- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Niks mis met Crossroads
Ik heb altijd al een zwak gehad voor Britney, ook nadat ze in zo'n diep dal terecht is gekomen. Vind trouwens dat ze het tegenwoordig weer aardig goed doet, is te hopen voor haar en haar schattige kids dat dat zo blijft 

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind Britney hier het mooist
.

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Alles wat maar met Disney(Mickey Mouse-club) te maken heeft is goed he Rianneke?
Ach die kindsterretjes, ik blijf het altijd een beetje zielige bedoening vinden. Het is altijd maar hopen dat ze uiteindelijk een beetje volwassen worden. Die tijd hebben ze nooit gekregen namelijk. Britney moet het lekker bij het zingen houden.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Snap ik, ze is daar oogverblindend naast die andere doos. Wie was dat ook alweer? Was dat niet diegene van wie haar album zo gigantisch geflopt is? 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Alles wat maar met Disney(Mickey Mouse-club) te maken heeft is goed he Rianneke?
Nou niet alles hoor, noem bijvoorbeeld een Aguilera. Vind ik echt verschrikkelijk. En zo zal ik nog wel meer hebben waar ik niks mee heb
Brit is een geval apart, letterlijk en figuurlijk 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die vind je te ordi zeker? Gelukkig is die wel vrij normaal blijven doen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ja te ordinair en haar hele houding staat me niet aan. En ja het is maar wat je onder normaal doen verstaan natuurlijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je bent toch niet toevallig haar he?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Snap ik, ze is daar oogverblindend naast die andere doos. Wie was dat ook alweer? Was dat niet diegene van wie haar album zo gigantisch geflopt is?
.
Die dame waar jij de parfum van hebt
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die jij haar gegeven hebt?
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
.
Die dame waar jij de parfum van hebt
.
Lol die zit
Nee je hebt gelijk haar parfum, of tenminste de parfum waarbij haar naam op het flesje staat, ruikt heerlijk. Produceert ze in ieder geval nog iets goeds

@ moviemafketel, nee dat ben ik niet 
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1782 stemmen
Mevrouw Aguilera heeft wel meer talent in haar pink dan Britney in haar hele lichaam. Ik vind dat er niets mis is met Britney, maar echt zingen kan ze niet he.
Dat filmpje is wel erg grappig trouwens
.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Aguilera > Spears. Op alle fronten.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Heb je ook gelijk in. Aguilera had meer talent dan Brit, maar dat was ook niet echt waar de discussie om ging. Vind hun twee sowieso niet te vergelijken, zijn twee totaal verschillende artiesten. Je hebt tegenwoordig zoveel artiesten die totaal niet kunnen zingen maar wel enorm populair zijn. Heeft ook meer met het totaalplaatje te maken. Maar he, ieder zijn ding toch 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lol die zit
Nee je hebt gelijk haar parfum, of tenminste de parfum waarbij haar naam op het flesje staat, ruikt heerlijk. Produceert ze in ieder geval nog iets goeds

@ moviemafketel, nee dat ben ik niet
Oppassen he
. De twee beste platen ooit komen toch van haar hand.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb je ook gelijk in. Aguilera had meer talent dan Brit, maar dat was ook niet echt waar de discussie om ging. Vind hun twee sowieso niet te vergelijken, zijn twee totaal verschillende artiesten.
Vergelijking staat nogal mank inderdaad, op hun MM club verleden na.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Oppassen he
. De twee beste platen ooit komen toch van haar hand.
Stripped en Back to Basics waren best wel leuke platen inderdaad, dat wil ik best toegeven. Is gewoon jammer dat haar stemgeluid mij zo tegenstaat.
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1782 stemmen
In het begin waren ze zo'n beetje hetzelfde, tot Aguilera zelf ging bepalen wat ze deed. Toen bleek wel dat zij echt talent had, terwijl Britney maar wat deed.
Vind Aguilera overigens minstens net zo sympathiek als Britney. Maar als je kijkt naar wat mevrouw Spears allemaal meegemaakt heeft de laatste jaren is het moeilijk om haar af te zeiken. Ze heeft het niet makkelijk gehad. Dat wekt altijd wel respect op.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach kom op he? Ik vind het nog altijd veel knapper om het "sletje" op het podium uit te hangen en thuis gewoon een normaal gezins-leven hebt met al jaren?? dezelfde knakker naast je.
Dat zielige gedoe met beaver-shots, haren eraf laten scheren, aan de drank. Kan daar geen medelijden mee hebben.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Da's een man....! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Maar als je kijkt naar wat mevrouw Spears allemaal meegemaakt heeft de laatste jaren is het moeilijk om haar af te zeiken. Ze heeft het niet makkelijk gehad. Dat wekt altijd wel respect op.
Vind ik niet, iedereen heeft Brit juist laten vallen toen ze het zo moeilijk had en rare fratsen uithaalde. Ik ben geloof ik een van de weinige hier op mm die begrip voor haar heeft, en het voor haar opneemt. Het verschil tussen haar en Aguilera is dan ook het feit dat Brit gewoon nog steeds een heel naïef meisje is, die enorm met zichzelf in de knoop zit en niet gelukkig is met hoe ze is opgegroeid. Aguilera heeft daar geen last van, die weer heel erg goed waar ze mee bezig is, en waarom ze stunts uithaalt in de media etc. Daarom snap ik ook altijd die vergelijking niet tussen hun. Ze zijn niet alleen als artiest heel verschillend maar ook als mens, en dan kan je goed terugzien.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Dat was me niet opgevallen.
Kwam er ook pas net achter.
Hij lijkt erg op Nicolette Kluijver trouwens.
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1782 stemmen
In het filmpje wel een beetje, maar op die foto op wikipedia niet.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Kan je toch best zien op dat filmpje
Was toen ook een hele rel in Amerika lol, wat een kneus ook.
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1782 stemmen
Vind ik niet, iedereen heeft Brit juist laten vallen toen ze het zo moeilijk had en rare fratsen uithaalde.
Dat bedoelde ik eigenlijk. Ik kan iemand als haar niet afzeiken, helaas doet de media dat wel. Je hebt helemaal gelijk hoor! (Behalve over Aguilera
).
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Op Sommige foto's, zoals die hierboven op die cover, vind ik haar wel wat weg hebben van Máxima...
Maar beiden zijn totaal mijn type niet.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Vind ik niet, iedereen heeft Brit juist laten vallen toen ze het zo moeilijk had en rare fratsen uithaalde.
Dat maakt nogal een erg groot verschil.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik denk niet eens dat het veel uitmaakt. Maar je zal gerust gelijk hebben dat er ook een hoop mensen waren die haar juist daardoor lieten vallen. Maar dat ligt aan eerder aan die mensen, dan aan Brit zelf. (vind ik) 
Ik vind Erin Lucas trouwens echt een schoonheid in The City 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.