• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.080 seizoenen
  • 649.210 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.081 stemmen

Mooiste / leukste actrice

zoeken in:

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Niks mis met Crossroads Ik heb altijd al een zwak gehad voor Britney, ook nadat ze in zo'n diep dal terecht is gekomen. Vind trouwens dat ze het tegenwoordig weer aardig goed doet, is te hopen voor haar en haar schattige kids dat dat zo blijft

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik vind Britney hier het mooist .

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Alles wat maar met Disney(Mickey Mouse-club) te maken heeft is goed he Rianneke? Ach die kindsterretjes, ik blijf het altijd een beetje zielige bedoening vinden. Het is altijd maar hopen dat ze uiteindelijk een beetje volwassen worden. Die tijd hebben ze nooit gekregen namelijk. Britney moet het lekker bij het zingen houden.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Snap ik, ze is daar oogverblindend naast die andere doos. Wie was dat ook alweer? Was dat niet diegene van wie haar album zo gigantisch geflopt is?

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

moviemafketel schreef:

Alles wat maar met Disney(Mickey Mouse-club) te maken heeft is goed he Rianneke?

Nou niet alles hoor, noem bijvoorbeeld een Aguilera. Vind ik echt verschrikkelijk. En zo zal ik nog wel meer hebben waar ik niks mee heb Brit is een geval apart, letterlijk en figuurlijk

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die vind je te ordi zeker? Gelukkig is die wel vrij normaal blijven doen.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ja te ordinair en haar hele houding staat me niet aan. En ja het is maar wat je onder normaal doen verstaan natuurlijk.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je bent toch niet toevallig haar he?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Snap ik, ze is daar oogverblindend naast die andere doos. Wie was dat ook alweer? Was dat niet diegene van wie haar album zo gigantisch geflopt is?

.

Die dame waar jij de parfum van hebt .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die jij haar gegeven hebt?

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

.

Die dame waar jij de parfum van hebt .

Lol die zit Nee je hebt gelijk haar parfum, of tenminste de parfum waarbij haar naam op het flesje staat, ruikt heerlijk. Produceert ze in ieder geval nog iets goeds

@ moviemafketel, nee dat ben ik niet

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1782 stemmen

Mevrouw Aguilera heeft wel meer talent in haar pink dan Britney in haar hele lichaam. Ik vind dat er niets mis is met Britney, maar echt zingen kan ze niet he.

Dat filmpje is wel erg grappig trouwens .

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Aguilera > Spears. Op alle fronten.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Heb je ook gelijk in. Aguilera had meer talent dan Brit, maar dat was ook niet echt waar de discussie om ging. Vind hun twee sowieso niet te vergelijken, zijn twee totaal verschillende artiesten. Je hebt tegenwoordig zoveel artiesten die totaal niet kunnen zingen maar wel enorm populair zijn. Heeft ook meer met het totaalplaatje te maken. Maar he, ieder zijn ding toch

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

(quote)

Lol die zit Nee je hebt gelijk haar parfum, of tenminste de parfum waarbij haar naam op het flesje staat, ruikt heerlijk. Produceert ze in ieder geval nog iets goeds

@ moviemafketel, nee dat ben ik niet

Oppassen he . De twee beste platen ooit komen toch van haar hand.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Heb je ook gelijk in. Aguilera had meer talent dan Brit, maar dat was ook niet echt waar de discussie om ging. Vind hun twee sowieso niet te vergelijken, zijn twee totaal verschillende artiesten.

Vergelijking staat nogal mank inderdaad, op hun MM club verleden na.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Oppassen he . De twee beste platen ooit komen toch van haar hand.

Stripped en Back to Basics waren best wel leuke platen inderdaad, dat wil ik best toegeven. Is gewoon jammer dat haar stemgeluid mij zo tegenstaat.

