• 12.906 nieuwsartikelen
  • 168.990 films
  • 11.072 series
  • 31.727 seizoenen
  • 629.182 acteurs
  • 196.119 gebruikers
  • 9.176.759 stemmen

Moviesquad - Jongerenjury op filmfestivals

zoeken in:

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Feanaro surion was reeds een moviemeter-afgevaardigde voor de Moviesquad op het IFFR. Ik dacht dat dat iets speciaals was voor het IFFR 'only'. Niet dus. Op de grootste Nederlandse filmfestivals bestaat er dus zo'n jongerenjury.

Het volgende festival dat op het programma staat is het Amnesty International Filmfestival (8-12 maart, Amsterdam-Utrecht-Den Haag). En ja, de deadline om te solliciteren als jury-lid is nog niet gesloten. 24 februari. Wat te doen en wat houdt het in? http://www.moviezone.nl/moviesquad.php?db=joinup

Als 'ouwe lul' moet ik zeggen: wat een leuk initiatief! Zo, wie wordt deze keer de ambassadeur voor Moviemeter? Weg achter die chat-box en MSN. Hop hop, 'solliciteren'. [alleen voor 15 - 18-jarigen]

U-96

• 11869 berichten
  • 1903 stemmen

Lijkt mij echt heel leuk en uitdagend om te doen, maar helaas... Ik kan niet tijdens die dagen.

gotti

• 14049 berichten
  • 5752 stemmen

Wellicht iets voor Dejima?

(Gotti is dan nog net 18.. )

moviefreak#1

• 14334 berichten
  • 23419 stemmen

Ja komen ze nou mee aan, als ze daar nu een aantal jaar geleden mee aan waren gekomen

Word het niet tijd voor een MovieMETERsquad ?

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11681 berichten
  • 5071 stemmen

Ik zit er nu in, en het is supergezellig, maar ik kan je wel zeggen dat het bepaald geen vrolijke films zijn. Indrukwekkend was gister de film KZ, van Rex Bloomstein. Zou iemand die kunnen toevoegen?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Gefeliciteerd BlueJadaskiss. We verwachten natuurlijk hier wel een uitgebreid verslag na afloop.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1746 stemmen

Leuk BlueJudaskiss, wel verslag heh natuurlijk

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Leuk !

Kz Documentaire

alstublieft.

• 11681 berichten
  • 5071 stemmen

feanaro surion schreef:

Leuk BlueJudaskiss, wel verslag heh natuurlijk

Kan het zijn dat jij in de vorige jury zat? In ieder geval: ik zal misschien nog wel een artikel voor het NIF of voor Amnesty schrijven, dus dan zal ik wel een link geven of de tekst hier plaatsten Vanavond prijsuitreiking, helaas niet mijn favoriet maar wel een goede tweede!

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1746 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

(quote)

Kan het zijn dat jij in de vorige jury zat? In ieder geval: ik zal misschien nog wel een artikel voor het NIF of voor Amnesty schrijven, dus dan zal ik wel een link geven of de tekst hier plaatsten Vanavond prijsuitreiking, helaas niet mijn favoriet maar wel een goede tweede!

Ik zat in de vorige inderdaad, doe de groeten aan Bonne(van Jelle) en geniet ervan

• 11681 berichten
  • 5071 stemmen

Zie mijn berichtje bij KZ.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Volgende kans is bij Film by the Sea in Vlissingen. Lees hier wat je moet doen om in aanmerking te komen.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1746 stemmen

Ik geloof (helaas) niet dat ze zitten te wachten op ex juryleden die nogmaals een nominatie insturen ...

MovieSquad

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Algemeen > MovieSquad Rotterdam:

Maak kans op een plek in MovieSquad Rotterdam tijdens IFFR 2007

Ben je tussen de 15 en 18 jaar? Heb je een mening en heb je wat met films? Doe dan mee aan deze prijsvraag en maak kans op een plek in MovieSquad. De jongerenjury tijdens het International Film Festival Rotterdam (IFFR) dat van 24 januari t/m 4 februari 2007 wordt gehouden in Rotterdam.

Wat doet MovieSquad?

Als lid van een MovieSquad beleef je een filmfestival van binnenuit. Je kijkt en beoordeelt films.

Je ontmoet filmmakers en filmkenners. Je staat de pers te woord en je bezoekt unieke programmaonderdelen en de niet te missen filmfeestjes! Samen met de vier andere juryleden kies je de winnaar van het Gouden MovieSquad Schild. De winnende film wint naast de MovieSquad Award een geldprijs en wordt opgenomen in één van de educatieve programma’s van het NIF, zoals MovieZone, het landelijke educatieve filmprogramma voor het voortgezet onderwijs. Als lid van MovieSquad Rotterdam bepaal jij dus mee welke film door tienduizenden andere jongeren gezien gaat worden.

Hoe maak je kans?

Laat op een originele manier weten waarom jij jurylid zou moeten zijn!

Schrijf een filmrecensie, maak een minimovie, een fotocollage of verzin zelf iets origineels en geef een motivatie waarom we jou moeten kiezen!

Vergeet niet je naam, adres en leeftijd te vermelden. Inzendingen moeten vóór 18 december 2005 binnen zijn.

Kans op vrijkaarten!

Onder de inzendingen worden vijf keer twee vrijkaartjes verloot voor de prijsuitreiking van het Gouden MovieSquad Schild en de vertoning van de winnende film tijdens het filmfestival in Rotterdam!

Bekendmaking winnaars juryplek

Uiterlijk 23 december worden de vijf winnaars bekend gemaakt via www.moviezone.nl en www.filmfestivalrotterdam.com.

Je kunt je inzending per mail versturen aan [email protected]

Of per post naar:

Nederlands Instituut voor Filmeducatie

Ganzemarkt 6

Postbus 805

3500 AV Utrecht

t.a.v. MovieSquad

MovieSquad is een initiatief van het Nederlands Instituut voor Filmeducatie, in samenwerking met het International Film Festival Rotterdam.

• 11681 berichten
  • 5071 stemmen

feanaro surion schreef:

Ik geloof (helaas) niet dat ze zitten te wachten op ex juryleden die nogmaals een nominatie insturen ...

Jaaa, dat zou wel mooi zijn, maar helaas heb echt een superleuke week gehad toen met het Amnesty!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.