- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Wel als ze zoals op die bovenste 2 foto's 13 of 14 lijkt.
En deze trend wordt nog even doorgezet, blijkbaar. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ness en Ash
. Pretty fucking sweet! 13/14 jarigen? Als dat zo zou zijn (NOT), ben ik een trotse pedofiel.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Best friends Vanessa en Ashley. How cute
Damn...
Ik ga binnenkort HSM aanzetten 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Ik heb daar geen voorkeur voor, nee. Saai vind ik niet aantrekkelijk, vreemd he
Saai is meer een tijdelijk iets. De manier waarop er gekleed wordt, hoe het haar zit en wat voor make-up iemand op heeft. Saai vind ik iets waar je zelf wat aan kan doen en staat wat mij betreft niet synoniem voor lelijk.
Die foto's komen natuurlijk uit de film, waar ze ook braaf gekleed was, zoals iedereen altijd in die kostuumdrama's(enkele decolletés daargelaten) 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik kan het niet laten want dit is toch echt wel 'one sexy birthday dress'. Die benen 

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dankjewel Eline, denk dat ik haar nu de mooiste actrice vind. Ze wint het nu van Monica Bellucci na lang twijfelen..
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Yowza! W00t!!
.
Dat dacht ik ook 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Boo! I want the good view back.

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dankjewel Eline, denk dat ik haar nu de mooiste actrice vind. Ze wint het nu van Monica Bellucci na lang twijfelen..
Na lang twijfelen nog wel 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ik vind haar ook steeds mooier worden, echt een fijne verschijning. 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Wat een moordwijf.
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Heb je dat bewegende beeldje ook nog? Die Beckinsale plaatjes komen om de zoveel pagina's terug. Bloedgeil 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Boo! I want the good view back.
(afbeelding)
Sorry dat ik ook iets plaatste. Ik wou er juist even vanaf, 40 foto's in een week van dezelfde actrice was voor mij een beetje veel van het goede. Is Kate niet (meer) goed genoeg voor je tegenwoordig? Dacht dat je haar wel kon waarderen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Heb je dat bewegende beeldje ook nog? Die Beckinsale plaatjes komen om de zoveel pagina's terug. Bloedgeil
Bewegend beeldje? Nee, geen idee.
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1631 stemmen
Ik heb daar geen voorkeur voor, nee. Saai vind ik niet aantrekkelijk, vreemd he
Ja, heel erg vreemd. Niet aantrekkelijk vinden omdat je er nooit om zou vallen is iets anders dan lelijkheid. Of ze valt gewoon niet op door haar uiterlijk/look dus behoort ze niet tot de knapste is ook wat anders. Maar ik ga die discussie niet nog eens voeren 
Sommige vinden saai juist wel aantrekkelijk is dat wel vreemd?
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Zie dat Rianneke die Beckinsale plaatjes eerder had gepost. Volgens mij had ik die bewegende opgeslagen en op mn pc gezet. Even opzoeken.
Tadaaaa
:

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Zie dat Rianneke die Beckinsale plaatjes eerder had gepost.]
klopt ja, en die bewegende beelden zijn natuurlijk nog steeds erg sexy 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Jammer dat ze nauwelijks meer acteert hedendaags. Heb haar nog in Everybody's fine zien rondhuppelen, dat was het. Van onze favoriete acteur de Niro he Frank 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is pas motion capture
. Erg fijne shoot ook van Beckinsale
.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Beckinsale is sowieso de mooiste uit het hele topic 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Sommige vinden saai juist wel aantrekkelijk is dat wel vreemd?
Ik vind saai gelijk staan aan onaantrekkelijk....oftewel: LELIJK (of wacht, IK VIND het lelijk). Moet iedereen dat dan vinden? Nee. Is het vreemd dat iemand dat wél aantrekkelijk vind? Nee, je hoort mij daar niks over zeggen .
Ik spreek gelukkig alleen voor mezelf.

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
40 foto's in een week van dezelfde actrice was voor mij een beetje veel van het goede..
Van Nes is er nooit teveel van het goede 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Lol, wanneer je 'boring actress' intikt bij google afbeeldingen, krijg je allemaal foto's van Jessica Biel te zien.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Van Nes is er nooit teveel van het goede
Voor jou niet, voor anderen wellicht wel. Misschien handig om een 'Nes' topic op te richten, dan kunnen jullie haar daar adoreren?
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Ik vind saai gelijk staan aan onaantrekkelij....oftewel: LELIJK (of wacht, IK VIND het lelijk). Moet iedereen dat dan vinden? Nee. Is het vreemd dat iemand dat wél aantrekkelijk vind? Nee, je hoort mij daar niks over zeggen .
Ik spreek gelukkig alleen voor mezelf.
Wat vond je van mijn beargumentering dan?
Saai is meer een tijdelijk iets. De manier waarop er gekleed wordt, hoe het haar zit en wat voor make-up iemand op heeft. Saai vind ik iets waar je zelf wat aan kan doen en staat wat mij betreft niet synoniem voor lelijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jammer dat ze nauwelijks meer acteert hedendaags. Heb haar nog in Everybody's fine zien rondhuppelen, dat was het. Van onze favoriete acteur de Niro he Frank
Die wil bij naderhand nog wel eens zien dan. Krijgt ook een hoog aantal sterren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.