menu

Film / Festivals en evenementen / T2 Convention (Chuck, Terminator: Sarah Connor Chronicles & Firefly)

zoeken in:
In het weekend van 11 t/m 13 juni 2010 zal de T2 Convention weer plaats vinden in het Thistle Hotel in Londen. Het mekka voor fans van de series Chuck, Terminator: Sarah Connor Chronicles en Firefly. Tickets zijn hier te verkrijgen. Als groot fan van Chuck zal ik zeker aanwezig zijn.

Tijdens deze conventie zullen er guest talks, foto- en handtekeningsessies, themeparties en nog genoeg onaangekondigde events plaats vinden.

Aangekondigde gasten zijn voorlopig (line-up nog niet compleet):

- Yvonne Strahovski (Chuck)
- Thomas Dekker (Terminator: Sarah Connor Chronicles)
- Brian Austin Green (Terminator: Sarah Connor Chronicles)
- Adam Baldwin (Chuck, Firefly)
- Bonita Friedericy (Chuck)

Guest updates volgen.

Ik zou zelf ook wel graag willen gaan maar Firefly en Sarah Connor Chronicles boeien me niet zo hard en om daar dan ongeveer 100€ voor te gaan betalen... Ook weet ik niet hoe het met mijn examens zal zitten maar heeft elke show een aparte dag?

Mij overigens ook niet, al ga ik Sarah Connor de komende dagen kijken. Bovendien Lena Headey of Summer Glau waren betere attracters geweest.

Het is wel even duur, maar Strahovski is het het wel waard. Baldwin ook natuurlijk. En toch fijn om alvast wat nieuwtjes over het volgende seizoen te krijgen. De Chuck, Firefly en Terminator zijn beiden 3 dagen, alleen elke nacht is er een ander thema in de aangebouwde discotheek. Zaterdagnacht is het Chuck thema.

AHWA
Sarah Connor Chronicles lijkt mij ook best aardig. Is maar twee seizoenen, dus daar ben je op zich redelijk snel doorheen. Ook maar weer op de lijst zetten.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:57 uur

geplaatst: vandaag om 04:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.