- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Beste acteurs
Beste acteurs
narva77 (crew films)
-
- 12722 berichten
- 6540 stemmen
Brad Pitt is best een goed acteur (durf het bijna niet te zeggen vanwege zijn uiterlijk), en idd Leonardo DiCaprio kan wel degelijk goed acteren, als je alleen al kijkt naar zijn rol in "Gilbert Grape"!
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Alleen om The Boondock Saints zeker 
Jos2
-
- 1730 berichten
- 0 stemmen
maar voor welke Nederlandse acteurs en actrices kopen jullie eigenlijk een kaartje?
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Daar ren ik meestal hard voor weg!
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
fedja van huet is toch wel een van de betere nederlandse acteurs die in de spotlights staat. rijk de gooyer vind ik ook altijd wel erg goed spelen. en actrices tanja jess.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
heb maar een paar films van Van Huêt gezien, maar vond 'm erg houterig acteren telkens...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Mijn favoriete Nederlandse acteurs en actrices:
acteurs
Victor Low, Jack Wouterse, Rutger Hauer, Rijk de Gooyer, Derek de Lint, Alex van Warmerdam, Jaap Spijkers, Gerard Thoolen en Fedja van Huet.
actrices
Renee Soutendijk, Carice van Houten, Annet Malherbe, Kim van Kooten en Monic Hendrickx.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
mijn mening is toch en beetje veranderd over dat houterig acteren van hem,want kijk maar eens naar andere acteurs. dan moet je toch wel inzien dat hij lang niet zo slecht acteert.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
was ik nog helemaal rutger hauer,victor low en kim van kooten vergeten.
denise
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Actrices:Anjelica Huston,Kirsten Dunst,Hillary Swank
Acteurs:Udo Kier,Michael Wincott,Billy Zane
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Alleen om The Boondock Saints zeker 
Je hebt me door 
Jos2
-
- 1730 berichten
- 0 stemmen
Uit de mond van een Robin-fan is dat natuurlijk een compliment.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
beste acteur hadden we het toch over?? 
(AAAARGH ANTI-TRUST FLASHBACKS... GA WEG GA WEG...)
denise
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
De beste acteur is nog altijd Michael Wincott voor mij.Maar waarschijnlijk kent bijna niemand hem,helaas. 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen

we hebben toch IMDB om ons te helpen, en zijn naam daar intypt dan weet iedereen wel wie hij is.
Maar zo goed vind ik hem niet.
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
Beste acteur denk ik:
SEAN CONNERY.
Die heeft tenminste echt uitstraling en karakter, in tegenstelling tot de meeste van die jonge pretty-boy acteurs.
En in de meeste films waar hij in speelt, speelt hij wel goede rollen..
Pkunk
-
- 287 berichten
- 1087 stemmen
Gary Oldman! En waarom heeft´ie nog geen oscar? En waarom heeft niemand van al die ´filmkenners´ hier hem in z´n lijstje staan?
Jos2
-
- 1730 berichten
- 0 stemmen
Voor welke rol dan? Mister Overacting speelt al tijden nu niet echt in oscarwaardige rollen.
Jos2
-
- 1730 berichten
- 0 stemmen
Eerlijk gezegd vond ik hem daar niet echt goed in. Aan het einde trekt hij het helemaal niet, maar in de rest van de film overtuigd hij ook niet echt. Nogal hammy (zoals ook de rest van de acteurs in die film, die ik verder best aardig vindt), maar zonder echte uitstraling, totaal geen sexappeal ook, want wel had gemoeten in die rol.
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
Jude Law ook erg goed natuurlijk...
SlingBlade
-
- 272 berichten
- 0 stemmen
Kan er niet zo snel eentje opnoemen,zijn meerdere grote acteurs.
- Robert de Niro
- Al Pacino
- Edwart Norton
- Tom hanks
- Denzel washington
Ik denk dat dat deze acteurs iets extra's kunnen toevoegen aan een film.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Op 1 Tom Hanks. De rest in willekeurige volgorde:
Robert de Niro
Al Pacino
Jack Nicholson
Kevin Spacey
Dustin Hoffman
Als één van deze acteurs meedoet kijk ik zeker, wat ik bij andere topacteurs als Robin Williams en Anthony Hopkins niet heb.
Eervolle vermeldignen voor Edward Norton, Clint Eastwood en Steve Buscemi (in Con Air ook een goede bijrol)
Ik heb verder in komische films een zwak voor Bill Murray
Brad Pitt vind ik hier echt (nog) niet bij horen, dat komt ook omdat ik in tegenstelling tot de meesten hier Fight Club niet echt kon waarderen. Ik vond hem alleen in Twelve Monkeys en Se7en echt goed.
Oh ja, en de beste stem is natuurlijk van John Goodman (o.a. Monsters en Emporor's New Groove).