- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Virgin(ia). De mijne zou er bijna spontaan van teruggroeien.
Brix
-
- 19689 berichten
- 5125 stemmen
Virginia Mayo
(afbeelding)
(afbeelding)
'Quality time' Dogie 
Misschien niet haar beste opnames, maar wij weten wel wat voor class-act ze was nietwaar? (retorisch)
Daar kunnen de hedendaagse 'lege hulzen' niet tegenop. 
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
In Lost Highway heel aardig maar op deze foto 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ze was vroeger zo schattig in a Nightmare on Elmstreet III.
Ze is er echt in de loop der jaren uit gaan zien als een moeke en een beetje als een slons eigenlijk. ze was vroeger of zelfs 10 jaar geleden veel leuker zoals bijvoorbeeld in Stigmata.
Brix
-
- 19689 berichten
- 5125 stemmen
Prachtige (en bekwame)actrice speranza.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die KAN er idd heel erg mooi uitzien en is ook sexy, maar ze heeft soms ook crackhoer-dagen ertussen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Gretchen! Zag dr laatst weer voorbij komen in Criminal Minds, lekker vrouwtje. Maar idd wat moviemafketel al zegt, vaak ook dr 'mindere dagen'.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Ja de foto's waarop ze lacht bijvoorbeeld zijn redelijk zeldzaam, over het algemeen kijkt ze vrij chagerijnig. Beetje jammer. Qua uiterlijk komt ze erg dicht in de buurt van mijn ideale vrouw
Donker haar, mooie fel-blauwe ogen en een erg mooi figuur. Ze zou alleen wat vrolijker over mogen komen.
De laatste tijd kijk ik regelmatig Nash Bridges (best een leuke serie) waarin ze de dochter van Don Johnson speelt. Als puber zag ze er al erg goed uit.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Dat zelfde hoor ik ook vaak, dat ik chagrijnig kijk, maar dat is gewoon mijn ontspannen gezicht ofzo.
Al ben ik vaak ook wel het zonnetje in huis hoor. *kuch*. Je beschrijving van de ideale vrouw komt ook dicht bij die van mij, al heb ik ook een zwak voor lange benen. (Al zijn kleine latina's ook echt dropjes soms.)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat wordt knokken dan. Same here. Donker haar, blauwe ogen en dat lekkere lichaam tsja daar zegt niemand nee tegen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ik wil het liefst lichte groene ogen, want dat heb ik zelf ook. Dan match ik met mijn droomvrouw, staat zo leuk op foto's.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Kijk, dat gaat de goede kant op!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Jodi Lyn O'Keefe spreekt mij totaal niet aan.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Donker haar, blauwe ogen en dat lekkere lichaam tsja daar zegt niemand nee tegen.
Je omschrijft precies hoe ik eruit zie man.
Daten? 
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
zonder snor ook

Op de een of andere manier heb ik helemaal niets met groene ogen... 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jummie 
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Dat was een reactie op de opmerking van Eline na die geweldige foto van Brooke Shields. Een beetje zoals het aanschouwen van een Rembrandt en dan opmerken dat er een deukje in de lijst zit. 
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Sinds ze een prentenboek geworden is doet ze me niets meer
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Nog nooit van haar gehoord, maar na even googleën kan ik niet anders zeggen dan dat het een vreselijk lekker ding is!
Ik ben wel erg benieuwd naar een grotere foto van deze:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.