• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.925 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.971 gebruikers
  • 9.370.356 stemmen

Beste film die je kan kijken als je niet kan slapen

zoeken in:

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 628 stemmen

Kijk er gewoon 3 achter elkaar wordt je vanzelf slaperig.

Achilles

• 1049 berichten
  • 218 stemmen

kimde schreef:

the shining........saaiiiii!!!

Que?

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

The Man in the Iron Mask kan er ook wel bij..

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Zet een pot thee, neem een stapel koekjes, en zet Titanic op. Gegarandeerd, dat je na 2 uur wel in slaap gevallen bent.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Easy Rider is echt de enige film waar ik erg veel moeite voor heb moeten doen om wakker te blijven.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Misschien klinkt dit gek omdat hij zo hoog in de top250 staat, maar bij ''One flew over the cucoos nest'' moest ik al na 10 minuten gapen...

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

Easy Rider is echt de enige film waar ik erg veel moeite voor heb moeten doen om wakker te blijven.

Die film komt ook altijd 's nachts op tv, zal er wellicht mee te maken hebben

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Wellicht, maar ik heb wel vaker 's nachts een film gezien en nergens last van gehad. Gewoon een oersaaie film.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Chasing Sleep! Als je slaperig bent en je blijft wakker gedurende de hele film vind ik dat knap! Wel een erg goede film btw.

Fikret8

• 6169 berichten
  • 4233 stemmen

Films met weinig echte dialogen zoals Lost In Translation.

Silvio Dante

• 2943 berichten
  • 2153 stemmen

Elephant

Alien

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Halloween(de aller eerste van de jaren 70)

Een hele saaie film..

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Blade Runner. Wel goed, maar wel saai.

Vera Drake is gewoon puur saai.

Amsteldam

• 57 berichten
  • 75 stemmen

Cast Away! Je slaapt meteen.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 berichten
  • 5305 stemmen

Mescaline schreef:

Halloween(de aller eerste van de jaren 70)

Een hele saaie film..

Ga je heel diep schamen!! Nee, doe mij dan maar Lost in Translation, in positieve zin. Een heerlijke film om lekker bij in slaap te vallen en mooie dromen bij te hebben...!

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

(quote)

Ga je heel diep schamen!! Nee, doe mij dan maar Lost in Translation, in positieve zin. Een heerlijke film om lekker bij in slaap te vallen en mooie dromen bij te hebben...!

Haha schamen..? nee srry die film kon me niet boeien..

Positieve film om bij in slaap tevallen is voormij..

The Loss Of Sexual Innocence..

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

Cafe lumiere en Gerry. Nee niet omdat ze zo slecht zijn maar omdat het gewoon heerlijke films zijn om bij weg te dromen. Films die zo slecht zijn dat ik m'n aandacht er niet bij kan houden zijn er ook genoeg:

- Lord of the rings trilogy

- Braveheart

- Titanic

- Zwartboek

Etc.

masterjar

• 92 berichten
  • 19 stemmen

zwartboek slecht? als ik niet kan slapen kijk ik meestal tell sell ,werkt ook heel goed.maar kwa films het liefst een film waarbij je niet na hoeft te denken zoals wayne's world of iets.

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

soom schreef:

Zet een pot thee, neem een stapel koekjes, en zet Titanic op. Gegarandeerd, dat je na 2 uur wel in slaap gevallen bent.

Ik zou toch blijven kijken tot het einde naar zo'n mooie film als de Titanic, ik denk niet dat ik slaap zal vallen. Met Bin-jip daarentegen zal ik zeker wel kunnen slapen, er wordt niet zoveel in gesproken.

Japie Mol

• 354 berichten
  • 1994 stemmen

Syriana en I am Legend. Bij beide vroegtijdig in slaap gevallen.

hellblazer93

• 650 berichten
  • 924 stemmen

Goto schreef:

Cafe lumiere en Gerry. Nee niet omdat ze zo slecht zijn maar omdat het gewoon heerlijke films zijn om bij weg te dromen. Films die zo slecht zijn dat ik m'n aandacht er niet bij kan houden zijn er ook genoeg:

- Braveheart

- Titanic

- Zwartboek

Etc.

de LOTR trilogie vind ik super goed, maar 1 keer ben ik wel in slaap gevallen tijdens het 2e deel toen ik ze alledrie opeenvolgende wou kijken. Niet dat het saai is, maar de films zijn ook zo lang... Titanic vind ik trouwens ook een pracht van een film waar ik zeker niet bij in slaap val.

Een film war ik bij in slaap zou vallen is Chasing Ghosts, Side Streets of Jason Goes to Hell; zo cliche dat het slaapwerwekkend is. Kijk deze dan ook absoluut niet!

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Blueberry

masterjar

• 92 berichten
  • 19 stemmen

zeker geen slechte film,maar a bridge too far kan je ook wel bij in slaap vallen die duurt ook wel lang.(bijna 3 uur geloof ik?)

Ps:deze komt volgende week woensdag op tv,als je van oorlog houdt zeker het kijken waard.

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Goto schreef:

- Braveheart

- Titanic

- Zwartboek

Etc.

Die eerste 2 die je opnoemt zijn schitterende films waarbij je niet in slaap valt hoor denk ik.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

De hedendaagse Aziatische cinema leent zich prima als medicijn tegen slaapstoornissen. Hierbij denk ik aan slaapfilms als Bin-Jip, What Time is it There? of 2046. Lekker rustig achterover zakken en slapen maar. Lees voor het gebruik van dit soort films wel eerst even de bijsluiter, want bij overmatig gebruik kunnen er bijwerkingen optreden zoals lusteloosheid en totale verveling.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Eigenlijk kan je het best teruggrijpen naar de Top 250 films. Gegarandeerd meer dan twee uur achtergrondgeluid waarbij je rustig kan indommelen. Je hoeft niet bang te zijn dat je na twee uur al gewekt wordt door de aftiteling, de meeste films gaan gezellig nog een uur door. En hoewel er vanalles gebeurt, slagen ze er toch niet in om iets wezenlijks interessants te laten zien.

Bergmans zijn te vermijden, aangezien je daar een schrikwekkend beeld krijgt van hoe je kan zijn als je 60 bent en totaal niks zinnigs geleerd hebt in je leven. Nachtmerries gegarandeerd.

Buiten categorie: Titanic!

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Ongefundeerde generalisatie pur sang.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

dragje schreef:

Ongefundeerde generalisatie pur sang.

Hoef je ook niet extra erbij te vermelden, dat verneukt het effect een beetje

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Dat is het netto effect van zo'n ongefundeerde generalisatie

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Humorloos

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.