• 12.319 nieuwsartikelen
  • 166.238 films
  • 10.735 series
  • 30.944 seizoenen
  • 623.982 acteurs
  • 195.108 gebruikers
  • 9.112.030 stemmen

Talkshow over de B-film in Off Corso, Rotterdam

zoeken in:

neo

• 15408 berichten
  • 9638 stemmen

Morgenavond is er om 20.00 een talkshow in Off Corso in Rotterdam. De toegang is gratis en de zaal is open om 19.00 en om 20.00 begint het. In deze show zal de kwestie b-films in nederland aan de kaak worden gesteld. Er zal gepraat worden over de kwestie of nederlandse b-films ook gesteund moeten worden door de Nederlandse filmfondsen en de definitie ''b-film'' zal geanalyseerd worden. Te gast zijn Roel Reine (Delivery,Adreline), Jamel Aattache (Fighting Fish) en Rotterdamse artfilmer Rijneke.

Jammer genoeg heb ik morgen avond al iets anders

vince

• 56 berichten
  • 19 stemmen

Ja jammer het was erg leuk. Er werd o.a. over de nieuwe martial arts film Fighting Fish gesproken, over het feit dat dit

een A-film wordt. Maar goed die definities zijn vaag, daar gng de discussie over, waar leg je de grens, wanneer praat je over een B film etc.

neo

• 15408 berichten
  • 9638 stemmen

Hmm de Talkshow in Off Corso is dus maandelijks zoals ik net in de krant lees. Vanavond gaat het om het onderwerp: Is Hollywood aan de maas compleet? Onder andere te gast Hetty Naaikens van Scarabee films, producente van oa. De stand van de zon en Tour Les Legendes. Maar net als de vorige keer kan ik dadelijk niet daar naar toe gaan.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.