menu

Film / Festivals en evenementen / Gruwelijk 2008 horrornacht 7 november

zoeken in:
hej mensen,

ik wil jullie dit niet onthouden en heb daarom ff de info gekopierd van de gruwelijkhyves:

Na Gruwelijk 2007 en de uitverkochte animenacht YUME ICHI YA wordt Focus weer voor één nacht gruwelijk verbouwd. Van twaalf uur ’s nachts tot zeven uur ’s ochtends een selectie van de beste horrorfilms van dit moment.

De programmering van Gruwelijk 2008 is dit jaar mede bepaald door het publiek van vorig jaar waardoor er een mix is ontstaan van een aantal nieuwe horrorfilms ( REC, MIDNIGHT MEAT TRAIN, EL ORFANATO), een cultklassieker (ICHI THE KILLER) en zelfs mangaverfilming DEATH NOTE. Gruwelijk zal ook dit jaar weer enkele surprisefilms draaien, geselecteerd door die gast van de videotheek; Duncan Mijering. Meer info en trailers kun je vinden op gruwelijkfestival.hyves.nl

Wanneer?
vrijdagnacht 7 november 24.00 uur tot zaterdagochtend 07.00 uur

Kosten: € 17,50 / in de voorverkoop € 15,-

Voorverkoop
vanaf 4 oktober 2008 bij Focus filmtheater, Play it again, stripboekwinkel de Noorman en The Move.

Het is ook mogelijk online kaarten te reserveren. Stuur een e-mail naar fan@focusarnhem.nl met daarin je naam, het aantal gewenste kaarten en je telefoonnummer. Je krijgt daarna per mail een instructie over hoe je het geld kunt overmaken.

heb vandaag mijn kaartje gekocht nadat ik via google op dit bericht terecht kwam. Ik heb er zin in!

Aha, klink goed. Zit het te overwegen, ben voor al benieuwd naar de surprise films van 'die gast van de videotheek' Wat is dat nou weer voor een omschrijving voor een programmeur? LOL

Gast
geplaatst: vandaag om 19:07 uur

geplaatst: vandaag om 19:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.