- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste tatoeages bij een acteur/actrice
Mooiste tatoeages bij een acteur/actrice
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het mag ook gaan om tatoeages die alleen maar zijn toegevoegd voor de film, maar net echt lijken.
Mooi is natuurlijk ook als zo'n tatoeage nog een functie heeft in de film.
Graag ook de reden van plaatsing. Een klein verhaaltje, wat was zijn/haar rol in het verhaal etc.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lower back tattoo's vind ik toch wel het mooist, maar die zijn zo lastig te spotten bij actrices. Op een tweede plaats de nek, ook erg mooi (Christina heeft er toevallig één) en tot slot is de rest van de rug ook een mooie plek. Fox's Marilyn tattoo mag er ook wezen, maar dat is de Monroe gfan in me. Maar een tattoo bij een vrouw vind ik erg mooi.

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen

Red Dragon Niet echt mooi, maar in de film was dat wel een vet moment.

Memento
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die van Mila Kunis in Black Swan mocht er ook wezen.

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jessica Biel

Jessica heeft een kleine tatoeage van een duif op de rechterkant van haar buik, net boven de bikinilijn.Nou niet klein, maar zeer kleine dwz grenzend aan onmerkbaar. Een ongelooflijk schuchtere poging om een stukje van het lichaam van kunst, die zeker zou zijn van een afwijzende lach van Kat Von D.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen

Max Cady uit Cape Fear, das nog wat anders dan een duifje boven de bikini-lijn...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
(afbeelding)
Max Cady uit Cape Fear, das nog wat anders dan een duifje boven de bikini-lijn...

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Geintje natuurlijk
maar wel het eerste waar ik aan moest denken bij filmsterren en tattoo's.
Maar dan ga ik voor iets als de draak van Kazuma Kiryu:

Yakuza-tattoo's zijn sowieso vaak erg indrukwekkend.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wou hem ook plaatsen Fillumgek. Maakte wel indruk in die film.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Yes! Toevallig zei ik dat nog toen ik de film keek. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen

Darth Maul
Mooi van lelijkheid.

Eve. Vond deze tatoeage altijd al wel leuk en nu jaren later vind ik het nog steeds origineel.
Leland Palmer
-
- 23784 berichten
- 4892 stemmen
Mads Mikkelsen in 'Valhalla Rising';

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen

Viggo.
Charismatische vent, aparte tattoo's. Zou zelf niet willen dat mijn vent er mee rondliep, maar het ziet stoer uit.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Vergeet een van de mooiste tattoo's die ik ken. Aparte plek, diepere betekenis. Megan is sowieso een mooie vrouw, een van de weinige die ik mooi vind met tattoo's.

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik houd je lekker bezig met die topics van me he Dragon? 
Ga vooral zo door. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Ja hij wilde vandaag een keer vroeg naar bed, moet ie weer op zoek naar plaatjes voor je topic 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik vind het vooral leuk wanneer er ook iets bij de foto gezegd wordt, in plaats van alleen het plaatje neerzetten. Dat stukje van NW en van jou geeft meteen een ander beeld over de foto.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Oh yeah! En nog de dochter van een horrorlegende ook!

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mee eens. Ik zou ook graag iets meer uitleg willen hebben bij sommige tatoeages. Had het een reden. Was het een baas van een syndicaat? Is het een psychopaat? etc.etc.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Mijn favoriete acteur zit ook vol met tattoo's.

Captain Jack tattoo en Indian tattoo. Erg leuk dat hij die eerste op zijn lijf heeft laten vereeuwigen. Toch wel de échte doorbraak van Depp.

His most famous tattoo once said WINONA FOREVER, a tribute to his girlfriend at the time, film star Winona Ryder. He had part of it removed after they broke up, revealing a very different message indeed.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Mee eens. Ik zou ook graag iets meer uitleg willen hebben bij sommige tatoeages. Had het een reden. Was het een baas van een syndicaat? Is het een psychopaat? etc.etc.
Veel uitleg valt er bij Yakuza-tattoos in films anders niet te geven. De meeste Yakuza hebben nu eenmaal full-body tattoos en uiteraard kan je daaruit onder andere afleiden tot welke "familie" ze behoren. Maar daar stopt het meestal dan ook...
Als je hier gewoon een acteur/actrice neerzet met zijn/haar persoonlijke tattoos kan je uiteraard misschien wel de betekenis achterhalen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ok, maar alle leuke weetjes achter een tatoeage vind ik leuk meegenomen.