- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Toplijsten (centraal topic)
Toplijsten (centraal topic)
Alastor
-
- 2634 berichten
- 3018 stemmen
Dersu Uzala (1975)
Grande Illusion, La (1937)
Hababam Sınıfı Uyanıyor (1976)
In Cold Blood (1967)
Odd Man Out (1947)
This Gun for Hire (1942)
To Be or Not to Be (1942)
Waarschijnlijk titels uit bovenstaand lijstje. Deze vallen namelijk net buiten de tiplijst op dit moment.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Grande Illusion, La (1937) hoort mijns inziens thuis in de top 250 i.p.v. een tiplijst.
Dersu Uzala (1975) zou zeker een plaatsje in een tiplijst verdienen inderdaad.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Aangezien Hotel Rwanda ook erg hoog staat zal het daar wel met de plotse meevoelendheid te maken hebben.
Misschien is het gewoon een goede film?
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Misschien is het gewoon een goede film?
darkjaap
-
- 926 berichten
- 535 stemmen
american history x HOGER dan schindler's list ??
het moet niet gekker worden...
wo2-Freak
-
- 834 berichten
- 0 stemmen
Anatomy of a Murder (1959) nog 4 stemmen
Nu noch 1 !!!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Erg mooi dat die prachtfilm erin gaat komen.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Fijn dat je ons op de hoogte houdt.
Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4238 stemmen
Ik heb er nog niet op gestemd, maar heb hem wel op dvd en moet hem nog zien. Dus een top 250 positie zit er aan te komen. 
wo2-Freak
-
- 834 berichten
- 0 stemmen
Ja inderdaad, jammer voor de laatste die weggespeelt gaat worden door een film waar vele malen minder op gestemd is 
Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4238 stemmen
Kill Bill vol. 2 eruit 
Hij staat er nog in, op nummer 237. 
Ja inderdaad, jammer voor de laatste die weggespeelt gaat worden door een film waar vele malen minder op gestemd is 
Dial M For Murder is een geniale film.
Hij staat dan nog wel op imDb in de top 250. 
W.M.J.M
-
- 4041 berichten
- 2902 stemmen
Soms denk ik met weemoed terug aan die prachtige dagen dat Kill Bill vol. 2 er niet in stond 
wo2-Freak
-
- 834 berichten
- 0 stemmen
Ja, inderdaad. Ik vind ook niet dat kill bill 2 een plek in de top-250 lijst verdient!
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ja, inderdaad. Ik vind ook niet dat kill bill 2 een plek in de top-250 lijst verdient!
wo2-Freak
-
- 834 berichten
- 0 stemmen
Omdat ik hem slecht vindt natuurlijk.
Ik ga een film toch niet kopen om hem vervolgens een 0.5* te geven om de gemiddelde omlaag te halen terwijl ik er misschien wel €10,- voor betaald heb? Is best veel dat geld en al hellemaal als mensen denken dat je stemt terwijl je de film niet eens gezien hebt.
Vind ik erg flauw.
Maar ik hoop niet dat je dat denkt? Zou namelijk erg flauw zijn...
Je vraagt iedereen die een 5.0 of een 0.5* toch ook niet of hij dat geeft om het gemiddelde te beïnvloeden?
Kijk maar eens naar het lijstje en zie hoeveel 0.5* en 1.0* er gevallen zijn voor die film!
wo2-Freak
-
- 834 berichten
- 0 stemmen
Ja. Inderdaad 
Wel toevallig dat mijn 0.5* er voor zorgd dat hij uit de lijst gaat, gelukkig maar. Bizar slechte film!
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Ja. Inderdaad 
Wel toevallig dat mijn 0.5* er voor zorgd dat hij uit de lijst gaat, gelukkig maar. Bizar slechte film!
Geen persoonlijke aanval hoor, maar uit nieuwsgierigheid ben ik benieuwd waarom jij Shichinin no Samurai een 0,5* hebt gegeven. Wellicht een misklik of zit er iets anders achter. Het lijkt mij toch een film voor jou.
garlic senior
-
- 4690 berichten
- 0 stemmen
Dat is goed nieuws! Vond die film ook erg overgewaardeerd.
darkjaap
-
- 926 berichten
- 535 stemmen
gister weer is de matrix herzien...
naar mijn mening veels te hoog gewaardeerd eerder een plaats 200 ofso
btw wel balen dat kill bill 2 net op nr 250 beland.. 
van mij mag hij er ook uit net als deel 1 van kill bill wie wil nou een film met alleen maar bloederige zwaardgevechten een top film noemen... 
showb1z
-
- 43 berichten
- 1836 stemmen
The Green Mile gaat bijna over Pulp Fiction gaan...
Probeer het moviemeter-publiek aan het wenen te brengen en ze beginnen blijkbaar met punten te gooien.
Op imdb staat hij pas op #125.
darkjaap
-
- 926 berichten
- 535 stemmen
ben het eerlijk gezegt niet eens met beide plaatsen voor deze topfilm michien net een plaats 10 of 9 
tukkerstein
-
- 2220 berichten
- 3475 stemmen
The Green Mile en met name Pulp Fiction vind ik sterk overgewaardeerd, ze mogen van mij wel wat naar beneden.
W.M.J.M
-
- 4041 berichten
- 2902 stemmen
Kill Bill vol.2 net een muizenplaag, denk je er eindelijk van af te zijn komt die steeds meer terug 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Is er niet ergens een forum over welke verschuivingen er plaatsvinden en dan vooral nieuwkomers en afvallers?
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Wat word er hier steeds gezeurd over Kill Bill vol. 2 zeg