• 12.931 nieuwsartikelen
  • 169.058 films
  • 11.075 series
  • 31.733 seizoenen
  • 629.268 acteurs
  • 196.142 gebruikers
  • 9.176.430 stemmen

Final Fantasy X

zoeken in:

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

(afbeelding)

Het verhaal gaat over jonge "Blitzball speler" genaamd Tidus, die er getuige van is dat zijn wereld bijna wordt vernietigd door een reusachtig monster "Sin".

Tidus komt vervolgens in aanraking met Sin en beland in een totaal nieuwe wereld, Spira, de wereld van de toekomst.

Sin beheerst het gehele leven in Spira en zorgt voor een hoop ellende.Om Sin te verslaan zijn er summoners nodig die zo voor een periode van rust zorgen.

Tidus sluit zich in deze wereld aan bij een "Summoner" Yuna en haar lijfwachten met als uiteindelijk doel om Sin voor eens en altijd te vernietigen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een waar meesterwerk. Nummer 2 in mijn top10 al staat ie hier nog niet op MM maar ik hoop dat dat een kwestie van dagen is De enigste film die samen met Mulholland Drive de volle score krijgt en natuurlijk delen ze allebei de eerste plek.

Ik verwacht natuurlijk ook van jou Rujar dat het een top10 nominatie krijgt als je mijn dvd hebt gezien

Yuna _o_

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Bij mij gaat hij met stip op een staan !!!

Moet de film nog zien, maar ik geef bijvoorbaat al 5 sterren!

Ik kan niet wachten.

Lulu my number one!!! knappe actrice ?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo hoor ik het graag. Bij mij komt hij ook gewon op 1 te staan What was i thinking? Geen twijfel over mogelijk eigenlijk. Vergeef me mijn vorige uitspraak

Ja, je weet op zich al waar je op stemt natuurlijk.

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1699 stemmen

Huh, mis ik wat? Is er van final fantasy X een film of..?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, inderdaad. Ik heb hem al een tijdje maar na een afwijzing maar nog een keer geprobeerd toe te voegen. Hij is erg zeldzaam het is een dub van de game zelf, genoeg videomateriaal voor een film lijkt me zo. Dat hebben de jongen van Square Enix goed bedacht, om fans zoals mij tevreden te stellen door er een film van uit te brengen. Alleen is hij erg zeldzaam. Geflopt in Japan en de releases zijn erg limited.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rujar schreef:

Lulu my number one!!! knappe actrice ?

Dank je wel voor het herinneren aan Yuna Nu kan mijn dag kan niet meer stuk

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Deze film is zo geweldig. Genoeg tijd voor de uitdieping van de karakters, adembenemende scenes en nog veel meer.

Mijn 3 favoriete scenes.FFX die als enige film mij emotioneel hebben geraakt en nog in een erg extreme vorm. Na zien van FFX voelde ik me ook dagen niet geweldig

- Yuna die begint te huilen en dan die geweldige, sensuele zoenscene met Tidus.
En dan het geweldige nummer van Rikki op de achtergrond genaamd 'Suteki Da Ne'.

Yuna's en Tidus' Kiss

- Een andere erg emotionele scene is natuurlijk het erg emotionele afscheid tussen Yuna en Tidus.

Yuna's gedragingen maken het erg emotioneel. Haar knikken en haar alleszeggende en mooie blikken maken het compleet. Al laat Tidus ook zien dat hij het er behoorlijk moeilijk mee heeft.

Je volgt hun 8 uur dus dat betrekt je wel met deze personen. Ik had iets speciaals met Yuna maar Tidus ook nog wel maar niet zo speciaal als Yuna en die band die je krijgt maakt het emotioneeel, voor mij in ieder geval wel.

Ook de relatie tussen Yuna en Tidus is geweldig uitgewerkt. Tidus komt als een vreemde maar het 'klikt' tussen hem en Yuna en die relatieband wordt steeds extremer.

- En natuurlijk de scene wanneer Tidus hoort dat met het summonen van de 'Final Aeon' dat dat de dood zou betekenen van Yuna. Ook weer een geweldige scene maar overtreft de 2 bovenstaande zeker niet.

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1699 stemmen

Damn man, die wil ik wel eens zien. Hoe ben jij eraan gekomen dan?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Via Square Enix, de maker van Final Fantasy X. Ik maakte reclame voor hun op mijn Yuna website en hun lieten mij weten dat ze wat gelimiteerde DVD's ervan hadden en of ik geintereseerd was in een FFX en een FFX-2 DVD daar zei ik geen nee tegen. Wel tegen betaling maar was het waard. Maar als je het spel uitgespeelt hebt ken je de film ook al alleen nu zonder dat irritante vastzitten bij eindbazen. Van die verhaallijn en beeldmateriaal hebben ze een film gemaakt. Gelukkig wel zeg

Maar zoals ik al zei als je de filmpjes van het spel al kent is dit niks vernieuwends. Maar voor de echte liefhebbers van FFX en zijn verhaal is dit een aanrader.

Samen met Mulholland Drive mijn favo film dus kwantiteit (langer dan 400 min) en kwaliteit gaat wel samen.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Alle 8 uurtjes gezien!!! Geweldig. Alles. De schitterende muziek, het meeslepende verhaal.

5 ster.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Alleen nog steeds niets gehoord van mijn toevoeging. Geen afkeuring of goedkeuring, je ziet het vanzelf wel

Tara

• 682 berichten
  • 355 stemmen

Het vervolg is nog veel beter, zeker als je het goede eind hebt gezien!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die heb ik ook op dvd. Meer Yuna dus dat is sowieso beter maar mis toch de romance tussen haar en Tidus in deel 1 em dat verhaal heeft mij gewoon meer gedaan. Dat zegt niet dat X-2 slecht is, integendeel. 4,5* voor X-2.

