menu

Film / Festivals en evenementen / Playgrounds Festival (Tilburg)

zoeken in:
Misschien geen traditioneel filmfestival, maar ik denk toch relevant en interessant voor veel MM-bezoekers: het vierde Playgrounds Festival in de 013 en MustSee bioscoop te Tilburg vindt plaats op 7 en 8 oktober. O.a. aanwezig:

- De Nederlandse pre-premiere van de 3D-animatiefilm Despicable Me ( Despicable Me (2010) ) met inleidende woorden van regisseur Pierre Coffin.
- Presentaties van verschillende regisseurs van geanimeerde (short)films, commercials en games - waaronder David O'Reilly (Son of Rambow, scenes uit Hitchiker's Guide to the Galaxy) Rex Crowle (Little Big Planet, Fable, Black & White).
- Een voorstelling van Forget the Film, Watch the Titles.

Kaarten verkrijgbaar voor €10.- (avond/muziekprogramma), €15,- (dagprogramma met avondprogramma) en €25,- (passepartout voor de donderdag en vrijdag, incl. avondprogramma's).

Meer info: PLAYGROUNDS 2010 - - playgroundsfestival.nl

Gast
geplaatst: vandaag om 01:23 uur

geplaatst: vandaag om 01:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.