- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1639 stemmen
1e vind ik ook het mooist. 2e deed ik omdat ik die look wel geinig vind en die derde niet vanwege dr koppie, maar meer vanwege haar mooie ketting!
Dat is volgens mij ook de enige keer dat je opmerkt dat iemand een ketting draagt? 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Vanmiddag Resident Evil Afterlife gekeken, en ik moet bekennen dat Ali Larter toch wel een leuke vrouw is. Ik had nooit zoveel met haar, maar nu kijk ik er toch anders tegenaan 

Haar collega Mila Jovovich vond ik trouwens weer perfect in RE, vind haar verder niet veel aan, (ook niet echt knap) maar in deze films is ze gewoon enorm badass, en dat is op een bepaalde manier toch ook wel weer sexy. Maar misschien komt dat ook door die stoere outfits die ze hierin draagt.

_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1782 stemmen
Vond Ali Larter in Heroes al zo lelijk
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Dat is volgens mij ook de enige keer dat je opmerkt dat iemand een ketting draagt?
Zag ze ook net pas hoor 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ali Larter = 
Jovovich =
Maar wel geschikt voor die rol inderdaad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vond Ali Larter in Heroes al zo lelijk
.
Larter in Heroes lelijk? Mooier dan daar is ze nooit meer geweest imho.
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1639 stemmen
Vind Ali Larter echt een hele mooie vrouw, en een hele goede actrice. Vooral in Heroes, waar ik haar ook van ken, acteert ze naar mijn gevoel het beste. 
Vind het daarom ook niet verkeerd om naar haar te kijken, ook al ben ik zelf een vrouw 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Helemaal gelijk NW!
Niks mis mee dat vrouwen naar vrouwen kijken hoor TragieStar! 
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1639 stemmen
Haha, oke dan
Ik vind het ook helemaal niet vreemd als mannen dat ook over elkaar zeggen, maar dan word je meestal meteen als homo uitgemaakt.
En dat vind ik gewoon heel jammer.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Jovovich =
Maar wel geschikt voor die rol inderdaad.
Ja precies, ze is helemaal niet knap, verre van zelfs. Maar ze is gewoon perfect in de rol van Alice. Is gewoon een stoere chick 
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1782 stemmen
Inderdaad erg jammer ja. Zou fijn zijn als de mannen wat vaker hun mening zouden geven in het 'allerlekkerste acteur'- topic. Het is daar een beetje dood de laatste tijd
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Zelfde heb ik ook met die manwoman Michelle Rodriguez op de voorgaande pagina's. Vind haar niet zo knap, maar die stoere rollen passen prima bij haar
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1639 stemmen
Vind Jovorich best aantrekkelijke trekjes hebben hoor
Oke, ze is niet geweldig mooi, maar vind haar zeker niet lelijk..
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
In haar gezicht is ze niet zo knap, maar ze heeft wel een ongelooflijk mooi figuur 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Inderdaad erg jammer ja. Zou fijn zijn als de mannen wat vaker hun mening zouden geven in het 'allerlekkerste acteur'- topic. Het is daar een beetje dood de laatste tijd
.
Ach we weten allemaal wel van een Brad Pitt of zo wel dat ie er goed uit ziet. Alleen ik ga geen kerels opzoeken op google en kijken of ze een sixpack hebben. Dat vind ik ook gewoon smerig. Vrouwen zijn gewoon sexier om naar te kijken in principe en vrouwen oordelen ook makkelijker over elkaar. Of doen elkaars haar en staan half naakt met elkaar in pashokjes kleding te passen. Vrouwen zijn gewoon anders 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
In haar gezicht is ze niet zo knap, maar ze heeft wel een ongelooflijk mooi figuur
Mwoah, vind haar boobies niet zo. Heb ze wel is in een film gezien, word ik nait vrolijk van.
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1782 stemmen
Daar heb je wel gelijk in, maar toch vind ik het jammer.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Daar heb je wel gelijk in, maar toch vind ik het jammer.
Heb je homo-erotische fantasieën of zo? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat vrouwtje dat de vriendin van Eddy Murphy speelt in metro is trouwens ook erg lekker zag ik vorige week. Kan de naam alleen nergens vinden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat ben jij voor alpha-male man, je kan als kerel toch wel van een andere kerel zeggen dat ie knap is. Ik maak er ook geen geheim van als Brandon Routh van face wil switchen dat het een done deal is
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
IMDB al geprobeerd? Lijkt me niet zo moeilijk toch?
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1782 stemmen
Heb je homo-erotische fantasieën of zo?
Helemaal niet, maar omdat de vrouwen toch in de minderheid zijn op MM zou het leuk zijn als de mannen ook wat meer bij het 'allerlekkerste acteur' topic hun mening geven.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heb ik ook al gekeken, maar kan dr gewoon niet vinden, ze is foetsie. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Mwoah, vind haar boobies niet zo. Heb ze wel is in een film gezien, word ik nait vrolijk van.
Is misschien niet veel, maar in verhouding past het wel met haar strakke figuur. En om heel eerlijk te zijn let ik ook niet echt vaak op borsten, tenzij ze zo groot zijn of vol in beeld zodat je er niet omheen kan 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Wat ben jij voor alpha-male man, je kan als kerel toch wel van een andere kerel zeggen dat ie knap is. Ik maak er ook geen geheim van als Brandon Routh van face wil switchen dat het een done deal is
.
Dat zeg ik dus ook, haalde dat voorbeeldje van Pitt al aan. Alleen je gaat mij niet vertellen dat jij het internet afspeurt naar foto's van sexy mannen? 
Overigens heb ik geen problemen met homo's hoor, alleen hetero mannen doen zulke dingen gewoon niet.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Dat vrouwtje dat de vriendin van Eddy Murphy speelt in metro is trouwens ook erg lekker zag ik vorige week. Kan de naam alleen nergens vinden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zeg ik dus ook, haalde dat voorbeeldje van Pitt al aan. Alleen je gaat mij niet vertellen dat jij het internet afspeurt naar foto's van sexy mannen?
Dat doe ik inderdaad niet nee
.
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1639 stemmen
Ach we weten allemaal wel van een Brad Pitt of zo wel dat ie er goed uit ziet. Alleen ik ga geen kerels opzoeken op google en kijken of ze een sixpack hebben. Dat vind ik ook gewoon smerig. Vrouwen zijn gewoon sexier om naar te kijken in principe en vrouwen oordelen ook makkelijker over elkaar. Of doen elkaars haar en staan half naakt met elkaar in pashokjes kleding te passen. Vrouwen zijn gewoon anders
Ik snap het verschil gewoon echt niet
Oke, ik snap dat je geen mannen op google gaat opzoeken en kijken of ze lekker zijn
Maar vind dat mannen zeker wel meer openlijker naar elkaar toe kunnen zijn over hun uiterlijk. En ook positieve punten mogen geven over elkaars uiterlijk. En een man die over een man zegt dat die lekkerding is, hoeft nog niet te betekenen dat die homo is hoor.
Tja, als je het over een vrouw kan zeggen waarom dan niet over een man? 
Ik heb het nu niet over jou hoor, ik heb het over het algmeen.. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Pcies die ja, hoe heet ze?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.