- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- Recordpoging filmkijken
Recordpoging filmkijken
moviefreak#1
-
- 14296 berichten
- 21947 stemmen
herkenbaar.
ik was eindelijk blij spirited away in bioscoopformaat te zien, maar de meerderheid van de deelnemers vond het blijkbaar nodig om elke zin na te schreeuwen.
dus hoor je japanse kreten na-echöen in verschillende toonhoogtes en dialecten. dat ging een half uur door.
erg irritant voor mensen die de film wel willen volgen.
Kon je van tevoren weten, we hadden toen net Freddy Vs Jason en Texas Chainsaw Massacre 2003 achter elkaar gezien en deze film viel toen een beetje fout (lees: te traag) en dan moeten ze elkaar wakker houden door flink te schreeuwen en te doen. Was overigens het geval bij erg veel films. Vooral bij afsluiter Pulp Fiction (de 5 min. van Noi Albinoi niet meegerekend) zat de sfeer er zeer goed in en werd de film op sommige momenten letterlijk door 50 man tegelijk nageroepen.
Pierre1
-
- 271 berichten
- 271 stemmen
Wereldrecord filmkijken alweer gebroken
WURZBURG - Het wereldrecord filmkijken, dat deze week in Amsterdam werd gevestigd, is vrijdagavond in Duitsland alweer gebroken. De 27-jarige Timothy Weber uit het Duitse Giebelstadt keek 70 uur en 1 minuut achtereen naar het doek in CinemaxX-Kino in Würzburg.
Dat betekende een verbetering met een minuut van het record van de 22 " diehards" in Nederland die hun poging dinsdagmiddag in de Cineramabioscoop met succes afrondden.
Een woordvoerder van de bioscoop in Würzburg maakte het record, dat waarschijnlijk in het Guiness Book of Records komt, zaterdag bekend.
kappeuter (crew films)
-
- 73601 berichten
- 5855 stemmen
Vinden de afhakers denk ik niet zo erg.
moviefreak#1
-
- 14296 berichten
- 21947 stemmen
Dit is weer zo'n bullshit , altijd weer die duisters !
Niet te geloven. We laten het hier NIET bij zitten !
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
vond het sowieso raar dat ze niet doorgingen om het nog scherper te zetten. dit had je aan kunnen zien komen.
desnoods maakten ze het initiële programma af ipv. het af te kappen op de 70.
erg jammer
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
altijd weer die duisters !
In den donkeren??? Ik dacht dat het Duitsers waren...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik vind het een prachtactie van die kerel.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
En laten we wel wezen, in je eentje is toch moeilijker dan met z'n twintigen.