• 12.237 nieuwsartikelen
  • 165.693 films
  • 10.698 series
  • 30.883 seizoenen
  • 623.353 acteurs
  • 194.931 gebruikers
  • 9.099.441 stemmen

Scandinavisch Filmfestival in Groningen!

zoeken in:

Biosguru

• 1557 berichten
  • 5096 stemmen

Aanstaande vrijdag begint het Scandinavisch Filmfestival in Groningen, met o.a. Kopps, Reconstruction, Evil, Elling & Before the Storm. Het festival speelt zich af in de rkzbios en vera zienema.

Hier staat het volledige programma: http://www.rkzbios.nl/oktober5.html

Captain Pervert

• 4449 berichten
  • 2031 stemmen

Ik woon hier al jaren, maar waarom weet ik niets van dit "festival"? Ik ken de bioscopen niet eens (nou ja, Vera ken ik wel).

Is dat festival dan zo obscuur dat ze dat niet op zijn minst in Images in de Poelestraat konden draaien...

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Komkom Captain Oogklep?

De complete binnenstad was behangen met festivalposters.

Ook de programmaboekjes zijn net zoals de maandelijkse biosflyer door de gehele stad verspreid (musea, cafés, bibliotheek etc...etc...), als je een beetje in film bent geïnteresseerd dan kan dit festival je niet ontgaan zijn.

Ken je Vera Zienema ook niet?

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Oh ja...ook is het festival aangekondigd in het Nieuwsblad van het Noorden, Gezinsbode, Oogtv, GRN....etc.etc.

kappeuter (crew films)

• 73646 berichten
  • 5860 stemmen

Hoeveel bezoekers?

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Dat weet ik eigenlijk niet precies....daar kan Biosguru beter op antwoorden aangezien hij direkt betrokken was bij de organisatie van het festival.

Vrijwel elke voorstelling was uitverkocht, met zo'n 11 voorstellingen gok ik dat er zo'n 550 bezoekers zijn geweest.

Biosguru

• 1557 berichten
  • 5096 stemmen

607 bezoekers, waren er! Het was een groot succes. Zie ook het dagblad van het noorden:

http://www.nvhn.nl/Pagina/0,71...

@Captain Pervert

Kom eens een keer langs in de rkzbios zou ik zeggen. We draaien regelmatig films die verder niet in groningen te zien zijn. Bij de weg in 2005 bestaan we 25 jaar!

www.rkzbios.nl[/url]

kappeuter (crew films)

• 73646 berichten
  • 5860 stemmen

Ik woon in Utrecht, maar ik ben trots op de RKZ bios!

Biosguru

• 1557 berichten
  • 5096 stemmen

Kijk Captain Pervert, zelfs in Utrecht kennen ze de rkzbios!

T.O.

• 2281 berichten
  • 2550 stemmen

Waarom lees ik dit nu pas?

Biosguru

• 1557 berichten
  • 5096 stemmen

@ T.O.

Wat lees je nu pas? Dat de rkzbios bestaat of dat je een scandinavisch filmfestival mis gelopen bent?

T.O.

• 2281 berichten
  • 2550 stemmen

Dat laatste

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.