• 155.483 films
  • 9.305 series
  • 27.675 seizoenen
  • 604.440 acteurs
  • 346.889 gebruikers
  • 8.764.817 stemmen

Mooiste / leukste actrice

zoeken in:

Thorak

• 6302 berichten
  • 1797 stemmen

Een van haar grootste pluspunten waren altijd haar weelderige haardos, helaas zijn dat tegenwoordig pruiken. Dat ontkent ze gelukkig dan ook weer niet, sterker nog, ze verkoop ze geloof ik zelfs!

Lv92

• 278 berichten
  • 0 stemmen

Sienna Miller.

Brits model met een leuk accent en dito uitstraling. Vooral in deze film doet ze het goed.

http://www.girlwallpaper.me/wallpaper/Sienna-Miller/Sienna-Miller-Smoking-1440x900-24221.jpg

Geslaagde foto: http://i.iplsc.com/sienna-miller/0001BBP9J9NHKC28-C317-F3.jpg

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Is dat voor of na de zwangerschap?

Also, dayum.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2544 stemmen

Ik gok voor

Elineloves

• 24024 berichten
  • 3580 stemmen

Jenna is echt een poppetje, zó mooi!

mjk87 (moderator films)

• 12723 berichten
  • 3699 stemmen

Oew, een klassieker, mooi. Een bepaalde uitstraling van klasse en vooral die kapsels

laundromat

• 2434 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Jesus dat wist ik niet eens joh haha. Nee dan is Kate toch echt 1000 keer mooier dan dr zus.

Ik dacht dat ik het verkeerd las...maar ben het oneens. Rooney Mara vind ik een mooiere én betere actrice dan Kate. Ik krijg altijd kriebels van Kate...not the good ones. Het lijkt wel alsof ze man is geweest. Rooney is wel duidelijk een zusje...haar gezicht ziet er iets androgynish uit. Maar op een mooie manier.

starbright boy (moderator films)

• 20988 berichten
  • 4204 stemmen

Posten over het uiterlijk van actrices kan voortaan in een nieuw deel van dit topic. Deze werd te groot.

Hier vind je het nieuwe topic: Film >> Toplijsten en favorieten >> Mooiste / Leukste Actrice #2

Hier komt een slotje op.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.