• 143.847 films
  • 7.113 series
  • 21.629 seizoenen
  • 486.511 acteurs
  • 286.914 gebruikers
  • 8.251.846 stemmen

Beste acteurs

zoeken in:

tovenaar

• 6725 berichten
  • 0 stemmen

.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Angelina Jolie is het levende bewijs dat acteren niet erfelijk is.

maar over Tom Hanks ben ik het wel met je eens hoor MacManus

tovenaar

• 6725 berichten
  • 0 stemmen

Uiterlijk speelt ook geen enkele rol voor mij bij de beoordeling van een acteur

Bij Steve Buscemi helpt het toch wel

Ramon K

• 13579 berichten
  • 0 stemmen

Nee, maar Tom Hanks heeft in elke film dezelfde karaktereigenschappen en hij speelt altijd een goedaardige man. Zo kun je het karakter dat ie in You've got mail speelt zo verwisselen met het karakter dat ie in Cast Away speelt zonder echte veranderingen te krijgen.

Macmanus

• 13577 berichten
  • 3456 stemmen

Ik vind een acteur goed als hij/zij een film beter kan maken.

Bijvoorbeeld: Dog Day Afternoon, het verhaal is niet super goed, maar door Al Pacino is de film een stuk beter.

Ramon K

• 13579 berichten
  • 0 stemmen

Bij Steve Buscemi is er gewoon sprake van positieve discriminatie.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Ik heb bij Tom Hanks ook een beetje het gevoel dat ie van dat typetje af wil.

eerst road to perdition en in z'n volgende film speelt ie een FBI agent.

net zoals bijv. Bruce Willis heeft gedaan, en wat Robin Williams doet. Ik vind dat positief (persoonlijk).

daarbij vind ik 't altijd prettig om een film met Tom Hanks te zien (forrest gump, saving private ryan, philadelphia vind ik topfilms)

Macmanus

• 13577 berichten
  • 3456 stemmen

Nee, maar Tom Hanks heeft in elke film dezelfde karaktereigenschappen en hij speelt altijd een goedaardige man. Zo kun je het karakter dat ie in You've got mail speelt zo verwisselen met het karakter dat ie in Cast Away speelt zonder echte veranderingen te krijgen.

Mmm voorbeeld, kijk bij Chandler uit Friends (hoop dat je hem kent) als ik hem zie in een film dan denk ik o jhee hij daar loopt gewoon chandler, en niet o daar loopt dat personage die hij speelt in die film.

En als ik naar Tom Hanks kijk in Forrest Gump dan denk ik niet, o jheee daar heb je die Homo zoals hij speelt in Philadelphia. (heb niks tegen homo's hoor)

Ronaldinho

• 18 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind Tom Hanks een erg goede acteur omdat hij in de goede films heeft gespeeld en niet omdat hij zo goed kan acteren. In vond philadelphia en Apollo 13 en Saving Private Rian uitstekende films. En dan blijft de hoofdpersoon hangen en vond je automatisch die ook goed. Ik ken geen goede films waar ik de hoofdpersoon slecht vond.

Verder vind ik dat Tom Hanks wel altijd de goede speelt. Tenminste in de films die ik van hem gezien heb, dus pak mij niet op een film.

Las ik dan een ander voorbeeld geef:

Ik vond 7 years in Tibet een mooie film, dus vind ik Brat Pitt een goede acteur.

Ander voorbeeld:

Ik vond Titanic een meisjes film dus Leonardo DiCaprio vind ik dus een mietje om het zo maar te zeggen.

Macmanus

• 13577 berichten
  • 3456 stemmen

Kom op zeg, Cast Away ging over een man op een eiland, als je niet goed kan acteren blijft echt niemand hangen.

Ramon K

• 13579 berichten
  • 0 stemmen

Sorry, maar dat vind ik weer te kortzichtig. Brad Pitt heeft ook wel eens slecht geacteerd. Leonardo heeft ook in hele goede films geacteerd, ik noem een "Romeo and Juliet" en een "What's eating Gilbert Grape".

