• 155.495 films
  • 9.309 series
  • 27.680 seizoenen
  • 604.454 acteurs
  • 347.047 gebruikers
  • 8.765.765 stemmen

Theatre Macabre Horrorfilm Festival in Tilburg

zoeken in:

glippie

• 2 berichten
  • 3 stemmen

Op vrijdag 27 februari is in Tilburg voor de vierde keer het Theatre Macabre Horrorfilm Festival in popcentrum 013.

Het programma is dit jaar voor liefhebbers denk ik behoorlijk interessant:

Cabin Fever

Underworld

Troma's Citizen toxie: The Toxic Avenger 4

The Texas Chainsaw Massacre (1974)

UNDEAD

en: A Tale Of Two Sisters !!

meer info staat op www.013web.nl

Dat wordt een leuk feestje

Da Jando

• 1383 berichten
  • 897 stemmen

A Tale Of Two Sisters lijkt me erg de moeite waard, mischien dat ik daar wel heen ga... Bedankt voor de tip!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Hmmm, je krijgt alle films achter elkaar? Eh.... ik hoef eigenlijk alleen A Tale Of Two Sisters te zien. Hmppfff... even denken nog.

Da Jando

• 1383 berichten
  • 897 stemmen

http://www.013web.nl/detail.asp?2037

Soms draaien twee films op hetzelfde tijstip in een andere zaal. Lijkt me dat je apart kaartjes moet kopen, of niet? Ooh wacht eens, ik denk dat je kunt kiezen voor welke zaal je gaat (bad cave of kleine zaal) en dat er dan 3 films achter elkaar komen...

glippie

• 2 berichten
  • 3 stemmen

Je kunt inderdaad 3 van de 6 films zien.

Je kunt tussen de twee zalen gewoon op en neer lopen en je kunt dus zelf je programma samenstellen.

Je hoeft maar 1 kaartje te kopen en dus niet voor iedere voorstelling apart.

Ze hebben ook een cafe ruimte waar je een biertje kunt drinken en kan kletsen enzo en ze kleden het meestal allemaal wel leuk aan.

De kleine zaal is anders dan de naam doet vermoeden de grootste zaal van de 2. Er kunnen denk ik zo´n kleine 100 mensen zitten.

In de BatCave is denk ik plaats voor ongeveer 50 mensen.

Alles wordt gedraaid vanaf (import) dvd en geprojecteerd op redelijk grote schermen. Films zijn dus soms met engelse ondertiteling of soms ook niet ondertiteld. Waar het kan natuurlijk gewoon met Nederlandse ondertiteling.

Ik heb er andere jaren al heel wat leuke films gezien (Vorig jaar Dark Water en Dagon, jaar daarvoor Jeepers Creepers en RINGU)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.