• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.962 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.997 acteurs
  • 198.988 gebruikers
  • 9.370.985 stemmen

Meest ondergewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)

zoeken in:

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

De Titanic wordt idd erg onderschat, vind het erg jammer maar ja.. Weet niet waarom, is gewoon een ongelovelijk mooi verhaal. Maar ja.

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

ja dat vind ik ook titanic heb ik al vaak gezien maar blijft echt een goede film word idd erg onderschat

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

voor een film die 11 oscars heeft gewonnen heeft ie op MM idd een erg lage score. Kan hem trouwens nergens vinden in het topic "onterechte oscarwinnaars", niet dat ik goed gezocht heb of zo maar viel me toch op...

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

JoeCabot schreef:

voor een film die 11 oscars heeft gewonnen heeft ie op MM idd een erg lage score. Kan hem trouwens nergens vinden in het topic "onterechte oscarwinnaars", niet dat ik goed gezocht heb of zo maar viel me toch op...

De Oscars worden hier dan ook over het algemeen niet serieus genomen.

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

Nouja een gemiddelde van 3.41 is toch niet verkeerd. Wat mij betreft is de film flink overgewaardeerd. De film kent in ieder geval grote voorstanders en grote tegenstanders, velen vinden 'm of niks of fantastisch.

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

PatrickL schreef:

(quote)

De Oscars worden hier dan ook over het algemeen niet serieus genomen.

Dat heb ik al gemerkt, ja! Ik begrijpt het toch niet zo goed hoor. Over het algemeen vinden de "grote" filmkenners Titanic maar niks. Wat bezielde de mensen van de Acadamy dan? Waren ze onder invloed of zo? Of werden ze omgekocht (vandaar dat hoge productiebudget)...

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Ja, ik heb er eentje weer gevonden.

Schande dat die zolaag kan uitvallen, is na mijn mening de beste komedie ! (Samen met Ice Age)

Hot Shots! Part Deux

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Brother, When Harry Met Sally, Dogville, Gokudô Kyôfu Dai-gekijô: Gozu, Ôdishon, Made, Escape from New York, Eyes wide shut, The Ring, We don't live here anymore, Final Fantasy: the Spirits Within, Braindead, Chopper, One Point O en Lock Up, om er maar een paar op te noemen.

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

nou ice age is juist overgewaardeerd ik vind het egt een stomme film ik kan er niks aan doen het boeidde me geen moment

maar hot shots! is wel ondergewaardderd

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2286 stemmen

Gosford Park,zo'n prachtfilm en haalt nog niet eens 3.5*

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

stan schreef:

nou ice age is juist overgewaardeerd ik vind het egt een stomme film ik kan er niks aan doen het boeidde me geen moment

Niks overgewaardeerd met Ice Age, als het puur over humor gaat is het een topfilm (als je van die humor houdt). Ik lig helemaal dubbel bij die film, gewoon geweldige droge humor.

archer

• 165 berichten
  • 192 stemmen

inderdaad, maar als je er niet voor bent is het zo

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Naomi Watts schreef:

Eyes wide shut

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Sasz

• 94 berichten
  • 127 stemmen

Ik vind Philadelphia ondergewaardeerd. Er wordt super acteerwerk en soundtrack afgeleverd. De film was erg mooi, want eerst keek ik er tegen op om naar een film over aids én een homo figurant te kijken, ik heb al genoeg grappen over die 2 onderwerpen gemaakt. Maar na die film was ik wel genezen.

knowledge

• 178 berichten
  • 0 stemmen

Doom schreef:

Ja, ik heb er eentje weer gevonden.

Schande dat die zolaag kan uitvallen, is na mijn mening de beste komedie ! (Samen met Ice Age)

Hot Shots! Part Deux

komop nu ...de humor in deze film is zo flauw en getelefoneerd dat ik de gerecycleerde pointes zag aankomen als een hoertje op de wallen die weet dat haar volgende klant ogetwijfeld luid en dronken zal zijn ...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

knowledge schreef:

komop nu ...de humor in deze film is zo flauw en getelefoneerd dat ik de gerecycleerde pointes zag aankomen als een hoertje op de wallen die weet dat haar volgende klant ogetwijfeld luid en dronken zal zijn ...

Dan zit je er goed naast, de klanten zijn voornamelijk zakenmensen. Er tegenin gaan heeft geen zin want heb deze inside informatie van een goede vriendin, en ja die doet dat werk.

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2823 stemmen

Pieter Montana schreef:

Gosford Park,zo'n prachtfilm en haalt nog niet eens 3.5*

is inderdaad ondergewaardeerd.

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2823 stemmen

die vind ik juist heel veel overgewaardeerd, wat is daar beter aan als aan een gewone horrorfilm, dan vind ik scream minstens even goed.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Underground van Kusturica (Black Cat, White Cat) hoort absoluut in de Top 50 thuis. Brilliante film over de krankzinnigheid van oorlog. Gouden Palm winnaar.

http://www.moviemeter.nl/film/1213

knowledge

• 178 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dan zit je er goed naast, de klanten zijn voornamelijk zakenmensen. Er tegenin gaan heeft geen zin want heb deze inside informatie van een goede vriendin, en ja die doet dat werk.

ja ik had het natuurlijk over de antwerpse wallen ...de rosse buurt and anyway het was maar bij wijze van spreken ... lighten up

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik snap het. Straks schrik je nog potentiele klanten af dat wou ik even herstellen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

donnie darko schreef:

die vind ik juist heel veel overgewaardeerd, wat is daar beter aan als aan een gewone horrorfilm, dan vind ik scream minstens even goed.

De sfeer, het acteerwerk, meer spanning.

Scream.

Ninto

• 728 berichten
  • 1142 stemmen

Wild Wild West is zwaar ondergewaardeerd!!

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Scream beter dan The Ring

Dacht het niet!!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind Scream vele malen beter dan The Ring (over welke versie hebben we het hier eigenlijk, niet dat het uitmaakt voor mij), veel vermakelijker.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Verbinski's The Ring.

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2823 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

De sfeer, het acteerwerk, meer spanning.

Scream.

euh, zoo goed acteert uw madammeke daar ook weer niet in, en voor de rest is het een standaard horrorfilm vind ik, buiten dan dat het verhaal langs geen kanten klopt en onbegrijpbaar is, dat dat klein kind zeer irritant is, en dat hij op de enge momenten in mijn ogen een beetje blundert.

Nee, dan vind ik scream toch even goed.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het acteerwerk is vele malen beter te noemen dan in Scream. Waar haal jij het vandaan dat ik zeg dat Watts 'geweldig' of 'magistraal' acteert?

Het verhaal klopt (wat dan niet in hemelsnaam?) en is makkelijk te begrijpen. Dit ligt dus puur aan jou.

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

The ring is een sublieme film, een ware horror klasieker, met een uitstekend en spannend verhaal, die hier en daar ook nog eens eng wordt.

Scream is een simpele slasher movie gericht op de jeugd. Ik vind Scream opzich wel aardig. Maar hij is natuurlijk totaal niet eng, of goed gemaakt, met slechts een licht verrasend eind met "wie is de moordenaar". (wel een cool masker dat moet ik toegeven). Maar in deze vergelijking is the ring toch flink wat maatjes te groot.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.