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1782 stemmen

In het begin waren ze zo'n beetje hetzelfde, tot Aguilera zelf ging bepalen wat ze deed. Toen bleek wel dat zij echt talent had, terwijl Britney maar wat deed.

Vind Aguilera overigens minstens net zo sympathiek als Britney. Maar als je kijkt naar wat mevrouw Spears allemaal meegemaakt heeft de laatste jaren is het moeilijk om haar af te zeiken. Ze heeft het niet makkelijk gehad. Dat wekt altijd wel respect op.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ach kom op he? Ik vind het nog altijd veel knapper om het "sletje" op het podium uit te hangen en thuis gewoon een normaal gezins-leven hebt met al jaren?? dezelfde knakker naast je.

Dat zielige gedoe met beaver-shots, haren eraf laten scheren, aan de drank. Kan daar geen medelijden mee hebben.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

moviemafketel schreef:

Je bent toch niet toevallig haar he?

YouTube - LEAVE BRITNEY ALONE!

Da's een man....!

Chris Crocker (videoblogger) - Wikipedia - nl.wikipedia.org

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1782 stemmen

Dat was me niet opgevallen.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

_Se7en_ schreef:

Maar als je kijkt naar wat mevrouw Spears allemaal meegemaakt heeft de laatste jaren is het moeilijk om haar af te zeiken. Ze heeft het niet makkelijk gehad. Dat wekt altijd wel respect op.

Vind ik niet, iedereen heeft Brit juist laten vallen toen ze het zo moeilijk had en rare fratsen uithaalde. Ik ben geloof ik een van de weinige hier op mm die begrip voor haar heeft, en het voor haar opneemt. Het verschil tussen haar en Aguilera is dan ook het feit dat Brit gewoon nog steeds een heel naïef meisje is, die enorm met zichzelf in de knoop zit en niet gelukkig is met hoe ze is opgegroeid. Aguilera heeft daar geen last van, die weer heel erg goed waar ze mee bezig is, en waarom ze stunts uithaalt in de media etc. Daarom snap ik ook altijd die vergelijking niet tussen hun. Ze zijn niet alleen als artiest heel verschillend maar ook als mens, en dan kan je goed terugzien.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

_Se7en_ schreef:

Dat was me niet opgevallen.

Kwam er ook pas net achter.

Hij lijkt erg op Nicolette Kluijver trouwens.

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1782 stemmen

In het filmpje wel een beetje, maar op die foto op wikipedia niet.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Kan je toch best zien op dat filmpje Was toen ook een hele rel in Amerika lol, wat een kneus ook.

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1782 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

(quote)

Vind ik niet, iedereen heeft Brit juist laten vallen toen ze het zo moeilijk had en rare fratsen uithaalde.

Dat bedoelde ik eigenlijk. Ik kan iemand als haar niet afzeiken, helaas doet de media dat wel. Je hebt helemaal gelijk hoor! (Behalve over Aguilera ).

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Nou het begrip 'man' vind ik wel heel erg ver gaan in dit geval hoor! Het heeft een mannelijk lid tussen 'zijn' benen (dat schijnt tenminste...) maar daar houdt het ook mee op...

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Op Sommige foto's, zoals die hierboven op die cover, vind ik haar wel wat weg hebben van Máxima...

Maar beiden zijn totaal mijn type niet.

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Vind ik niet, iedereen heeft Brit juist laten vallen toen ze het zo moeilijk had en rare fratsen uithaalde.

Was het niet zo dat juist iedereen haar liet vallen dóór dat ze rare fratsen uithaade? Niet tóén ze rare fratsen uithaalde...

Dat maakt nogal een erg groot verschil.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ik denk niet eens dat het veel uitmaakt. Maar je zal gerust gelijk hebben dat er ook een hoop mensen waren die haar juist daardoor lieten vallen. Maar dat ligt aan eerder aan die mensen, dan aan Brit zelf. (vind ik)

Ik vind Erin Lucas trouwens echt een schoonheid in The City

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.