menu

Mijn Updates +
Film / Toplijsten en favorieten / MovieMeter Top Horrorfilms

zoeken in:
Film Pegasus (moderator)
5-8

Net als bij de KO van gisteren vind ik dit allebei geweldige films. Zonde om te kiezen eigenlijk, maar goed; er zal toch een punt uitgedeeld moeten worden.

6-8

6-9

Beide 2.5*

6-10

Ik was er al bang voor...

MovieMeter Top Horror Films @ ICM gaat op 778 titels uitkomen ipv de 779 die het zouden moeten zijn. Ergens mist er dus eentje

Wat willen we straks met die lijst doen trouwens? Laten als hij is met alle nominaties erop? Of een top 250, top 500 oid van maken?

7-10

7-11 Rec

8-11 psycho

Chainsaw (moderator)
8-12 [REC]

U96
8-13 REC

8-14 REC

John Milton schreef:

MovieMeter Top Horror Films @ ICM gaat op 778 titels uitkomen ipv de 779 die het zouden moeten zijn. Ergens mist er dus eentje

Wat willen we straks met die lijst doen trouwens? Laten als hij is met alle nominaties erop? Of een top 250, top 500 oid van maken?

Ik zou laten zoals die is. Kan ik nog tips uithalen welke ik nog kan gan kijken, in zo'n top 250 staan er veel die ik al heb gezien.

9-14

Psycho (5,0 * vs. 1,5*)

10-14

10-15 REC

John Milton schreef:

Om nu te gaan uitpluizen welke die ene is die ontbreekt nu daar heb ik niet echt zin in. Ik ga komende tijd door de week minder tijd hebben door mijn werk, ik ben ondertussen weer van start gegaan.

We hebben enkel een top 100 die volledig gerankt zal zijn op het einde van de rit. Geen idee of het nuttig is om die top 100 nog eens te herhalen op het einde?

10-16. Vind Psycho meer thriller.

Nee precies, ik heb daar ook geen trek in

Gast
geplaatst: vandaag om 13:03 uur

geplaatst: vandaag om 13:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.