Ronaldinho

• 18 berichten
  • 0 stemmen

Dat kan wel kloppen, maar ik wil alleen maar zeggen dat als je een goede film hebt gezien je de hoofdpersoon ook goed vind en als je een slechte film hebt gezien dan vind je de hoofdpersoon slecht, hoe goed hij ook geacteerd heeft. Hij blijft dan niet bij je hangen!!

aburefan

• 430 berichten
  • 952 stemmen

zijn er eigenlijk mensen op deze site die brad pitt niet de hemel in prijzen??? of ben ik de enigste...

Ronaldinho

• 18 berichten
  • 0 stemmen

Waarom vind je hem slecht dan aburefan

Macmanus

• 13577 berichten
  • 3456 stemmen

Dat kan wel kloppen, maar ik wil alleen maar zeggen dat als je een goede film hebt gezien je de hoofdpersoon ook goed vind en als je een slechte film hebt gezien dan vind je de hoofdpersoon slecht, hoe goed hij ook geacteerd heeft. Hij blijft dan niet bij je hangen!!

Kan soms wel zo zijn, alleen de echte goeien zijn in elke film weer top, en Tom Hanks is dat vaak, en het ieder genoemde voorbeeld van Cast Away, als van damme op het eiland had gezeten had niemand hem uitgekeken denk ik.

aburefan

• 430 berichten
  • 952 stemmen

omdat ik gewoon aan zijn manier van acteren kan zien dat hij denkt dat ie de beste is, en dat kan ik niet uitstaan.

Macmanus

• 13577 berichten
  • 3456 stemmen

Omdat hij geïntimideerd in door is greet looks LOL

aburefan

• 430 berichten
  • 952 stemmen

Omdat hij geïntimideerd in door is greet looks LOL

heb je de nummer 2 van me lijstje al gezien?

Ronaldinho

• 18 berichten
  • 0 stemmen

Je hebt wel een beetje gelijk aburefan. Maar wat wil je als je Jennifer Aniston als vrouw hebt. Als ik elke nacht naast haar mocht liggen en beminnen zou ik ook denken dat ik de beste van de wereld was.

Macmanus

• 13577 berichten
  • 3456 stemmen

heb je de nummer 2 van me lijstje al gezien?

En wat op 1 wat een hunk, god damn wat ben ik melig zeg.

FisherKing

• 18697 berichten
  • 0 stemmen

Heerlijke discussie;

Mijn Top3

James Woods

Peter Coyote

Jeff Bridges

Films van deze drie zijn altijd beter door hun prestaties!!

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Ongeveer mijn top 5...

1. Al Pacino

2. Kevin Spacey

3. Robert de Niro

4. Brad Pitt

5. Edward Norton

sydney

• 2224 berichten
  • 0 stemmen

Ja, Kevin Spacey. Die was ik inderdaad vergeten.

gotti

• 13940 berichten
  • 5331 stemmen

Een paar favorieten van mij:

Edward Norton

Tom Hanks

Tom Cruise

Russel Crowe

Al Pacino

Robert DeNiro

Keaunu Reeves

Keven Spacey

Benicio Del Toro

en er zullen er nog wel veel meer zijn maar daar kom ik nou ff niet op!!

Brooklyn

• 1144 berichten
  • 1402 stemmen

Al Pacino, Robert De Niro, Kevin Spacey, Edward Norton....

Macmanus

• 13577 berichten
  • 3456 stemmen

Benicio Del Toro

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Morgan Freeman.

FisherKing

• 18697 berichten
  • 0 stemmen

Rolf Lassgård

Macmanus

• 13577 berichten
  • 3456 stemmen

omdat ik gewoon aan zijn manier van acteren kan zien dat hij denkt dat ie de beste is, en dat kan ik niet uitstaan.

Weet je wie dat erg heeft vind ik Ben Aflikken.

You_bastard

• 552 berichten
  • 2201 stemmen

Robert de Niro die heeft zoveel verschillende rollen met ook zeer verschillende karakters gespeeld, hij verdient het gewoon.

Are you talking to me ?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.