• 15.739 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.872 stemmen

The Good Witch (2008)

zoeken in:

mathias265

• 115 berichten
  • 215 stemmen

The Good Witch (2008) (TV) - imdb.com

Canada

Familie / Komedie

89 minuten

geregisseerd door Craig Pryce

met Catherine Bell, Chris Potter en Catherine Disher

Politiecommissaris Jake Russell is een weduwnaar en vader van twee kinderen. Hij is helemaal de kluts kwijt wanneer de aantrekkelijke Cassandra 'Cassie' Nichtingale zijn nieuwe buurvrouw wordt en in het huis gaat wonen dat zogezegd spoken herbergt. Als dat al niet vreemd genoeg was, opent Cassandra een winkel vol unieke, bizarre items. Voor sommige inwoners is de komst van Cassandra een welkome frisse wind en een aanzet voor meer romantiek in de buurt. Voor Cassie echt een deel uitmaakt van de gemeenschap, zal ze eerst de meer sceptische buren moeten overtuigen. Is Cassandra een goede 'heks' of heeft ze gewoon een unieke persoonlijkheid waar men moeilijk aan kan weerstaan?

heel mooie en toffe film !!

lukkiemie

• 12 berichten
  • 72 stemmen

Vond dit een niet zo slechte feel-good familiefilm. Eentje om gezellig bij onderuit te zakken zonder al te veel na te denken.

Af en toe deed hij mij een beetje aan de film "Chocolat" denken, maar dan in een wel heel erg afgezwakte versie.

notorious_kim

• 910 berichten
  • 1168 stemmen

Ik vond dit wel een aangename film. Het is zeker geen hoogvlieger, maar hij is wel genietbaar. Vooral als je over het hele fake acteren heen bent. De kinderen zijn wel zeer schattig. Alleen het einde vond ik bizar, 't is precies een tv-serie. Nu zie ik hier op moviemeter dat er nog twee volgen, dus ik wel benieuwd naar de twee andere.

clubsport

• 3810 berichten
  • 6939 stemmen

de poster is er evenals de rest van alle informatie waarom kan ik hier niet op stemmen dan ?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.