menu

Film / Festivals en evenementen / Offscreen Festival Brussel

zoeken in:
Volgende week komt het programma van offscreen 2015 online. Voor heteerst op dit festival vertoeven dit jaar.

Ben er (voor het 4e jaar op rij) weer bij, altijd toffe films!

En Tobe Hooper is dit jaar te gast!

http://www.offscreen.be/sites/default/files/styles/sidebar-poster/public/images/main/program/offscreen_poster_2015_web_350_no_logo.jpg?itok=4WEq_y0c

Het programma van 2015 staat sinds vandaag online op Home | Offscreen
Een heleboel mooie avant-premières (Tokyo Tribe, Pigeon Sat on a Branch, The Duke of Burgundy, Girl Walks Home Alone at Night, Ruined Heart, Fires on the Plain,...), Tobe Hooper eregast, een Cannon retrospektief met maar liefst 18 (!) Cannon-films (of zelfs 21 als je de drie Cannon-producties van Hooper erbij telt ) en een programmamodule over "weirde" planten met films als The Day of the Triffids, Matango en consoorten.
Allen daarheen!

Zeker een leuk programma. Ik moet in maart nog een keer naar Brussel, dus ik zal kijken of ik een combi kan maken.

Erg leuk programma idd! Sono, Tsukamoto, Roy Andersson en Miike wil ik zeker meepikken, dan nog naar Tobe Hooper en enkele Cannon-filmpjes.

Voor deze twee wil ik wel tweemaal naar Brussel reizen vanuit Oostende.

A girl walks home alone at ...
Trudno Byt Bogom

Zeker bijzonder programma!

Zo!.. Inderdaad!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:10 uur

geplaatst: vandaag om 22:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.