- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- Scandinavisch Filmfestival in Groningen!
Scandinavisch Filmfestival in Groningen!
Biosguru
-
- 1557 berichten
- 5096 stemmen
Aanstaande vrijdag begint het Scandinavisch Filmfestival in Groningen, met o.a. Kopps, Reconstruction, Evil, Elling & Before the Storm. Het festival speelt zich af in de rkzbios en vera zienema.
Hier staat het volledige programma: http://www.rkzbios.nl/oktober5.html
Captain Pervert
-
- 4449 berichten
- 2031 stemmen
Ik woon hier al jaren, maar waarom weet ik niets van dit "festival"? Ik ken de bioscopen niet eens (nou ja, Vera ken ik wel).
Is dat festival dan zo obscuur dat ze dat niet op zijn minst in Images in de Poelestraat konden draaien...
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Komkom Captain Oogklep?
De complete binnenstad was behangen met festivalposters.
Ook de programmaboekjes zijn net zoals de maandelijkse biosflyer door de gehele stad verspreid (musea, cafés, bibliotheek etc...etc...), als je een beetje in film bent geïnteresseerd dan kan dit festival je niet ontgaan zijn.
Ken je Vera Zienema ook niet?
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Oh ja...ook is het festival aangekondigd in het Nieuwsblad van het Noorden, Gezinsbode, Oogtv, GRN....etc.etc.
kappeuter (crew films)
-
- 73646 berichten
- 5860 stemmen
Hoeveel bezoekers?
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Dat weet ik eigenlijk niet precies....daar kan Biosguru beter op antwoorden aangezien hij direkt betrokken was bij de organisatie van het festival.
Vrijwel elke voorstelling was uitverkocht, met zo'n 11 voorstellingen gok ik dat er zo'n 550 bezoekers zijn geweest.
Biosguru
-
- 1557 berichten
- 5096 stemmen
607 bezoekers, waren er! Het was een groot succes. Zie ook het dagblad van het noorden:
http://www.nvhn.nl/Pagina/0,71...
@Captain Pervert
Kom eens een keer langs in de rkzbios zou ik zeggen. We draaien regelmatig films die verder niet in groningen te zien zijn. Bij de weg in 2005 bestaan we 25 jaar!
kappeuter (crew films)
-
- 73646 berichten
- 5860 stemmen
Ik woon in Utrecht, maar ik ben trots op de RKZ bios!
Biosguru
-
- 1557 berichten
- 5096 stemmen
Kijk Captain Pervert, zelfs in Utrecht kennen ze de rkzbios!
Biosguru
-
- 1557 berichten
- 5096 stemmen
@ T.O.
Wat lees je nu pas? Dat de rkzbios bestaat of dat je een scandinavisch filmfestival mis gelopen bent?