• 12.299 nieuwsartikelen
  • 166.090 films
  • 10.729 series
  • 30.926 seizoenen
  • 623.877 acteurs
  • 195.081 gebruikers
  • 9.108.320 stemmen

Welke Godfather is je favoriet?

zoeken in:

Minotaures

• 7806 berichten
  • 2421 stemmen

Ik moet ze eens goed zien, want ik ken alleen halve stukjes.

De Blu-ray box ziet er mooi uit, maar die wil ik pas kopen als ik zeker weet dat ik The Godfather trilogy in huis wil.

Frenetic

• 203 berichten
  • 1414 stemmen

part1

FunkStarr

• 1837 berichten
  • 698 stemmen

Erg lastig, maar als ik dan toch een keuze moet maken dan toch deel I, omdat gewoon alles aan die film klopt, en toch ook vanwege Marlon Brando. Ook al vind ik Pacino als acteur zeker wel gelijkwaardig, en Part II ook alles klopt. Maar er moet een keuze gemaakt worden .

korenbloem02

• 700 berichten
  • 1765 stemmen

Deel 2.

Maar deel 1 heeft denk ik wel de leukste dialogen!

Loki87

• 228 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond altijd deel II het beste deel. Maar vind sinds de laatste herziening van de trilogie, deel I toch net iets beter. Pacino is wel de keizer in deel II en zet de beste acteerprestatie van de hele trilogie daarin neer. Maar het plot is in deel I beter. Beide zijn 5 * waard en state of the art films.

Ik heb de trilogie al meer dan 5 keer gezien iig.

dimi303

• 3249 berichten
  • 3339 stemmen

Voorlopig vind ik part II het beste deel maar binnenkort eens een herziening doen van alle drie de delen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.