menu

Film / Toplijsten en favorieten / Beste Disney vervolg

zoeken in:
Ik weet dat er al een topic is over disneyvervolgen,maar zonder stemmen.

Wat is jullie Top 5?

1. The Lion King 1,5 (4,5)
2. The Lion King 2 (3,5) Ik denk als ik geen fan was van lion king dat ik dit een flop zou vinden
3. Mulan 2 (3,5)
4. Jungle Book 2 (3)
5. Kronk's New Groove (3)

EDIT: Geen Pixarvervolgen

dominion
1. Toy Story 3 (4,0)
2. Toy Story 2 (4,0)
3. Lilo & Stitch 2 (3,0)
4. 101 Dalamtians II (2,5)
5. Tarzan 2 (2,5)

Ik was er vergeten bij te zeggen dat er geen PIXAR vervolgen bijmochten.
Mijn fout

1. The Lion King 1,5 (4,5)
2. The Lion King 2 (3,5) Ik denk als ik geen fan was van lion king dat ik dit een flop zou vinden
3. Mulan 2 (3,5)
4. Assepoester III
5. Jungle Book 2 (3)

Ik heb hem even aangepast

Is The Hunchback of Notre Dame II (2002) goed?
Ik vind deel één, namelijk één van de beste Disneyfilms.

Ted Kerkjes schreef:

Vergeleken met de rest van de Disneyvervolgen, valt die eigenlijk nog best wel mee. Niet het ergste uit de stapel straight to dvd.

Ted Kerkjes schreef:

Deel één is inderdaad een pareltje, maar blijf uit de buurt van diens sequel. Slecht geanimeerd, zwak verhaal en een zeer vlakke antagonist.

Heb niet meteen een top vijf, omdat naar mijn mening veel Disney-sequels tegenvallen. Alleen The Lion King 1 1/2 heeft mij nog kunnen vermaken. Jungle Book 2 moet ik nog eens herzien.

Pepino schreef:
(quote)

Deel één is inderdaad een pareltje, maar blijf uit de buurt van diens sequel. Slecht geanimeerd, zwak verhaal en een zeer vlakke antagonist.

Heb niet meteen een top vijf, omdat naar mijn mening veel Disney-sequels tegenvallen. Alleen The Lion King 1 1/2 heeft mij nog kunnen vermaken. Jungle Book 2 moet ik nog eens herzien.

Jammer.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:09 uur

geplaatst: vandaag om 17:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.