline...
(iig op die foto)
Julie is i.m.o. iets minder fotogeniek en komt voornamelijk tot haar recht als je haar 'live' ziet. Ze is niet standaard 'hot of sexy', maar ze heeft iets wat ik schattig vind. Zo zorgzaam en 'echt'.
mikey
-
- 28989 berichten
- 5141 stemmen
Jaiks Rodriguez, lijkt wel en uitsmijter.
mikey
-
- 28989 berichten
- 5141 stemmen
Dat heeft die bigfoot in 1 schrok weg!
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Ik word moe van haar mannelijke rollen. Zag ook al voorbij komen dat zij in die commando squad in World Invasion: Battle Los Angeles zat. Zucht, Rodriquez die weer is een bad ass guy chick moet spelen
Ze zorgt zelf voor dit mannelijke imago, want ze kan soms wel knap uit de hoek komen ja.
mikey
-
- 28989 berichten
- 5141 stemmen
Ze is ook wat mannelijk.. dus de typecasting snap ik wel..
Sergio Leone
-
- 4412 berichten
- 3095 stemmen
Ik word moe van haar mannelijke rollen. Zag ook al voorbij komen dat zij in die commando squad in World Invasion: Battle Los Angeles zat. Zucht, Rodriquez die weer is een bad ass guy chick moet spelen
Ze zorgt zelf voor dit mannelijke imago, want ze kan soms wel knap uit de hoek komen ja.
Ik heb ooit eens gelezen dat Michelle Rodriguez lesbisch zou zijn. Het klinkt uiteraard cliché en zelf vind ik het ook bullshit, maar misschien is zij 'de man in de relatie' en uit zich dit in haar filmrollen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Moet toch iemand geloofwaardig die rol kunnen neerzetten? Vind die casting wel goed. Als je kijkt naar bijvoorbeeld The A-Team (2010) en naar de rol van Biel, dát is pas miscasting en ongeloofwaardig.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik heb ooit eens gelezen dat Michelle Rodriguez lesbisch zou zijn. Het klinkt uiteraard cliché en zelf vind ik het ook bullshit, maar misschien is zij 'de man in de relatie' en uit zich dit in haar filmrollen.
Is ze ook, of in ieder geval biseksueel. Voor zover ik weet heeft ze ook een relatie met een vrouw.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Misschien wel, maar ze speelt in the A-team ook meer de kantoornerd versie van het leger. Ik bedoel meer dat ik zo'n rol niet hoef te zien in zo'n commandosquad. Komt nep over. Puur feministisch tintje.
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
@ Elineloves
Mooie top 10, maar de nummer 1 plek voor Megan Fox
ze was vroeger mooi, maar door al die plastische ingrepen, ziet ze er totaal anders uit als vroeger. En NEP.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Julie is i.m.o. iets minder fotogeniek en komt voornamelijk tot haar recht als je haar 'live' ziet. Ze is niet standaard 'hot of sexy', maar ze heeft iets wat ik schattig vind. Zo zorgzaam en 'echt'.
(embed)
Ik ben overtuigd
.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Een poginkje dan.
1. Vanessa Hudgens

2. Olivia Hallinan

3 Rachel Bilson

4 Scarlett Johansson

5 Erika Christensen

6 Mae Whitman

7 Connie Britton

8 Nicky Clyne

9 Minka Kelly

10 Julia Stiles

Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Opmerkelijke namen zo nu en dan, Rachel Bilson wel als topper
. Prachtig plaatje inderdaad (heb dan ook dezelfde shoot als bureaublad
).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nummer 10 is wel ok, maar de rest is niks vind ik. Die tieten van Scarlett lijken met de dag groter te worden, dat is dan wel weer lekker.
Sgerrard_8
-
- 198 berichten
- 232 stemmen
Reese Witherspoon! Just hear the voice...
YouTube - Wildwood Flower (Reese Witherspoon)
Als haar filmcarrière in de slop zit, wil ik haar met veel plezier helpen met het uitbouwen van een zangcarrière

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.