• 13.106 nieuwsartikelen
  • 169.775 films
  • 11.146 series
  • 31.903 seizoenen
  • 630.813 acteurs
  • 196.393 gebruikers
  • 9.182.180 stemmen

Ultieme top 100 allertijden

zoeken in:

Tony

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Op www.ultieme100.tk is een site in aanbouw waar de bezoekers moeten gaan bepalen hoe de ultieme top 100 van beste films allertijden er uit ziet.

Stuur je ultieme top 10 (meer of minder mag ook) met of zonder recensies naar:

[email protected]

tot ziens op www.ultieme100.tk

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

wat een geniaal idee!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

DAt lijkt me leuk!!!

hoe heet het? MovieMeter.nl?

elvisch

• 29 berichten
  • 10 stemmen

Jammer dat er op ieder forum/gastenboek altijd wel een paar azijnzeikers te vinden zijn...

Ik vind het vervelend dat je het van mij moet horen, maar het top 100 concept bestond ook al voor dat moviemeter er mee begon. Ik denk zelfs dat er op het internet nog wel meer sites te vinden zijn die volgens dit principe werken.

Persoonlijk vind ik het erg leuk dat we er weer een nederlandse moviesite bijhebben. Veel succes dus met de ultieme 100!!!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

nou nou was maar een geintje hoor

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

Op www.ultieme100.tk is een site in aanbouw waar de bezoekers moeten gaan bepalen hoe de ultieme top 100 van beste films allertijden er uit ziet.

Stuur je ultieme top 10 (meer of minder mag ook) met of zonder recensies naar:

[email protected]

tot ziens op www.ultieme100.tk

Een goed initiatief. Alleen snap ik niet dat hiervoor de langzaamste domeinnaam ooit voor gekozen is. Dot tk heeft al heel lang problemen met de dns server. Derhalve tijdens piekuren kan het voorkomen dat de site een hele tijd niet bereikbaar is. Ik spreek hier uit ervaring. Het kan ook frustratie zijn.

Maar goed ik wens je veel succes met deze site. Maar als ik je toch een tip mag meegeven. Voor een paar tientjes per jaar kun je al een dot com domein registreren bij http://mydomain.com

neo

• 15411 berichten
  • 9727 stemmen

Zucht.

Zelva

• 2186 berichten
  • 2692 stemmen

Hij zucht waarschijnlijk omdat je het in een topic post over een site die allang ter ziele is. Dat is nogal offtopic en bovendien maak je daardoor onnodig het topic weer actief.

Edit: En oh, wacht even, je post het in ook elk topic dat los en vast zit.

kos

• 46432 berichten
  • 8644 stemmen

speranza schreef:

La meglio gioventu (2003) is de beste film aller tijden!

speranza schreef:

Ik hou van inhoudelijke discussies!

.

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

_O^

In de 4e post staat overigens ook een mooie:

Ik vind het vervelend dat je het van mij moet horen, maar het top 100 concept bestond ook al voor dat moviemeter er mee begon. Ik denk zelfs dat er op het internet nog wel meer sites te vinden zijn die volgens dit principe werken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.