- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Beste sportfilms
Beste sportfilms
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
En natuurlijk de "Best of the best"-serie.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Any Given Sunday is ook best aardig.
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
ja, die vind ook tof. Mooie rol voor Pacino.
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
Die film heb ik gezien. Wel een goede film, beetje voorspelbaar, maar met goede sportscenes.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Precies. Normaal heb ik niets met American Football, maar die sportscènes in deze film zaten ontzettend goed in elkaar.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 624 stemmen
The Fan met Robert De Niro
Honkbal op z'n best met Rayburn als Wesley Snipes.
Doom
-
- 8212 berichten
- 1505 stemmen
Ik ken volgens mij maar 1 sportfilm, dat is Bend it like beckham...
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
- Le Vélo de Ghislain Lambert
- Tour des Légendes
Moge duidelijk zijn wat mijn favoriete sport is .
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Bend It Like Beckham is erg leuk, The Fan heeft natuurlijk Benicio erin, dus die is ook het vermelden waard, en Raging Bull uiteraard.
Bowlen vind ik geen sport, maar een spel trouwens.
Doom
-
- 8212 berichten
- 1505 stemmen
mhwa, bowlen is officieeel een sport, dus mag onder die categorie vallen
Art
-
- 13507 berichten
- 3548 stemmen
Dat is inderdaad een geweldige film Hij ligt nu voor weinig in de winkel dus ik ga hem maar eens halen want dit is ook voor mij een van de betere sportfilms.
mikey
-
- 28328 berichten
- 4915 stemmen
Ik ga zometeen slap shot kijken, volgens sports illustrated o.a. een van de 10 beste sportfilms ooit.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Hoewel ik niks met de bokssport heb heeft het een aantal goede films opgeleverd: Million Dollar Baby, Raging Bull en Rocky bijvoorbeeld.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
- Le Vélo de Ghislain Lambert
- Tour des Légendes
Moge duidelijk zijn wat mijn favoriete sport is .
Dit is ook een zeer leuke.
Doom
-
- 8212 berichten
- 1505 stemmen
Hoewel ik niks met de bokssport heb heeft het een aantal goede films opgeleverd: Million Dollar Baby, Raging Bull en Rocky bijvoorbeeld.
Verrek, die twee ben ik helemaal vergeten te noemen, totaal niet aan gedacht. *Schaam*
Heb Rocky (redelijk) en Million Dollar Baby (top film) ook gezien, dat vind ik goede films!
Ravenstein
-
- 1524 berichten
- 518 stemmen
Drie films die me zo meteen te binnen schieten, die voor een groot deel draaien rond sport en waar ik van genoten heb zijn Youngblood, Rocky en The Longest Yard.
master_denhaag
-
- 83 berichten
- 443 stemmen
the champ, slapshots rocky en the fan
soom
-
- 24841 berichten
- 2687 stemmen
Ik kom weer met mijn Hollywood-gekte...
Maar ik vond Wimbledon en Cinderella Man toch wel erg goed...
dulcinea
-
- 923 berichten
- 818 stemmen
Remember The Titans.
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Idd Remember the Titans.
Any Given Sunday vond ik ook wel aardig.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Green street hooligans.
Alhoewel dat natuurlijk niet echt sport is.
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Die zullen niet veel betaald krijgen nee..
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Hoewel niet een echte sportfilm is Field of Dreams erg mooi.