- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Beste film die je kan kijken als je niet kan slapen
Beste film die je kan kijken als je niet kan slapen
cyberbork
-
- 2 berichten
- 4 stemmen
The Stand , das een film voor als je zeker weet dat je niet kan slapen, duurt namelijk 8 uur. LOTR serie en BoB serie doen het ook goed voor de nacht brakers 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Gisteren was het SNL met Mike Myers. Na nog geen half uur sliep ik als een roos.
Niels_G60
-
- 71 berichten
- 4 stemmen
Als ik moe ben val ik bij elke film in slaap Whahahha
Als ik niet kan slapen dan ga ik gewoon een film kijken die ik al een tijd nie gezien heb.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
De beste film die je dan kunt kijken is deze:
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
The Man Next Door. Volgens mij moet Diesel dat weten zag hem staan bij zijn collectiefoto 
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
De beste film die je dan kunt kijken is deze:
De ultieme film inderdaad 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
The Man Next Door. Volgens mij moet Diesel dat weten zag hem staan bij zijn collectiefoto 
E V
-
- 1105 berichten
- 3048 stemmen
Bij 2001 a space Odyssee viel ik bijna in slaap.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Datzelfde had ik ook toen de film eens op een avond werd uitgezonden.
jpglaarh
-
- 102 berichten
- 0 stemmen
Hoewel het meesterwerken zijn kun je de volgende films kijken als je niet kan slapen:
8 1/2
Once upon a time in the west
2001: a space odyssey
en ook nog:
Shivers
Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
2001: A Space Odyssey
Weten jullie dit zeker? Mij lukt het namelijk nooit om te slapen na 2001: A Space Odyssey.
jpglaarh
-
- 102 berichten
- 0 stemmen
Weten jullie dit zeker? Mij lukt het namelijk nooit om te slapen na 2001: A Space Odyssey.
Het is mijn op één na favoriete film, en omdat hij mij zo ontzettend intereseert inmiddels, val ik er ook niet meer bij in slaap. Maar ik denk niet dat het moeilijk is....Dom, maar niet moeilijk 
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Ik kijk gewoon naar m'n favorieten, PUNT...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Naar steengoeie films kijk ik niet voor bedtijd, anders blijft die de halve nacht door mijn hoofd spoken en slaap ik haast niet. 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Naar steengoeie films kijk ik niet voor bedtijd, anders blijft die de halve nacht door mijn hoofd spoken en slaap ik haast niet. 
Juist, gewoon een vet saaie film die je nog liever uitdoet en gaat slapen dan hem af te kijken! 
Of een film die je zo erg haat nog een keer gaan kijken! Wedden dat je gauw slaapt 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ik zou zeggen we were soldiers is op een gegeven moment zo eentonig dat je er van in slaap valt.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Nou ik moet zeggen na vanavond The Good Girl te hebben bekeken, nou ben ik er toch wel van overtuigd dat je bij deze film in slaap kan vallen!
Trusten! 
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
ik keek toen ik nog op de middelbare school zat altijd hammer horror films en roger corman`s als ik niet kon slapen. Ze waren nooit erg eng en mn latere enthousiasme voor film is daar ook mee begonnen. Vooral tijdens de kerst vakantie, dan kwamen ze elke nacht op BBC
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
timeline ultieme slaapfilm voor mij
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
The man next door op eenzame hoogte.
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13391 stemmen
Als stress de reden is dat je niet kan slapen, dan biedt Woody Allen - welke film dan ook- zeker voldoende ontspanning.
En anders The Cure for Insomnia he? Met 5220 minuten geloof ik nog steeds recordhouder van langste film ooit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook bepaalde films die je kent die zo saai zijn dat je ervan in slaap valt? 
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13391 stemmen
Ook bepaalde films die je kent die zo saai zijn dat je ervan in slaap valt? 
Ehm Overvallers in de Dierentuin misschien
? Judge Dredd, Pay it Forward, Jabberwocky en The Searchers (meest overgewaardeerde film in de geschiedenis) zijn nog een aantal potentiele titels.
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13391 stemmen
Oh ja Morte a Venezia is nog een goeie. Ik heb m toch 3* gegeven voornamelijk om de fantastische acteerprestatie van Dirk Bogarde, maar de film is traaaag zooooo traaag. Moet je topfit voor zijn om te kijken, anders val je in slaap, welk uur van de dag dan ook.