menu

Film / Overige films / Star Tours

zoeken in:
L. luchtloper
Er is een attraktie in Disneyland Paris die Star Tours heet. Dit is een simulatie gebaseerd op de star wars films uiteraard. Ik vond dit schitterend om te zien terwijl ik eigenlijk niet zo van simulatie's houdt.

Er zitten veel bekende star wars scènes in, zoals het springen in lichtsnelheid "hyperspace", de Death Star en een Star Destroyer, zo'n groot Imperial schip.

Er zijn ook stukken in de simulatie/attraktie die niet terug te vinden, maar die ook sjiek zijn, zoals het vliegen in een komeet en kometen die tegen je schip aanbotsen.

Het vetste vind ik toch de jump into Hyperspace.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://adisneyland.disney.go.com/media/dlr_v0200/en_US/parks/attractions/StarToursAttrLowBand.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Als je ooit naar Disneyland Parijs gaat dan moet je zeker naar deze attraktie moeten gaan!

Ben erin geweest een must voor een film fan

AHWA
Ben er laatst nog geweest, maar werd er misselijk in. Vond het ook veel minder indrukwekkend dan de vorige keer dat ik er was geweest. Star Tours is niet echt met de tijd meegegaan.

D-ark schreef:
Ben erin geweest een must voor een film fan

Universal Studios Orlando ook

IcU
In Universal studio's in Orlando zijn meesterlijke film attracties. Daar is Star Tours niets bij.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:03 uur

geplaatst: vandaag om 18:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.