- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
January Jones mag er anders ook wezen, hoor. En mocht je meer van Elisabeth Moss willen zien, kun je TWW kijken 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Joan/Hendricks is zó sexy.
Jones heeft het probleem in Mad Men dat ze de vrouw van Draper is. Daar word je niet vrolijk van, wat terugkomt in haar uitstraling in de serie.
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1782 stemmen
Die borsten van Christina Hendricks zijn toch wel fascinerend hoor
.
Julie Benz is echt prachtig! Wat een uitstraling!
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Hulde, hulde! (Voor Christina en Julie)
Julie is prachtig, al vinden de meeste mensen er niet veel aan.. Ken dr voornamelijk als blondine, maar zij bewijst maar weer eens dat zwart (of gewoon donker haar) zoveel meer sensueler is.. *zwijmel*
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Als ze de boezem niet had, had niemand erover.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Heb je die blik gezien, dr uitstraling? Dr haar? Vind ik ook genoeg pluspunten hoor.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
@ mikey. Nee joh. Haar hele uistraling, pruillipje, mantelpak, en hoe ze loopt! Perfect.
@ AHWA. Wie wil er meer zien van Moss? Zelden een onaantrekkelijker TV-ster gezien.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Brrr, afschuwelijk. En dat meen ik echt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hulde, hulde! (Voor Christina en Julie)
Julie is prachtig, al vinden de meeste mensen er niet veel aan.. Ken dr voornamelijk als blondine, maar zij bewijst maar weer eens dat zwart (of gewoon donker haar) zoveel meer sensueler is.. *zwijmel*
Inderdaad. Kende haar voorheen ook als blondine maar als brunette maakt haar erg bijzonder. Het Olivia Wilde effect zeg maar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Binnenkort neemt ze spleetogen, speciaal voor jou
.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
@ AHWA. Wie wil er meer zien van Moss? Zelden een onaantrekkelijker TV-ster gezien.
Ging ook niet om haar uiterlijk, maar meer om mijn continuing mission om NW aan TWW te krijgen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Moss is voor mij één van de minpunten van Mad Men AHWA
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Eens
Christina heeft misschien wel een aparte uitstraling, maar mooi vind ik het niet. Ook een best lelijk figuur, vooral haar enorme borsten staan niet in contrast met de rest van haar lichaam, haar hoofd lijkt daarbij erg klein.
Maar de post daarvoor was beter, Jamie-Lynn en Evangeline vind ik beide mooi 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Moss is voor mij één van de minpunten van Mad Men AHWA
.
Crap. My plan is foiled!
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Eergisteren een film gezien met Billy Zane, Joan Severance en May Karasun. Overigens staat deze film nog niet op moviemeter: Lake Consequence, een film met nogal wat erotische scenes.
Hier de mooie Joan Severance

In de film is ze vele malen mooier kijken dus!
Jammer dat ik geen fatsoenlijke foto van May Karasun kan vinden want dat is ook een zeer aantrekkelijke dame.
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1639 stemmen
Vind er eigenlijk niet veel aan
Alleen vind ik haar ogen wel heel mooi 
Zandkuiken
-
- 1750 berichten
- 1436 stemmen
Mooie foto van cutie Elena Anaya:
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Hmm, die Renee Olstead(21 jaar inmiddels) loopt er ook sexy bij tegenwoordig in Still Standing(19:00u Veronica). Ik kijk het tegenwoordig niet meer voor de lach hehe.

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je zag haar tieten met de aflevering groeien idd. Wordt nog wel wat dat meiske.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ja godsiedullemie, ze draagt ook vette inkijk kleding tijdens die afleveringen tegenwoordig. Lekker hoor 
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1639 stemmen
En ze hangt ook elke keer voorover, net alsof ze het juist wil laten opvallen en laten zien.
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1782 stemmen
Als het meisjesachtige er een beetje af is gaat ze zeker een hele mooie vrouw worden. Vooral op die eerste foto ziet ze er erg goed uit!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik blijf voorlopig nog even voor dr MILF-moeder uit de serie gaan. Zo die is lekker.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Als het meisjesachtige er een beetje af is gaat ze zeker een hele mooie vrouw worden. Vooral op die eerste foto ziet ze er erg goed uit!
1e vind ik ook het mooist. 2e deed ik omdat ik die look wel geinig vind en die derde niet vanwege dr koppie, maar meer vanwege haar mooie ketting!
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1782 stemmen
Nou je 't zegt, ze heeft daar een ketting aan
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.