ad
  • 141.886 films
  • 6.881 series
  • 20.942 seizoenen
  • 471.165 acteurs
  • 285.402 gebruikers
  • 8.184.932 stemmen

Theo Maassen - Zonder Pardon (theater-film)

zoeken in:

manecas36

• 204 berichten
  • 204 stemmen

Gister naar de film Zonder Pardon van Theo Maassen geweest: Ik vond het geweldig! Erg veel gelachen. Ik heb het idee dat hij steeds beter geworden is.

Ik wil deze bijzondere film 4 sterren geven.

Leuk dat Theo kiest om een film te maken van zijn show. Daarmee is hij de eerste.

MFEO

• 682 berichten
  • 38 stemmen

Omdat hij niet op deze site staat. Maar hier...... 4*

jacknina

• 9 berichten
  • 0 stemmen

leuk is die geef ook 4 sterren

Prrrauline

• 117 berichten
  • 1247 stemmen

Bijzonder leuk om te zien op groot scherm en in een zaal vol mensen met gevoel voor humor

kos

• 45032 berichten
  • 7832 stemmen

Wel aardig maar vooral in humoristisch opzicht wat minder dan voorgaande shows, beetje teveel flauwe en makkelijke grappen voor zijn doen. Dat kun je dan wel een beetje verhullen door het zelf aan te geven en op te schrijven, maar het blijven flauwe grappen.

Inhoudelijk wel weer fijn, vooral omdat ik het meestal erg met hem eens ben en hij ook precies ergernissen aangrijpt die mezelf ook altijd ergeren. .

Ajax&Litmanen1

• 54682 berichten
  • 3422 stemmen

Hebben we toch gewoon een subsectie op het gedeelte Algemeen voor onder de kop Cabaret?

Zonder Pardon is trouwens wel een erg geslaagde show.

BoordAppel

• 14269 berichten
  • 2955 stemmen

Maar dit heeft als film in de bioscoop gedraaid en mag daarom een eigen topic hebben.

kos

• 45032 berichten
  • 7832 stemmen

Leukste was overigens het loverboy-verhaal. .

Karl van H.

• 2801 berichten
  • 1830 stemmen

Zo blijkt inderdaad maar weer dat je niet alles naar jezelf kunt vertalen

Om de quote van de man die meedeed aan een of ander datingprogramma, heb ik trouwens ook érg hard moeten lachen!

predator

• 1576 berichten
  • 1845 stemmen

briljant, ik heb 'm meteen op DVD aangeschaft

Clubber Lang

• 46 berichten
  • 2414 stemmen

''Adolf Hitler met z'n malle fratsen''

Joeri_000

• 244 berichten
  • 633 stemmen

Ik vond zijn vorige programma/show beter. Ik vind hem af en toe wat te puberaal. Maar het blijft een toffe show. Dat zeker.

SSS

• 91 berichten
  • 170 stemmen

Clubber Lang schreef:

''Adolf Hitler met z'n malle fratsen''

Kom op, wat heeft Hitler nou eigenlijk gedaan los van die oorlog... als je de letters in Adolf Hitler veranderd dan krijg je vastwel iets positiefs.

My grandmom went to Auschwitz and I only got this lousy t-shirt

Safri

• 862 berichten
  • 1454 stemmen

Ik vond dat omgekeerde loverboys verhaal wel een van de hoogtepunten

mock turtle

• 593 berichten
  • 608 stemmen

Erg moeten lachen. Af en toe erg rake grappen!

PS: Staat Zonder pardon niet op Moviemeter omdat niemand 'm daar heeft toegevoegd, of omdat deze op moviemeter geweerd wordt? In dat laatste geval vind ik dat onzin, aangezien allerlei vage (natuur)docu's wel op Moviemeter staan en er mijns inziens zéker niet thuis horen...

elizz

• 6 berichten
  • 0 stemmen

oh, ik heb de film nog niet gezien! Heb wel een interview met hem erover gelezen. En vond dat heel leuk! Lijkt me ook wel apart om dat zo in een bioscoop te zien, maar toch leuk! Het is dan wel niet live, maar hij treedt eigenlijk ook nooit echt bij mij in de buurt op. Dus het is wel goed dat ik zo alsnog zijn show kan zien met veel andere mensen, dat je gezellig samen erom kunt lachen.

IcU

• 6785 berichten
  • 3051 stemmen

mock turtle schreef:

Erg moeten lachen. Af en toe erg rake grappen!

PS: Staat Zonder pardon niet op Moviemeter omdat niemand 'm daar heeft toegevoegd, of omdat deze op moviemeter geweerd wordt? In dat laatste geval vind ik dat onzin, aangezien allerlei vage (natuur)docu's wel op Moviemeter staan en er mijns inziens zéker niet thuis horen...

Ik neem aan omdat dit een registratie is en geen film.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.