Sailorlulu

• 2 berichten
  • 0 stemmen

hoi allemaal ik ben nieuw hier ik ben een meisje die veel van computere houd en van jongens dingen (niet dat ik een jongen wilt zijn ) maar over ffx ik vind die echt een coole spell en x 2 is niet echt leuk en die liedje van rikki is echt een mooie lied en vinden jullie dat lulu bij auron past ike wel

Sailorlulu

• 2 berichten
  • 0 stemmen

hoi allemaal wie is jullie favo van ffx mijne is lulu zij is de coolste van de meisjes vind ik en die auron die past bij haar vind ik maar die wakka niet hij past bij rikku gewoon vind en die beste final fantasy vind ik deel 8 en x

Hey!

Ik ben nieuw hier en......ik ben fan van Final Fantasy!!!

Ik vindt Yuna de mooiste en de coolste personage van al!

Eigenlijk.....lijk ik er erg veel op!!

Wie plaatjes of msn avatars heeft van Yuna mag het altijd opsturen! Naar [email protected] of zij of hij kan mij ook altijd toevoegen!

Ik wil héél graag de rol van Yuna spelen....

Kan het misschien?

Als er iemand mij kan zeggen misschien hoe het moet pleas ik smeek het u pleas zeg het mij!

Ik heb ook een Yuna website!

Wie er ook een heeft mag het mij geven,

Ik bezoek graag Final Fantasy sites!

Ik heb alle delen van Final Fantasy!!!Prachtige spelen hoor!

In Final Fantasy X-2 vindt ik een heel mooi liedje:

Dat Yuna zingt in deel 4 in de Thunder Plains.....met Lenne.

En nog iets:

Kan iemand mij A.U.B. zeggen of mailen hoe je Mindy,Sandy en Cindy in Final Fantasy X-2 kan vermoorden,ik heb een boek van Final Fantasy X-2 maar....

Ik probeer het op die manier te doen maar.....het gaat niet!!Ze vermoorden mij altijd!

Pleas help!!

Groeten,

Yuna

Useless

• 100 berichten
  • 3953 stemmen

Geweldige thread

Fikret8

• 6138 berichten
  • 4198 stemmen

Is FFX ook appart als dvd te verkrijgen of alleen als bonus dvd bij het spel?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Alleen apart te verkrijgen.

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

ach allen FF liefhebbers...

please ga FFX1 online spelen.

Ik zie jullie allemaal in Vanadiel!!!

Mojo Pin

• 291 berichten
  • 0 stemmen

Final Fantasy X de game is natuurlijk top. Het verhaal stelt niet zo bijster veel voor maar het battle systeem is echt geweldig goed uitgewerkt. Alleen het eindgevecht is wel een flinke domper.

Final Fintasy X is de beste van alle ff games(vindt ik)!!!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mojo Pin schreef:

Final Fantasy X de game is natuurlijk top. Het verhaal stelt niet zo bijster veel voor maar het battle systeem is echt geweldig goed uitgewerkt. Alleen het eindgevecht is wel een flinke domper.

FFX heeft van alle FF games juist het meest uitgewerkte verhaal.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2220 stemmen

Laten we hopen dat de andere delen van Final Fantasy ook zo mooi worden verfilmd als deze

debskee

• 2 berichten
  • 2 stemmen

Ik heb een vraagje ik ben helemaal final fantasy verslaafd en ik zou ook heel graag de film willen zien....maar hoe kan ik daaraan komen? please help mij

alvast bedankt

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2220 stemmen

debskee schreef:

Ik heb een vraagje ik ben helemaal final fantasy verslaafd en ik zou ook heel graag de film willen zien....maar hoe kan ik daaraan komen? please help mij

alvast bedankt

Momenteel zijn ze er niet, maar als je ebay of marktplaats in de gaten houdt kom je ze gegarandeerd een keer tegen.

Jazzyjazzz

• 13 berichten
  • 292 stemmen

kan ikhem niet van jullie lenen(A) haha

hou van deze game!

ffxii al weken aan het spelen.. miss zelf beter dan ffx

wat ik eingelijk niet kon geloven!

J.

debskee

• 2 berichten
  • 2 stemmen

Yuna from FF schreef:

Hey!

Ik ben nieuw hier en......ik ben fan van Final Fantasy!!!

Ik vindt Yuna de mooiste en de coolste personage van al!

Eigenlijk.....lijk ik er erg veel op!!

Wie plaatjes of msn avatars heeft van Yuna mag het altijd opsturen! Naar [email protected] of zij of hij kan mij ook altijd toevoegen!

Ik wil héél graag de rol van Yuna spelen....

Kan het misschien?

Als er iemand mij kan zeggen misschien hoe het moet pleas ik smeek het u pleas zeg het mij!

Ik heb ook een Yuna website!

Wie er ook een heeft mag het mij geven,

Ik bezoek graag Final Fantasy sites!

Ik heb alle delen van Final Fantasy!!!Prachtige spelen hoor!

In Final Fantasy X-2 vindt ik een heel mooi liedje:

Dat Yuna zingt in deel 4 in de Thunder Plains.....met Lenne.

En nog iets:

Kan iemand mij A.U.B. zeggen of mailen hoe je Mindy,Sandy en Cindy in Final Fantasy X-2 kan vermoorden,ik heb een boek van Final Fantasy X-2 maar....

Ik probeer het op die manier te doen maar.....het gaat niet!!Ze vermoorden mij altijd!

Pleas help!!

Groeten,

Yuna

zorg dat je first strike hebt,, dan roep je yojimbo op en gebruik zanmato.

dan heb je ze in 1 x alle 3 verslagen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.