- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Daar kan je inderdaad niet omheen en toch blijf ik ze te groot voor haar lijfje en hoofd vinden. Ziet er op deze manier raar en heel erg onnatuurlijk uit. Qua uitstraling vind ik het ook niet veel, niet echt mijn type.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Erg mooi gezichtje, alleen ik ben het met Rianneke eens. Haar borsten zijn te groot voor haar lijf en hoofd.
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1779 stemmen
Prachtige vrouw. De klasse straalt ervan af, zelfs met die enorme boobies
.
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1628 stemmen
Het is wel een mooie vrouw, alleen op de 7de foto lijkt ze een beetje op Marijke Helwegen vind ik dan 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Deze pagina zou goed in het lelijke gedrochten topic passen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Emilie een gedrocht? Wat dan precies? Vind haar wel iets hebben.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind er ook niet echt veel aan. Net alsof ze net niet ver genoeg van Tsjernobyl woonde.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
En ik dacht al dat die stewart van Twilight maar één gezichtsuitdrukking had. Dit is nog erger.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ja, nu je het zegt over die gezichtsuitdrukking. Al valt het op beeld reuze mee en is ze tegenwoordig iets minder 'burgerlijk braafjes'.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Expressief is het ook niet veel soeps, niet erg maar zorg dan wel dat je uitstraling hebt. Dat is het ergste wat je niet kan hebben.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
De bovenste foto vind ik ook niks maar de onderste is wel leuk.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Kom maar eens met een knappe brunette met mooie, lichte ogen dan! (A la Olivia Wilde)
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ja, die doet het altijd goed. Volgens mij is dit ook de eerste foto die mensen kiezen en die het vaakst van haar gebruikt wordt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kom maar eens met een knappe brunette met mooie, lichte ogen dan! (A la Olivia Wilde)

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
@ Naomi Watts: Haha, dat was een open deur. Ik dacht al dat jij haar zou plaatsen, en als 2e optie had ik Miley Cyrus in gedachten. 
Die ziet er uit als een heks.
Als dat zo was, dan hoop ik vurig dat sprookjes uitkomen en de boze heks me in haar snoephuisje verstopt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kelly rocks.
@ Naomi Watts: Haha, dat was een open deur. Ik dacht al dat jij haar zou plaatsen, en als 2e optie had ik Miley Cyrus in gedachten. 
Open deuren moeten ingetrapt worden he
. Miley dacht ik ook nog aan maar wist dat bij Benz de kans wat groter was dat jij het ook vond. Just playing safe
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
De borsten van Kelly rocken ook
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1628 stemmen
Emilie is leuk idd !
En Olga is ook best wel aangenaam 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Op die eerste foto die Eline postte van Emilie lijkt ze echt op een nichtje van mijn vriend. Vooral die haren, die ogen en die mond. Sprekend gewoon.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Emilie
Gatveredamme.
Kelly
Yesh!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.