menu

Film / Toplijsten en favorieten / Beste kinderfilms en tekenfilms

zoeken in:
Tonari no totoro voor de kleinsten. Spirited away voor de wat ouderen (zeker tot 30 jaar
en Charlie and the chocolatefactory voor iedereen.

[edit] ahum Willy wonka dus...

die moet nog uitkomen

GerwinF
yosemite44 schreef:

jaaaa transformers! en daarvoor (qua leeftijd dan) liegebeest op de brt. heb ik vroeger slecht van geslapen

Heeft iemand daar nog plaatjes/foto's van Liegebeest? Nergens te vinden op internet! Heb wel alle kinderserie tunes gevonden op: http://www.kindertv.org/tunes/alletunes.html Vooral de ko de boswachter tune is geweldig jeugdsentiment. Alle

l`enfant sauvage
vind ik een kinderfilm

De beste kinderfilm is uiteraard The Wizard of Oz. Tijdloos.

Het valt mij op, dat niemand films noemt als:
- Kruimeltje
- De Tasjesdief
- Abeltje

Dit zijn toch wel de mooiste kinderfilms lijkt mij.

Totaal oneens

het zakmes

Lion King
(Welke disney film niet...)
Finding Nemo

GerwinF schreef:
(quote)

Heeft iemand daar nog plaatjes/foto's van Liegebeest? Nergens te vinden op internet! Heb wel alle kinderserie tunes gevonden op: http://www.kindertv.org/tunes/alletunes.html Vooral de ko de boswachter tune is geweldig jeugdsentiment. Alle

Jeetje, dr komt ineens van alles opborrelen. Kreeg er ook slapeloze nachten van! Die poppen :S Jeugdsentiment....

kijkert
In de zeventiger jaren heb ik 'de krokodillenbende' (Vorstadtkrokodille ?) gezien. Dat vond ik toen wel heel erg fantastisch spannend.

Vorig jaar heb ik het boek gelezen, gewoon voor de lol, en ik kreeg weer helemaal het gevoel van die film (tv-film geloof ik) terug, hoewel het ook wel erg moralistisch bleek te zijn.

Dat moet wel een goede kinderfilm geweest zijn, als ik hem op kinderleeftijd helemaal fantastisch vond. Kinderfilms beoordelen op latere leeftijd is volgens mij altijd wat riskant.

-The Lion King

-The Goodnies

-Tom and Jerry

in mijn kindertijd vond ik "the goonies" en "ciske de rat" enorm leuk

-The Never Ending Story
-Roger Rabbit
-Tex Avery
-Muppetfilms
-Labyrinth

Yeah, pas geleden nog Totoro gezien en de magie werkte nog steeds

Ik wacht nog steeds op een non-Franse versie van The Mysterious Cities of Gold.
Het zal ontzettend gedateerd zijn als ik het terugzie, maar wat was dat een mooie serie.
Kan de intro nu nog meezingen.

The Wizard of Oz
Tonari no Totoro en andere Miyazakis
Mary Poppins
de Pixar films
The Sound of Music

die Lange
the nightmare before christmas

Inderdaad The wizard of oz en spirited away zijn erg goed! En het zakmes... Jeetje die was ook erg leuk! Kent iemand toevallig een film van Frank Groothof: Idomineo geloof ik? Ging geloof ik over mythologie... Kan me vaag nog iets herinneren en vond dat ook wel erg leuk om naar te kijken...

Waterschapsheuvel was ook geweldig!

- Cies -

film_kaza
Ik vind Belle en het beest en Spongebob the movie nog wel de leukste kinder tekenfilms.

hinie
Pipi Langkous!

Carlson dat jongetje met een propeller op zijn rug!( vond ik vroeger geweldig!)

Minoes..

Knetter..

Het paard van Sinterklaas..

Ovide & zijn vrienden
Bush Bush
Dommel
Bassie & Adriaan
Beestenbos is boos

Mojo Pin

(afbeelding)

De Freggels

Winnie the pooh, 101 dalmatiers, Swiss Family Robinson, A Little Princess, Parent Trap, Dreamer, Corpse Bride, Free Willy, Ice Age, Bassie en Adriaan, Pippi Langkous, Beethoven, Flubber, Honey I shrunk the kids etc

the lion king

De Walt Disney films allemaal
Bassie& Adriaan

alle walt disney film's
zijn goede kinder film's:)
Denk ik.
ze zijn toch speciaal voor de kinderen xd

lowhusky
Dragonball, DBZ, the simpsons, één van de besten.

Tonari no Totoro

Southpark de nummer 1 uiteraard.

- de disney-films
- cats & dogs en the little rascals komt in mij op
- en één van de mooie animatiefilms, vind ik ook Anastasia

Gast
geplaatst: vandaag om 19:07 uur

geplaatst: vandaag om 19:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.